Gjest Mayamor Skrevet 12. august 2004 #461 Del Skrevet 12. august 2004 God bedring. :trøste: Nattesklem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 13. august 2004 #462 Del Skrevet 13. august 2004 Spennende tid fremover... Utrolig hvor forskjellig utredning vi får alle sammen Men hos dere ser det nå ut til at de går litt grundig til verks. Og det er supert! :-) Og så så spennende med ny jobb! Masse bedre lønn også, regner jeg med, siden det er privat!? God bedring og god helg, Lilletroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 18. august 2004 Forfatter #463 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg følger ikke med jeg. Plutselig havner jeg på side 2.....Og jeg redd jeg blir glemt hvis jeg holder meg der he he Nå er jeg virkelig i nedtellings fasen for ny jobb. Jeg har 6 arbeidsdager igjen på min nåværende jobb,og begynner på den nye 31.August! :D Gleder meg! Så er det ikke lenge til 26.August heller. Kanskje jeg da kan få litt svar på hva/når og hvordan.... Nå har jeg iallefall lusket meg oppover lista igjen. Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 25. august 2004 Forfatter #464 Del Skrevet 25. august 2004 I morgen er dagen. (ja ikke o`store dagen da) Det er jo den samtalen vi burde ha hatt første gangen vi var inne Men jeg er bare glad til for at vi får en ny samtale jeg og at vi har fått enda en dato i oktober. Kanksje jeg i morgen kan få svar på NÅR vi evt setter igang..... Ellers har jeg kveldsvakt i dag,og dagvakt på fredag,og så er jeg ferdig som kommunal hjelpepleier. Iallefall for nå! Gleder meg masse til å sette igang på det nye sykehjemmet. Det er så fint der ute. Helt nytt og ingen har noen gang brukt det. Det er gøy! Vel jeg skal skrive litt mere i morgen. Nå skal jeg hoppe i dusjen,og dra ut å handle bursdags presang! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 25. august 2004 #465 Del Skrevet 25. august 2004 Spennede tider! :D Spennende morgendag! Spennende med ny jobb! God fra Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 25. august 2004 #466 Del Skrevet 25. august 2004 Gleder meg til å høre hvordan det går i morgen! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 25. august 2004 #467 Del Skrevet 25. august 2004 Samtaler er spennende! Ønsker deg masse lykke til! Håper du får oppdatert her inne imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 26. august 2004 Forfatter #468 Del Skrevet 26. august 2004 Da har jeg vært inne til ny samtale,og er kanskje litt(?) klokere enn sist...Eller?? Jeg vet bare at det skjer mest sannsynlig ingenting før i januar/februar...Kanskje til og med senere. 11.Oktober skal vi inn til grundig gjennom gang på hva vi skal igjenom. Og det blir jo bra. Vi fikk en del svar på spørsmål vi hadde i dag,og en kjap forklaring på hva som skal gjøres og hvordan. Det var jo greit å vite. Mannen var inne å avleverte små soldater,og vi var begge å tok flere blodprøver. Hadde jeg bare hatt samarbeidsvillige årer så....Blod årene mine vil ikke bli stukket i...He he. Det var en kort(men dog presis) oppdatering. I morgen reiser jeg i bryllup. Gleder meg til det! Vi snakkes! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 27. august 2004 #469 Del Skrevet 27. august 2004 Etter min mening så begynner det å bli mye prating og lite handling... :-? Hvorfor kunne de ikke bedt dere om å ta prøver på forhånd, og heller gått grundig igjennom hva som skal skje fremover, på samtalen igår!? Beklager negativitet, men jeg synes det er på høy tid at noe skjer... Men for all del; kjempebra å få svar på en del av det dere lurer på Håper du koser deg i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 27. august 2004 #470 Del Skrevet 27. august 2004 Enig med Lillen: Hvorfor skal ting ta så lang tid??? Satser på dere skal få lage baby i januar da! Godt at dere er i gang i alle fall! Det er snart vi også - vi har fått en sånn samtaletime i slutten av november... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 31. august 2004 #471 Del Skrevet 31. august 2004 Enig med Lillen: Hvorfor skal ting ta så lang tid??? Satser på dere skal få lage baby i januar da! Godt at dere er i gang i alle fall! Enig med Lillen og Hulderjenta her ja! Hvorfor må alltid ting ta tid Krysser fingrene for at det etter samtalen går slag i slag så du snart kan kose deg med voksende mage :tomelsmil: Vi er også i gang, og skal til samtale på fredag... litt skummelt og veldig morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. september 2004 #472 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg er litt spent på om du har fått mensen... Håper du har hatt en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 6. september 2004 Forfatter #473 Del Skrevet 6. september 2004 Mensen er kommet,og gått igjen.... Og godt er det(at den er gått igjen altså.... :-) ) Jeg har begynt i ny jobb jeg. Stressende,men kjempe spennende. Splitter nytt og masse å sette seg inn i. Men jeg trives kjempe godt. Tror dette kan bli meget bra. Har akkurat kommet hjem fra kveldsvakt. Litt sliten. Var godt å komme hjem til mannen da ja. Så nå skal jeg gå å legge meg. Er kjempe trøtt . Så da var jeg endelig på side 1 igjen slik at dere finner meg Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. september 2004 #474 Del Skrevet 7. september 2004 Grattis med ny jobb!!!! Må være utrolig deilig å ha en jobb man trives i :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 7. september 2004 Forfatter #475 Del Skrevet 7. september 2004 Takk for det Bizzy! Ja det er kjempe deilig. Sånn smått om senn begynner ting å falle på plass,men det tar litt tid. Så jeg har spist tålmodighet og effektivitet til frokost hver dag nå . Jeg har en tendens til å havne ned på side to jeg...Liker ikke det,men sånn er det vel når man ikke har mulighet til å sjekke innom før sent på dagen . I dag hadde vi Toro Wraps til middag,nam. Fikk så utrolig lyst på det etter at jeg så reklamen for det i går. Lett å lage og veldig godt. Mannen har vært flink å malt vinduene i dag han,så nå lukter det maling på soverommet.... :o Men det gjøkke no...Han var jo så flink! :hjerter2: Vel jeg får gå ned å holde han med selskap. Ha en fin kveld! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 8. september 2004 #476 Del Skrevet 8. september 2004 Grattis med ny jobb! Sikkert gøy å være i gang på et nytt og spennede sted! Går fort unna her i dagbokforumet vårt, så nå redder jeg deg fra side 2 igjen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 9. september 2004 Forfatter #477 Del Skrevet 9. september 2004 I dag har jeg hatt fri! Deilig. Tok meg en tur innom den gamle jobben,for å hente noe småtteri. Da fikk jeg en vin flaske av en av beboerene,(og datteren hennes). Og da begynte jo jeg å tute..... På kortet sto det: -Takk for mye "morro" og god omsorg og lykke til i ny jobb....- Å jeg blir så rørt jeg... Koselig da. Ellers har jeg lekt med sønnen til venninne N i dag. Han er verdens kuleste unge,og han går rundt å roper på meg hvis jeg ikke er der også. Kult. He he. Vel ha en fin dag videre! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 10. september 2004 #478 Del Skrevet 10. september 2004 Håper du får en knakende god helg, Lilletroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 11. september 2004 Forfatter #479 Del Skrevet 11. september 2004 I redsel for å havne på side 2 igjen :o så iler jeg til å skyver meg oppover lista igjen . Jeg er hjemme alene i helgen....Mannen er på kanotur. Mens jeg har jobbehelg! Det er litt kjipt da,men men. Han har det jo sikkert morsomt. Og det er jo bra at han finner på noe når jeg har jobbe helg! Ha en flott lørdags kveld! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 12. september 2004 #480 Del Skrevet 12. september 2004 Bare innom for å ønske deg en god uke! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå