Gå til innhold

Lilletrollets dagbok!

Lilletrollet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for alle koselige hilsner! I dag har jeg vært å tatt blodprøve,så noe godt kom det da ut av denne laaaaange syklusen.....Jeg er et steg nærmere i utrednings fasen! 21.juni er ikke så lenge til!

Nå skal jeg ut med kollega B på shopping!

Klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en fin helg ja,men denne uka begynte ikke så bra...... Jeg er nemlig blitt sykemeldt :grine: igjen.... Jeg har så vondt i denne ryggen igjen,og vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette.... Står ved dataen å skriver dette..... Jeg får ikke noe time til legen før i morgen heller....men jeg har noen paralgin fra forrige gang,som de på legekontoret sa at jeg kunne ta.....

Å jeg liker ikke damene :frustrert: på legekontoret,de er ufyselige og ikke hjelpsomme i det hele tatt.De burde vært sendt på samme smile kurset som flyvertinner må gå på.... Nei det er lite trivelig å komme dit å feile et eller annet,så får man de snerpete svarene tilbake. Er man ikke syk,så blir man det av sure kjerringer. :sinna: Ååååååå :kjempesinna: (det er godt å få ut litt frustrasjon.... :ler2: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GOD BEDRING!!

Vet så godt hva du mener når du snakker om sure damer på legekontorene. Slikt har vi her jeg bor også. Ikke nok med det, de gidder ikke engang å bry seg når de ser at vi står utenfor luken. Da snakker de videre med de andre kontordamene som om ingenting har skjedd.

Men men, er da bra VI har peiling på folkeskikk, Lilletrollet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykemeldt :grine: frem til 10 Mai! Pluss at jeg skal ha fysioterapi..... :( Jeg liker ikke dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og huff!

:trøste:

Ønsker deg god bedring!

Ta vare på deg selv og slapp av så godt du kan.

Klem fra Murmel!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja,så er jeg her hjemme da,og har dårlig samvittighet :cry: for at jeg har blitt sykemeldt....Jeg vet de sliter ræva av seg på jobb(for å få tak i folk...) og det er en hel del som burde vært gjort her hjemme også...

Men det går ikke. :(

Er det bare meg,eller er det flere her som synes det er trist å se Mayamors dagbok,med lås på? :grine: Ja ja,vi får holde øynene åpne,for hun skulle jo åpne bok igjen senere! Snufs....

Jeg har som sagt ikke gjort en ting i dag...Og det er ikke helt likt meg,men det er ikke så lett å få gjort noe heller. Jeg skal lage litt mat til min kjære da. Han kommer hjem fra jobb om et par timer. Blir wok i dag. Kyllingfilet og grønnsaker. Nam :D Så hadde jeg håpet at vi kunne finne på noe sammen i kveld,for det er så drit kjedelig å ha vondt i ryggen. Jeg var ute å gikk en liten tur(har fått beskjed om å gå mye),men det er ikke gøy å gå alene... Ringte venninne N for å høre om hun hadde lyst til å gå en tur,men hun var opptatt. Så da fikk jeg traske litt aleine da...Så derfor synes jeg at mannen :hjerter: kan ta seg en tur sammen med meg i etter middag! Ja!

Jeg er foresten på CD 9 nå,men det hjelper lite å holde tellinga når det allikevel ikke blir noen baby-making. Orker ikke det med vond rygg. Men men,greit å holde litt øye med syklusen allikevel,skal tross alt inn å ta flere blod prøver.... :roll:

Vel nå er det nok syting fra min side,jeg skal prøve å gjøre det beste ut av disse dagene(uken :murvegg: ) jeg er sykemeldt...

Ha en fortsatt fin dag!

Klem Lilletrollet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer 21. juni?

Hva slags prøver er det som blir tappet av deg for tiden?

Hva finner de ut? Når finner de ut?

Ikke ha dårlig samvittighet!

Du er sykmeldt med god grunn!

Du har ingenting på jobb å gjøre! :fy:

Mye bedre at du er hjemme en stund!

:trøste: God bedring og god helg, Lilletrollet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjer 21. juni?

Hva slags prøver er det som blir tappet av deg for tiden?

Hva finner de ut? Når finner de ut?

Ikke ha dårlig samvittighet!

Du er sykmeldt med god grunn!

Du har ingenting på jobb å gjøre! :fy:

Mye bedre at du er hjemme en stund!

:trøste: God bedring og god helg, Lilletrollet!

:Nikke:

Helt enig med Lillen!

Det er vanskelig å ikke få dårlig samvittighet når man er sykmeldt, men det skal man ikke ha altså! Ta den tiden du trenger!!! Håper de finner ut av plagene dine og får reparert deg :wink:

GOD HELG :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillen:21 juni skal jeg på riksen for GU og videre prosess i forbindelse med utredningen. Det som tappes av meg nå er forskjellige blod prøver i forskjellige uker i menstruasjons syklusen. Jeg får ingen svar på noen av disse blod prøvene før den 21.Juni. Mannen har vært inne å avlevert sine små soldater.Så 21.Juni skal vi inn sammen å få vite litt mere. Det er derfor jeg kan senke skuldrene å ikke tenke så mye på prøvingen om dagen. Jeg vet at nå skjer det snart noe allikevel! Hvis du skjønner.

Jeg vet at man ikke skal tenke sånn når man går sykemeldt,men jeg kan allikevel ikke noe for det.....Det er fryktelig frustrerende. Men men,jeg har ingenting der å gjøre,for jeg klarer jo knapt å gjøre noe her hjemme.....

Takk for hilsnene Bizzy og Lillen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woooopsi!!!!!!!! måtte bare legge igjen en helge :klem: til deg her og da... Nå er det bare en ting å gjøre fremover..... Finne skatten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper det går bedre med deg!

:trøste:

Kjenner godt igjen den dårlige samvittigheten når man er syk. Jeg tror det spesielt er vi jenter som har det sånn :roll:

Men sånn skal du ikke tenke!

Nå skal du være super-egoist, pleie deg selv, være god med deg selv, slappe av og kose deg så godt du kan.

Da kan det hende du blir bedre :wink:

Håper virkelig det!

Og snart er det 21. juni!

Klem fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for hilsner!

Det går bedre nå Murmel. Jeg ringte på jobben i går å snakket en stund med avdelingssykepleieren,og hun sa at selv om de "trengte" meg på jobben,så var det viktigere at jeg var helt frisk når jeg skulle tilbake til dem. Og det var jo fint sagt!

Ellers er det lite som foregår for øyeblikket. Jeg må snart bestille time for tapping av blod igjen.... :roll: For det er no ejeg gleder meg til, yea rigth...

Men men,jeg er på CD14 og da er det ikke mer en 1 uke til neste blodprøve skal taes.... Jeg synes liksom ikke jeg har gjort noe annet enn å gå til legen i det siste jeg....

Og 21.Juni er ikke langt unna! Det skal bli så deilig å få noen svar....

Vel jeg må ut en tur(i regnet :frustrert: ) For jeg må en tur på jobben!

Skal ha sluttevaluering med en elev jeg har hatt i 12 uker! Jeg må jo nesten stille opp da.

Klem Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

God bedring :klem:

Takk for hilsen til meg - du er ikke alene om å være sykemeldt og føle du lager problemer for de andre på jobb. Det siste har jeg egentlig begynt å DRITE i - jeg vet at de klarer seg og at jeg ikke kan noe for at jeg er syk, så da er det ikke vits i å plage seg selv med sånne tanker. det er ingen som er sinte på oss uansett - de dårlig-samvittighets-tankene eksisterer utelukkende i vårt eget hode, tro du meg!

Så ta vare på deg selv og bli frisk! :D

:klem: fra Hulderjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg får besøk av venninne A i dag,og henne har jeg ikke sett på veldig lenge. Så kommer kanksje en felles venninne S også,og da blir det ekstra koselig. Dette er jenter jeg har gått på skolen sammen med. Men så har våre veier skiltes,og vi har ikke sett så mye til hverandre! Men det skal bli såååå koselig å se de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...