Gå til innhold

Tips om tilbud på julegaver!:)

Gjest Chevy

Anbefalte innlegg

Vi handler våre dagligvarer hos Kiwi, der de har en bonusordning med Trumf-kort. Disse poengene kan man handle for på nettstedet Flust. Her har jeg kjøpt mange julegaver. Har du ikke nok poeng, kan man supplere med Visa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som har meldt dere inn i bokklubben.

Har hvilken bokklubb man melder seg inn i noen betydning for hva slags produkter man kan velge??

Jeg var inne på siden dems å titta på utvalget før jeg meldte meg inn.

Så noe fint sports/fritidsutstyr jeg kunne tenkt meg så jeg meldte meg inn i bokklubben for barn.

Etter at jeg var innmeldt og skulle shoppe så var det bare visse utvalgte produkter jeg kunne velge i.

Høyst skuffende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tipset er kun for de som føler at de har veldig god kontroll på pengebruken da:

Bruk Norwegian kredittkort på alt man kjøper, eller annet kredittkort med cashback. Jeg gjør det på hele mitt forbruk, og samler på den måten opp nok poeng til flere flyturer i året. Det er jo fullstendig gratis så lenge man betaler alt utestående i tide.

Føler meg ekstra smart når jeg handler på steder der jeg først får prosenter på coop-kortet og deretter betaler med Norwegiankortet og får enda mer prosenter :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen som har The Sims 3-fans i familien, så koster det nå 199 kr for to The Sims 3-spill på cdon.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kremmerhuset har tilbud på duftlamper.

Nedsatt fra 99 til 49.

De har også noen duftoljer til kr 10 pr stk, nedsatt fra 29.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanum bokklubb gir deg 1500 kr i gavekort i innmeldingspremie. Et års bindingstid, men ikke noe kjøpetvang. Av gavekortet, må det kjøpes tre bøker her også, men Tanumhadde litt bedre utvalg en bokklubben syns jeg.

Når det gjelder andre ting man kan velge enn bøker, er det et større utvalg når du melder deg inn enn det man kan "sniktitte" på før man melder seg inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare slenge ut dette tipset til alle dere som skal handle gaver til barn, BR-leker har sinnsykt mye nedsatt på sin nettbutikk nå. Jeg har kjøpt gaver til 4 av mine tantebarn der og betaler litt over 600 kr inkl. frakt. Uten tilbud ville det kommet på over 1200 kr!

Kan si det slik at jeg er meget fornøyd med handelen! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi handler våre dagligvarer hos Kiwi, der de har en bonusordning med Trumf-kort. Disse poengene kan man handle for på nettstedet Flust. Her har jeg kjøpt mange julegaver. Har du ikke nok poeng, kan man supplere med Visa.

Vi har også denne bonusordningen, men tar den ut i kontanter (dvs. får pengene inn på bankkontoen). Normalt sett finner jeg produktene til Flust.no rimeligere hos andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På notabene selger de nå bøker fra forskjellige ti år for bare 30 kr..

I de står det om ting som skjedde det ti året, det står om viktige ting i nyhetsbildet, moten i det tiåret, osv, bøkene inneholder også mange bilder.

Så der har man gave til både:

besteforeldre som kanskje er født på 1930 tallet

Foreldre født på 50 tallet

eller kanskje søsken på 70 tallet??

Kjøpte en bok fra det tiåret jeg var født på å jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På notabene selger de nå bøker fra forskjellige ti år for bare 30 kr..

I de står det om ting som skjedde det ti året, det står om viktige ting i nyhetsbildet, moten i det tiåret, osv, bøkene inneholder også mange bilder.

Så der har man gave til både:

besteforeldre som kanskje er født på 1930 tallet

Foreldre født på 50 tallet

eller kanskje søsken på 70 tallet??

Kjøpte en bok fra det tiåret jeg var født på å jeg :)

Oi, det var et skikkelig bra tips!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Bergen juleby åpner denne helgen, med tenning av julegran, fyrverkeri m.m. Masse gode kampanjer og tilbud i sentrumsbutikkene.

- Rema 1000 har tilbud på 200 g freia sjokoladeplater til 2 for 30 kr. :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...