Gå til innhold

Lilletrollets dagbok!

Lilletrollet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det har jeg hatt, Lillen,men det er best når mannen kommer hjem igjen. Føler at jeg drukner i den store senga helt alene...he he. :ler:

Har besøkt en venninne som jeg ikke har sett på lenge,nå i helgen.Det var så koselig. Vi satt å pratet til langt på natt.

Men så jobbet jeg resten av helgen,og det er jo litt kjipt da...Men men.

Klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med hilsen i dagboken min!

Skal flytte til oslo ja :hoppe: Men ikke før tidligst på nyåret :roll: Mannen min er jobbsøkende, så fort han får seg en stilling i oslo selger vi leiligheten og jeg sier opp jobben min!!

Håper du koser deg :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dagboknabo! Vi er mange som skriver nesten hver dag, men vi fyker likevel over på side 2 temmelig kjapt. Jeg har dessuten observert at dette er det flere av oss som syns er litt dumt. Derfor prøver jeg meg på et lite opprop på ”ris og ros” for å se om moderatorene vurderer å revurdere litt – og i det minste dele ”oss” i to. (Som vel egentlig er tilstrekkelig?)

Er du enig med meg, skriv gjerne under på mitt lille innlegg, som du finner her --> http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=96556

Ha en fin dag! :klem: fra Månebarnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så deilig med fri helg. Jeg var utslitt jeg nå.... Har vrikket foten min så innmari på jobben på torsdag.... Det er så vondt å gå på den. Har støtte bandasje på da. Men vondt allikevel.

I går hadde jeg og mannen slappe-av-hjemme-alene-kveld.Det var så utrolig deilig. Lagde oss god middag,med biff og fløtegratinerte hvitløks poteter :sikle: Og så hjalp det jo at det var Robin Hood på tv da. :hjerter2: Mannen bare ler av meg,for jeg liker Kevin Costner. Gamle kar`n....Jaja,jeg synes han er kjekk jeg da! :ler2::ler:

Nå er det rydding på høyt nivå. Ikke så ille,men jeg driver å sorterer ut litt ting og tang som kan kastes...Og det er da alltid litt. Har fylt opp en kasse med papir og blader nå,som bare har ligget å tatt opp plass. Deilig å bli kvitt det. He he! Men nå får vel pausen min være over! :ler:

Ha en god dag!

Klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmm...for en deilig middag! :sikle:

Fløtegratinerte hvitløkspoteter kan jeg godt få oppskriften på :wink:

Har du sett Robin Hood - Helter i strømpebukser?

Kevin Costner uteblir, men den er hysterisk morsom! :Hehe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foten er bedre Bizzy,ikke helt bra,men myye bedre!Takk :kose:

Jeg er litt sånn "høyt oppe" :sjokk: i dag,for min søster leder etter første dag i NM! Og det er så spennende! I morgen er finalen! :hoppe:

Ha en fin dag alle sammen!

Klem Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsen i dagboka mi! :klem2:

Så flink søster du har (og jeg er jo ikke nyskjerrig på hva hun er flink i... :wink: )

Nå er det ikke lenge til du skal til pers. Var det 11. oktober? Tiden går veldig fort for tida! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Du har IKM idag du også jo! :-)

Tør jeg håpe? :kyss:

Nei Lillen! Her er det ikke håp om noen ting. Tante rød kom for fult i dag :evil:,og jeg har så sinnsykt vondt i dag. Ingenting som hjelper. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...