Gjest Hulderjenta Skrevet 30. september 2004 #501 Del Skrevet 30. september 2004 Du og jeg, min venn, og selvfølgelig våre respektive menn, skal snart få hjelp til å befruktes! Dumme mens - kjedelig når den komemr, men snart min venn! Snart skal vi og få blåe kryss! Gi aldri opp håpet! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #502 Del Skrevet 1. oktober 2004 Takk for alle koselige hilsner i boka mi. Jeg er så dårlig på å skrive i deres bøker :oops: ,det er ikke for at jeg ikke bryr meg,for det gjør jeg,men..... så liten tid.... Ha en riktig god helg alle sammen! Stoor Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 5. oktober 2004 #503 Del Skrevet 5. oktober 2004 Bare innom å leser litt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 6. oktober 2004 #504 Del Skrevet 6. oktober 2004 Håper du har det bra! :klem2: Er det ikke 11.oktober du skal til samtale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #505 Del Skrevet 6. oktober 2004 Les i vei du Bizzy! :klem2: Håper jeg kan komme med positive oppdateringer på mandag(etter sykehusbesøket) Da får vi forhåpentligvis beskjed om at vi får sette igang så fort som mulig. Helst med en gang! Det hadde vært flotte greier det,hvis jeg fikk beskjed om å ringe dem ved neste tante besøk. JEJ,men men vi må nok vente til over jul ja... 11.Oktober ja,Murmel . Nå er jeg lei av venting...Jeg vil komme igang NÅ! Er så utrolig lykkelig på Lillens vegne! Det var så utrolig fortjent! Stoor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 7. oktober 2004 #506 Del Skrevet 7. oktober 2004 Blir så spennende med timen 11. oktober! Da får dere litt flere svar på når ting skal skje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 7. oktober 2004 #507 Del Skrevet 7. oktober 2004 God bedring med forkjølelsen! Håper den er kortvarig... :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. oktober 2004 #508 Del Skrevet 7. oktober 2004 God bedring :trøste: Og lykke lykke til på samtalen, krysser fingrene for kort ventetid, og spraystart etter neste mens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 7. oktober 2004 #509 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hei LilletrolleT For en spennende lesning denne dagboka di var!! Skjønner at det er spennende tider du går i møte, og jeg håper og krysser alt jeg kan for deg og din mann! Måtte dere få deres store ønske oppfyllt i løpet av 2005!! Koser og klemmer fra nestennavnesøsteren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 7. oktober 2004 #510 Del Skrevet 7. oktober 2004 Titt tei, ser deg nok Er på jobb så jeg har ikke msn tilgjengelig for å prate med deg. Ønsker deg ei fin helg! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 11. oktober 2004 #511 Del Skrevet 11. oktober 2004 Og i dag er den store dagen!? Har vel alle i ryggen når jeg sier vi venter spent :oops: Uansett: LYKKE TIL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter #512 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ja da har jeg vært på sykehuset. Og det var i grunnen veldig koselig :o (tenk at det kan være koselig med sykehus besøk.....) Men det var det altså! Vi hadde samtale med sykepleier først og så en fra bio. Så var det inn til legen. Fikk beskjed av sykepleier at vi har ringe mnd i desember,og det var jo greit. Egg uttak i januar eller februar. Da vi kom inn til legen tok hun ny ul av meg eggstokkene og sa at jeg ikke trengte så veldig stor dose av sprøytene når den tid kommer. Så kom hun med gledes meldingen til oss. Vi får sette igang før jul. Det vil si at jeg skal ringe denne mnd. Sette igang med nesespray og sprøyter i november og eggutak i desember!!!!! Det er planen så fremt at ikke tante rød har tenkt å utsette sitt besøk med en uke...Da blir det ikke før i januar,men da er vi langt fremme i køen iallefall! Er det rart jeg er glad??? Nå blir det på oss snart!!! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 11. oktober 2004 #513 Del Skrevet 11. oktober 2004 Herlig! Spennende! Endelig! Lykkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 11. oktober 2004 #514 Del Skrevet 11. oktober 2004 Så kjempegode nyheter Lilletrollet Blir en spennede tid fremover, krysser alt nesten for at det blir full klaff på første forsøk for dere Ble glad nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 11. oktober 2004 #515 Del Skrevet 11. oktober 2004 Så herlig lilletrollet!!! Dette var gode nyheter!! Håper at det klaffer for dere nå..det hadde vært helt topp!!! Stooor til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 12. oktober 2004 #516 Del Skrevet 12. oktober 2004 Åååå så gode nyheter det var!!! Nå skjer det noe på ordentlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 12. oktober 2004 #517 Del Skrevet 12. oktober 2004 Fantastisk gode nyheter!!!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 13. oktober 2004 #518 Del Skrevet 13. oktober 2004 Takk for hyggelig dagbokhilsen inne hos meg, Lilletrollet. Og nå skjer det spennende ting her, ser jeg. Masse lykke til. Dette var gode nyheter Klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 13. oktober 2004 #519 Del Skrevet 13. oktober 2004 Å, jeg er så glad for de gode nyehetene! Tenk, snart der det din tur! Stor klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 15. oktober 2004 #520 Del Skrevet 15. oktober 2004 Så fine nyheter lilletrollet!! Snart blir det på dere! Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå