Gå til innhold

Lilletrollets dagbok!

Lilletrollet

Anbefalte innlegg

Snart undersøkelse på sykehuset!

Snart ferie!

Snart baby i magen!

:D :rosasmil: :-D

Det bare bli en fin sommer!

:klem: fra Murmel!

:Nikke:

Tror ikke jeg har noe å tilføye heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Godt å lese at du er "lys til sinns"... :klappe:

For prøving kan tære på enhver...

Ferieplanlegging - halve morroa det...

Lykke til med undersøkelsen neste uke.

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med det lille Trollet?

Det begynner å nærme seg nå...som om du ikke vet det selv! :roll::ler2:

Og hvor er det De har shoppet så billig da, om en tør spørre? :sjenert:Vet ikke hva de har i Oppegård jeg...vet knapt hvor i verden det er, og hvertfall ikke hvor stort det er! :oops:

Jeg heier på deg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det to dager til jeg skal på undersøkelse.....Det yrer litt i magen nå altså....Skal innom apoteket å kjøpe en CB test etter på,bare for å ha tatt en test før jeg drar på undersøkelsen. Jeg er ganske sikker på at det ikke er noe,men greit å være på den sikre siden! :)

Ellers har jeg det bare bra! Jeg handlet billig på H&M,Lillen! Her i Oppegård er det ikke så mange butikker som fører klær jeg føler meg vel i.... :ler: Når jeg blir litt eldre kanskje!

Kryss fingrene for meg på mandag da!

Stooor :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du kjøpte test på lørdag?

Var det for å teste idag eller...? :sjenert::wink:

Er spent... :Nikke:

...selv om du ikke tror selv!

Vil ønske deg lykke til med testing, enten den er utført eller den utføres imorgen, og med timen imorgen!

Håper uansett at du slipper mensen nå... :roll::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tok test: Negativ

Reiser på sykehuset nå straks: Kribler voldsomt i magen..... :o

Skriver mere senerer!

Klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå er det vel tid for refferat!

Vi dro til sykehuset,litt spente begge to. De var bare 10 min forskinket :Nikke: helt utrolig :tunge1:

Den kvinnelige legen vi kom inn til var så hyggelig,og rolig. Hun tok seg god tid,og stresset ikke. Vi fikk svar på blodprøvene og sæd prøven. Alt var bra. Så var det GU og ultralyd på meg. Alt så bra ut,men hun ville jeg skulle ta en "kikkehulls operasjon".... Så var timen over.

Vi slo oss til ro med resultatet,og tenkte at nå skal det bli barn på oss snart!

Inntil nå for en time siden... Da fikk vi telefon fra sykehuset. Sæd prøvenen til mannen var blitt mikset sammen med en annen sine....De hadde feil svar ark i mannens journal. Han hadde dårlig sæd kvalitet.... Så nå går de rett over til Mikroinjeksjonsbehandling. Vi får ny time etter ferien vår,slik at vi kan få litt svar på ting...Og få vite når man skal sette igan med hva. Jeg er litt surete oppi hode akkurat nå. Mannen er lei seg,og det er ikke så rart. Først får man beskjed om at alt er bra,så får man kontra beskjed noen timer etter på at "alt" er hans feil. Ikke så greit det heller.

Jeg får skrive mere siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

En :klem: til deg fra meg. Da er vi i alle fall to med menn med dårlig sædkvalitet... Men deres feil er det jo ikke - det er ingen sin feil! :riste: Husk å minne mannen din på det!

Men positivt med ny time etter ferien - og kanskje blir det mikro-baby etter mikroinjeksjon? :hoppe:

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde slikt bare skjedde på film og i Days of our lifes; at prøver (/prøvesvar) ble forvekslet... :sjokk:

Hårreisende! :hår:

Alt så bra ut' date=men hun ville jeg skulle ta en "kikkehulls operasjon"....

Hvorfor skulle du gjennom en slik undersøkelse ?

Legen min ville ikke vurdere det engang...for hun syntes det var unødvendig med narkose og inngrep bare for å se på organene, for man "reparerer" jo ingenting, ifølge henne. Eller tar hun feil; er det slik at man kan åpne opp tette eggledere o.l.?

Når har dere ferie?

Hva er mikroinjeksjonsbehandling?

Det er så dumt at de ikke var klar over sædkvaliteten da dere satt der, for dere har jo ikke fått snakket noe særlig om det. Den feilen deres kostet dere tid...og penger! Det er jo dyrt å være til time hos spesialister! Tror du dere kan få neste time til nedsatt pris, siden det ikke er deres feil at dere må inn to ganger? Eller hadde dere måttet det uansett...?

Jeg håper dere to får snakket skikkelig, slik at mannen ikke føler seg mindreverdig eller skyldig eller misdannet eller gud vet hva mannfolka føler i slik situasjon.

Ta dere tid, og kos dere!

Hvor er tanta ??

Sa legen noe om hun skimtet en tante langt der inne ? Eller kan du fortsatt være gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle koselige hilsner! Det er godt å vite at man har mange rundt seg som bryr seg.

Når har dere ferie?

Hva er mikroinjeksjonsbehandling?

Vi begynner ferien vår 3 Juli. Så da er det fred og ro for bare mannen og meg! :Hehe:

Mikroinjeksonsbehandling er at de sprøyter sæd inn i ut tatte egg (sånn jeg forstår det.... Sikkert noen andre som kan forklare det bedre.) Men det er altså prøverør!

Ja hun foreslo kikkehulls operasjon på meg,bare for å være på den sikre siden. Men det slipper jeg nå da. De åpner vel ikke tette egg ledere,men de kunne gjøre noe hvis de så at noe var feil. Hvis de som skal fange opp egget er klistret til buk veggen,så kunne de "flytte" på dem. Det vikret iallefall at de kunne gjøre noe hvis de fant noe feil! (men hva vet jeg.....??)

Jeg tenker ikke på dette som noe kjempe nederlag. Nå har jeg iallefall noe å forholde meg til. Nå VET jeg hvorfor jeg aldri blir gravid. Det var værre å ikke vite....

Men nå er det natta,og jeg skal legge meg i armkroken til verdens beste mann! Han reiser til Stockholm i morgen,og blir borte til torsdag kveld. Og jeg blir mest sannsynlig sykemeldt igjen pga ryggen.....Så da får jeg klare meg alene!

Natti natt alle super Girls!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tanta har ikke kommet...men jeg har ingen store forhåpninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Stor klem til deg og mannen din. Ikke så greit for han å få vite at han har dårlig sædkvalitet. Særlig ikke når han fikk vite noe annet først. Ikke vet jeg...men jeg har på følelsen at sånt er tungt for an mann. Mister litt av manndommen kanskje.....??

Uansett...der det ikke er blod er det håp Og uansett skjer det jo ting nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kjempekipt at det ble tull i papirene! :trøste:

Trøsten får være at det nå blir litt fortgang i dette etter ferien.

Jeg er selvsagt veldig glad for at det ikke er noe galt med meg eller mannen. Men det er absolutt ingen trøst når det likevel tar så lang tid :roll:

Håper dere klarer å nyte ferien i visshet om at dere snart får hjelp :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykemeldt igjen :grine: pga ryggen....igjen!

Jeg er så lei av denne ryggen. Nå har den slått seg vrang igjen! Er så lei!

Lilletrollet :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...