Gå til innhold

Tips om tilbud på julegaver!:)


Gjest Chevy

Anbefalte innlegg

Gjest shirelle

Hvordan funker sånne bokklubber som man får gratis bøker ved innmeldelse? Må man svare hver måned at man ikke skal ha boka, eller sier man fra bare den ene gangen? Er det i så fall veldig stress å si fra hver eneste måned, hvis det er sånn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan funker sånne bokklubber som man får gratis bøker ved innmeldelse? Må man svare hver måned at man ikke skal ha boka, eller sier man fra bare den ene gangen? Er det i så fall veldig stress å si fra hver eneste måned, hvis det er sånn? :)

Det er ikke stress i det hele tatt. Du får mail når det kommer en ny hovedbok. Så det er ikke verre enn at du logger deg inn og avbestiller. Tar deg noen sekunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shirelle

Det er ikke stress i det hele tatt. Du får mail når det kommer en ny hovedbok. Så det er ikke verre enn at du logger deg inn og avbestiller. Tar deg noen sekunder.

Synes det virker litt slitsomt :/ men er jo en veldig billig julegave da... skal vurdere det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det virker litt slitsomt :/ men er jo en veldig billig julegave da... skal vurdere det :P

Det er ett klikk, jeg syns det er veldig lite arbeid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shirelle

Da var julegavene til familien "kjøpt" på bokklubben :P Neida, de skal få noe mer og, men er veldig fornøyd med bokklubben-tingene jeg ordnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Bokklubben gir deg 1000 kr i gavekort hvis du blir medlem i bokklubben. Det er et års bindingstid, men du behøver ikke å kjøpe noe.

For gavekortet må du kjøpe tre bøker, og du har kun noen bøker å velge mellom her. Når du har valgt bøkene kan du bruke resten på lydbøker film eller interiørting og stasj. Jeg fikk i allefall kjøpt en del julegaver for dette gavekortet.

men de er utrolig slitsomme og pågående. du får tilsendt bøker i hytt og pine som du må levere tilbake. hvis man ikke har tid til å sende en bok i uka tilbake, så er det ikke verdt bryet. de sender bøker uten å spørre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest shirelle

men de er utrolig slitsomme og pågående. du får tilsendt bøker i hytt og pine som du må levere tilbake. hvis man ikke har tid til å sende en bok i uka tilbake, så er det ikke verdt bryet. de sender bøker uten å spørre

sender de bøker uten å spørre????? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sender de bøker uten å spørre????? :overrasket:

De sender ikke ut bøker uten å spørre.. Man får mail om at det har kommet en ny hovedbok, og man kan enkelt klikke seg inn på linken som ligger vedlagt i mailen for å avbestille hovedboken. I tillegg, noe jeg synes er enda enklere, er at Bokklubben har en egen app hvor man enda enklere kan gå inn å avbestille hovedboken direkte på telefonen :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sender de bøker uten å spørre????? :overrasket:

Som hun over meg sier så nei...

Det var vel før jul i 2007 at bokklubben ga bort gavekort på 1000,- til alle som meldte jeg inn, disse gavekortene kunne brukes på akkurat hva man ville (dvs man trengte ikke kjøpe bøker). Og alle bokklubbene deres hadde dette tilbudet. Tror de gikk på en liten smell fordi det var veldig mange som meldte seg inn i alle klubbene. Selv var jeg medlem i 8 klubber, fikk 8000,- å handle i shoppen deres for og jeg fikke ikke en eneste bok jeg ikke ville ha (kjøpte vel 2-3 bøker i løpet av pliktåret).

Det er egentlig bare å ha en fast rutine på å avbestille bøker, jeg var inne hver mandag og sjekket status og om noe skulle avbestilles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokklubben gir deg 1000 kr i gavekort hvis du blir medlem i bokklubben. Det er et års bindingstid, men du behøver ikke å kjøpe noe.

For gavekortet må du kjøpe tre bøker, og du har kun noen bøker å velge mellom her. Når du har valgt bøkene kan du bruke resten på lydbøker film eller interiørting og stasj. Jeg fikk i allefall kjøpt en del julegaver for dette gavekortet.

Dere som har meldt dere inn i Bokklubben: Er det sånn at hvis du velger Bokklubben Barn så kan du kun velge barneprodukter i velkomstpakken, eller kan du feks bestille 3 barnebøker og et smykketre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har meldt dere inn i Bokklubben: Er det sånn at hvis du velger Bokklubben Barn så kan du kun velge barneprodukter i velkomstpakken, eller kan du feks bestille 3 barnebøker og et smykketre?

Du trenger ikke å holde deg til barneprodukter i det hele tatt. Jeg bestilte en fjellbok og to romaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frem til 20. november har BR-leker 15% rabatt på alt på sin nettbutikk. Ikke den største rabatten, men blir litt om man har flere å handle til. Det er heller ikke mer enn 49 kr i porto :nisse: Jeg har kjøpt masse Dublo og en Bruder gravemaskin, så nå bør alle tantebarn bli glade :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt masse Dublo og en Bruder gravemaskin, så nå bør alle tantebarn bli glade :nisseblunk:

Da vil jeg repetere nettsida biit.no. Dette er et norsk mellomledd for Amazon.co.uk, og denne siden presenterer spill, filmer, musikk, dvd-er og bøker som ligger på Amazon, og som kan sendes til Norge.

Jeg har jeg i allefall funnet veldig billig Lego, Bruder, Barbie, Fisher Price osv. Gratis frakt om du bestiller for over 154 kr, og naturligvis toll- og momsfritt om du bestiller for under 200 kr. Pund-prisen som dukker opp først under betalingssiden er feil, da Amazon regner med britisk VAT-gebyr fram til siste steg i betalinga, når du presiserer at varen skal sendes til Norge. Da trekkes det fra, og prisen som opprinnerlig stod på biit.no, blir den gjeldende.

ANBEFALES! Det eneste ankepunktet jeg har er at en ikke finner alle tilgjengelige varer ved å surfe, fordi de har langt flere merker på lager enn de du finner i kategoriene. Så søk gjerne på brio, barbie, aquadoodle, play-dough, ja hva som helst, så dukker det alltids opp noe.

Jeg har kjøpt

fisher price-garasje til 189,- kr

stort lego-sett med trailer og båt til 136,-

div puslespill til 40,-

ps3-spill til mannen for <200

mye diverse Duplo til en langt lavere pris enn i Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg titte innom der neste gang det blir Duplo innkjøp :) Skal man kjøpe for under 200 for man mye mer for pengene der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg repetere nettsida biit.no.

Wow, tusen takk :) Der var det jo nesten halv pris på mye duplogreier. Da blir det fine gaver derfra i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil bare si at Biit er en kjempe side.. Har kjøpt mye der i frå.. Har faktisk kjøpt to fisher price garsje som kostet den ene var 186 og den andre 190. har sett på lekebutikker at den ligger frå rundt 549 og oppover..Jeg er kjempe fornøyd med den siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang biit.no: Prisene der hopper mye opp og ned. Så hvis det er én vare du har sett deg ut, men som koster feks 220 kr, er det bare å kikke innom litt innimellom, og plutselig koster den 190! Fisher Price-garasjen har i allefall vekslet veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tipse alle om tilbud på fotolerret hos FOTOKNUDSEN.NO , her kan man få 50x70 lerret til bare 349,- og det koster egentlig 699,- ! Så dette er et kupp! TILBUDET GÅR UT IDAG 14.11.11 :)

Kanskje du har et fint minne du har klart å knipse? Få det opp på veggen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shirelle

Er 30% rabatt på alt på Boardshop i dag og i morgen :)

bruk koden: LANSERING30 (står på forsiden der)

Endret av shirelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...