meta Skrevet 27. juni 2004 #421 Del Skrevet 27. juni 2004 Oi da.. Dette er spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #422 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg har fremdeles ikke sett snurten av tanta......Jeg har ikke noen forhåpninger om at det er "noe" der nå,jeg bare vet at den teite tanta vil komme snart. Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. juni 2004 #423 Del Skrevet 27. juni 2004 :o Åhh så spent nå!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 28. juni 2004 #424 Del Skrevet 28. juni 2004 Åj spennende ting på gang her jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 28. juni 2004 #425 Del Skrevet 28. juni 2004 Noe nytt?? Dør nesten av spenning her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #426 Del Skrevet 28. juni 2004 Ikke noe nytt. Tanten har ikke kommet. Men jeg tror fremdeles den kommer....Føler meg veldig "oppblåst". Takk for alle hilsner! Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 29. juni 2004 #427 Del Skrevet 29. juni 2004 :o Høres ut som om du tviholder på et håp om at tanten skal komme... JEG tviholder på håpet om at du produserer hcg sent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 29. juni 2004 Forfatter #428 Del Skrevet 29. juni 2004 :o Høres ut som om du tviholder på et håp om at tanten skal komme... JEG tviholder på håpet om at du produserer hcg sent Så lenge jeg får negative svar på CB så er det liksom greit om den kommer snart da...Jeg har lite lyst til å ta med meg tanta på ferie.... Det er noe herk altså,å dra på tanter på ferie.... Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 29. juni 2004 #429 Del Skrevet 29. juni 2004 ...men mer enn en uke forsinket da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #430 Del Skrevet 30. juni 2004 Vel jeg hadde rett.... I dag morges kom den hersens tanta.....Men men ,jeg ventet jo forsåvidt på det. Det vsr et ørlite håp,men jeg var nesten helt sikker på at jeg ikke kunne være så "heldig". Nå har jeg funnet frem alle klærne jeg skal ha med meg til England/Skotland. Vi reiser på lørdag. Gleder meg! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 30. juni 2004 #431 Del Skrevet 30. juni 2004 Så synd at tanta kom da... :trøste: Men når det viser seg at man likevel ikke er gravid, er det jo veldig greit om tanta bare kommer da...for å bli ferdig med det liksom...men det er jo en nedtur likevel... Stor trøsteklem fra Capri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 30. juni 2004 #432 Del Skrevet 30. juni 2004 Holdt på å glemme GOD TUR!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 1. juli 2004 #433 Del Skrevet 1. juli 2004 og velkommen i klubben til "kanksje april baby" Ha en god tur, kos dere masse og kom hjem med + Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 1. juli 2004 #434 Del Skrevet 1. juli 2004 Legger igjen et spor, jeg. Og et ønske om god ferie! Satser på bedre resultat neste måned! Skal krysse fingrene for deg, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 1. juli 2004 #435 Del Skrevet 1. juli 2004 Æsj så teit Trodde endelig det skulle være deres tur jeg nå :evil: God ferie da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 1. juli 2004 #436 Del Skrevet 1. juli 2004 :trøste: Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #437 Del Skrevet 2. juli 2004 Da er det ferie! Båt fra Stavanger til Newcastle i morgen kveld. Loffer oss ned til sørlandet i ettermiddag,ser hva vi gjør. Gleder meg masse. 2uker i England/skotland. Dette skal bli deilig. Jeg vet ikke om jeg får oppdatert meg noe her inne mens jeg er der borte,men jeg får se! Det kan jo være man finner et sted man får surfet litt Mannen har siste jobbe dag i dag,og jeg rydder litt her hjemme.orker ikke at det ser ut som en dass når jeg kommer tilbake. Søsteren min har reist til Tsjekkia.Og der skal hun være i over 1 mnd . Det er litt trist,men nå er jo jeg borte mye av den tiden da. Hun er der på trening,og konkuranser. Det blir veldig stas å treffes igjen etter på da! Jeg får bare krysse fingrene for alle prøverne her inne,og sattser på at jeg kommer tilbake til en hel haug med blå kryss. (da tenker jeg mest på dere som har prøvd lenge,det har jo egentlig vært en blåtur-fest akkurat,men mange av de kjente jeg ikke en gang....moro for den :D ) Akkurat nå kan jeg krysse det meste(pga tante rød) ,men jeg gjør nok ikke det i ferien nei Ha en riktig god sommer alle sammen,så skal jeg opdatere meg her inne så fort jeg får sjansen! Stooore sommer klemmer fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 5. juli 2004 #438 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg sitter her og krysser det meste (på ferie uten mann vettu ) for at du skal få en engelsk eggøsning. Da lager dere jo en liten engel! :D God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. juli 2004 #439 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg sitter her og krysser det meste (på ferie uten mann vettu ) for at du skal få en engelsk eggøsning. Da lager dere jo en liten engel! :D God tur! Lillen kan få sagt det Og jeg er helt enig, krysser fingrene for full klaff på ferieturen God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 13. juli 2004 #440 Del Skrevet 13. juli 2004 Mange slapper mer av når de er på ferie - håper det gjelder dere også... Sommerklem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå