Gjest Hulderjenta Skrevet 22. juni 2004 #401 Del Skrevet 22. juni 2004 En :trøste: til deg pga ryggen En :trøste: til deg og mannen pga dårlig sædkavlitet En fordi det er håp for ISCI-baby! (Blir nok det på meg og Huldermannen også... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 22. juni 2004 #402 Del Skrevet 22. juni 2004 En :trøste: til deg pga ryggen En :trøste: til deg og mannen pga dårlig sædkavlitet En fordi det er håp for ISCI-baby! Og er stor klem fra meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 22. juni 2004 #403 Del Skrevet 22. juni 2004 Teite ryggen Håper den snart blir bedre :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. juni 2004 #404 Del Skrevet 23. juni 2004 Stor og god fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #405 Del Skrevet 23. juni 2004 Takk for klemmer og hilsner! Det gjør godt. Nå er jeg hjemme alene igjen. Mannen dro til Stockholm i går,og da er fruen hjemme alene. Men men,i kveld kommer det et par venner på middag og da hjelper det jo litt! Pluss at jeg skal ut å kjøpe dåps presang til han jeg skal være fadder for i helgen. Så skal jeg bake bløtekake til barndåpen......Det har ikke jeg gjort veldig ofte....Noen som har tips om godt fyll? Tar i mot med takk! Stoor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 23. juni 2004 #406 Del Skrevet 23. juni 2004 Tanten kommet...? *bort, tanta, husj!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #407 Del Skrevet 23. juni 2004 Ingen tante kommet......Har ingen test i huset. Kanskje man skulle gått til innkjøp av en? Eller.....tanta lukter vel det,og kommer snikende! Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 23. juni 2004 #408 Del Skrevet 23. juni 2004 Tanter lukter det ofte...men hva med å kjøpe bind og tamponger med det samme?? Da går det nok bedre... Eller? Har et lager med tamponger her, som følge av venting på ikm :oops: Ok, litt overdrevet; jeg har gjort det to ganger Det er den tiden i måneden hvor jeg kan krysse alt jeg har, så det gjør jeg nå, for dette er spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 24. juni 2004 #409 Del Skrevet 24. juni 2004 Graviditetsfeen er litt slu sånn sett. Hun vil helst overraske. Det kan være risikabelt å gå til innkjøp av test nå. Du skal nok helst hamstre bind/tamponger ja, og heller da bli veldig kjempeoverrasket Spennede! Og jeg krysser selvsagt alt (bortsett fra bena i disse EL tider ) fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #410 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg har jo gått rundt med tamponger i veska i snart 1 uke :o ....Og bind har jeg da nok av...Ååå....jeg blir gal av sånn venting...He he. Kanskje jeg skal kjøpe en test å ta den i morgen....om ikke annet så bare for å lokke frem tanta..... Forrige gang jeg gikk sånn over så kom jo tanta på CD 36 og i dag er jeg på CD 34..... Takk for kryssing,jeg skal krysse for dere jeg også! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 24. juni 2004 #411 Del Skrevet 24. juni 2004 Krysser alt jeg har for at det er spire i magen din Klem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2004 #412 Del Skrevet 24. juni 2004 Krysser fingrene for deg jeg også. Takk for hilsen forresten i dagboka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. juni 2004 #413 Del Skrevet 24. juni 2004 Det er så spennende! Veksler mellom fotball-kamp og boka di! x *krysser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 25. juni 2004 #414 Del Skrevet 25. juni 2004 Takk for hilsen i dagboka mi så koz når du stikker innom :kysse: Nå håper vi begge tester TO BLÅ i juni så det blir mars på oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 25. juni 2004 #415 Del Skrevet 25. juni 2004 Hallooo? Håper alt er perfekt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 25. juni 2004 #416 Del Skrevet 25. juni 2004 Ha en fin helg, Lilletrollet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. juni 2004 #417 Del Skrevet 26. juni 2004 Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2004 #418 Del Skrevet 26. juni 2004 *innom og sjekker* Håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 26. juni 2004 Forfatter #419 Del Skrevet 26. juni 2004 26/6-04CD 36 ingen tante. Graviditets test tatt fredag var negativ. Tar evt ny test på mandag. Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 27. juni 2004 #420 Del Skrevet 27. juni 2004 *neglebitesmiley* :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå