Gå til innhold

Lilletrollets dagbok!

Lilletrollet

Anbefalte innlegg

Hei Lilletrollet! :vinke:

Jeg er også prøver og har prøvd bare bittelitt lengre enn deg (oktober 2002). Vi får satse på at det blir vår tur veldig snart!

Vil bare gi deg en masse lykketil-klemmer

:klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innmari dumt med tantebesøk :trøste:

Ønsker deg likevel ei god helg!

Klem fra Murmel!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Sånn sier vi til slemme tanter som kommer på uønsket besøk:

:evil: :sinna::kjempesinna::murvegg: :fy: :sur::sinnatagg:

Og sånn gjør vi med Lilletroll'er som får uventet tantebesøk:

:trøste: :klem2: :blomst_opp: :kyss::klem: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor
Jeg syntes det var veldig trist å se dagboka di med hengelås på.....  

Det syntes faktisk jeg også da jeg kom tilbake... :oops:

Derfor måtte jeg skynde meg å lage en ny.

Men jeg må innrømme at det var litt vemodig å stenge gamledagboken min.

Men Andreas er jo 6 mnd gammel.

Så det var virkelig påtide.

Men slutte å kikke innom alle her:

Det gjør jeg ikke...

Kommer til å følge med på jakten på 2 blå for deg og din kjære vet du...

Og en dag kommer jeg kanskje tilbake...

Men da er vel du ferdig med å gå gravid - forhåpentligvis... :wink:

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!

Og takk for alle hilsner!Wow sier jeg bare! Dere er helt mega supre!

Jeg har det bare bra,litt kjipt at tanta kom denne gangen også,men nå er det ikke lenge til 21.Juni!

Eneste "problemet" er at jeg har IKM den dagen....Hva gjør jeg da hvis jeg får mens? Jeg skal jo på GU...Jeg har IKKE tenkt å avbestille iallefall....

Håper dere har det bra alle sammen. Nå er det snart pinse,og det er jo deilig. Her er det iallefall kjempe deilig vær,og det liker jeg :enig_animasjon: :ler: :le2r: :ler:

Ha en fin dag!

Klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei Lilletroll!

Du, der er ikke noe problem å ha GU med mens. Herregud alt det gugg jeg har hatt oppi der på noen av mine undersøkelser. De er vant til det meste, og de ser det de trenger allikevel. Men egentlig er det ikke noe å tenke over - for du skal ikke ha mensen den dagen. Så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :wink:

Håper humøret er tilbake og at du og mannen er klare for perioden med stor P, det må jo snart være på tide med en kjempeblå flodbølge her inne, og den kan du jo kaste deg på den 21. juni :Nikke: Jeg har nemlig tenkt å hive meg på eller evnt. starte den, den 4.juni :sjenert:

Ønsker deg en fortreffelig pinsehelg :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er ikke så aktiv her inne lenger jeg. Kanskje er det årstiden,og det nydelige været som er skyld i det. Jeg vet ikke. Men jeg er innom sånn dan og van for å sjekke litt da vet dere :ler:. Klarer ikke å holde meg helt unna!

Nå nærmer 21 juni seg med stor skritt,og jeg både gruer og gleder meg. Endelig! Jeg har jo tatt en drøss med blod prøver,og mannen har vært flink å avlevert små soldater,så nå skal vi endelig få noen svar. Jeg gleder meg til å sette igang,men jeg gruer meg til å evt få vite om det er noe galt med meg.... Klarer ikke helt å være bare positiv heller etter så langtids prøving. Jeg vi ha barn NÅ!

Jeg skal være fadder til en liten gutt i slutten av denne mnd. Det gleder jeg meg til. Jeg ble så rørt da venninnen min spurte meg at jeg satt å tuta etter på. Koselig da. Da får jeg brukt bunaden min enda en gang i år!

Mannen er på jobb i Stocholm i dag og i morgen. Så jeg er hjemme alene. Litt kjedelig,men det er litt deilig også! Det er jo ikke så lenge så det går nok bra! Og han gledet seg slik til denne turen at jeg skal ikke sitte her å sutre...he he

I morgen har jeg fri,og da skal jeg til en kollega å spise lunsj. Hun er sykemeldt,så jeg må innom å hilse på. Deilig å ha lang helg da!

Ha en riktig fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker deg ei fin helg!

Forstår godt at du er utålmodig. Håper du får en rask utredning og raske positive svar :klem2:

Det var ikke noe galt med oss, og glad var jeg for det. Men det er likevel veldig frustrerende når det ikke er noen grunn til at det tar så lang tid.

Hvis du leser min dagbok, så hadde Tyttebæret mange gode forslag til hvordan man skal få tiden til å gå fortere :ler:

:klem: fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man havner langt nede på siden er det vel på tide å skrive noe i boka si igjen...... :oops:

Jeg har hatt en så utrolig deilig dag/kveld. Vi har vært 9 jenter som har grillet og kost oss i hagen til en av de. Deilig mat og godt selskap.

Så har jeg og venninne N pratet en time utenfor her,om alt som skjer rundt oss. Hun er også prøver igjen,hun har en sønn fra før. Så nå er vi litt i samme båt. Sånn rent bortsett fra at hun har prøvd i 2 mnd,og jeg i hundre og ørti.... Men vi er prøvere begge to.

Ellers så er livet bare deilig!

Ha en fin dag/natt alt etter som når dere leser dette! :ler:

Stoooor :klem: Klem Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at du har en venninne som også prøver! :klappe:

Livet er deilig, og det skal fortsette å være det! :danse:

God sommer!

Det vil ikke si at jeg drar noe sted...

Bli her...

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det 1 uke til jeg skal på undersøkelse på sykehuset. Altså en uke til IKM.... :roll: Men som flere her har skrevet,så skal ikke den komme....

Ellers er jeg i full gang med å planlegge ferien,vi skal til Storbritannia. Så vi driver å legger opp litt reise rute. Vet ikke helt hvor turen går først og sist,men det tar vi ikke så tungt. Gleder meg i allefall. Reiser med båt fra Stavanger lørdag 3.juli.

Jeg og venninne N skal ut å shoppe nå. Var ute å handlet litt på torsdag også. Fant det knall lekkre antrekket: Skjørt med turkise blomster på,turkis skjorte/bluse og et skjerf som passet til. 500 kr,ikke ille det da!

Ha en strålende sommer dag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart undersøkelse på sykehuset!

Snart ferie!

Snart baby i magen!

:D :rosasmil: :-D

Det bare bli en fin sommer!

:klem: fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...