Gå til innhold

Tips om tilbud på julegaver!:)

Gjest Chevy

Anbefalte innlegg

Og neste uke har de Dolce Gusto på dagstidbud på torsdagen.

Oi oi, gjelder det kaffen også eller maskinen?? Gjelder det kaffen skal det hamstres... ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest stinemos

kjempe fin tråd.

Jeg var innom Vita i dag, og der hadde de fått inn fine gaveesker som slettes ikke kostet mye. Jeg kjøpte den ene pakken til ei venninne, og for 180,- inneholdt den krem, skrubb, såper og mye mer. Lurer på om det var en 7-8 produkter til sammen. De hadde flere typer med forskjellig innhold og forskjellig pris, men ingen var dyrere enn den jeg kjøpte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe fin tråd.

Jeg var innom Vita i dag, og der hadde de fått inn fine gaveesker som slettes ikke kostet mye. Jeg kjøpte den ene pakken til ei venninne, og for 180,- inneholdt den krem, skrubb, såper og mye mer. Lurer på om det var en 7-8 produkter til sammen. De hadde flere typer med forskjellig innhold og forskjellig pris, men ingen var dyrere enn den jeg kjøpte :)

Nice!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettbutikken til Filmkick har 50 % på hele butikken. Jeg har lenge ønsket meg samleboksen med DVDene fra Astrid Lindgrens vidunderlige verden til unga, og nå er den da såpass rimelig at det muligens blir en julegave ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettbutikken til Filmkick har 50 % på hele butikken. Jeg har lenge ønsket meg samleboksen med DVDene fra Astrid Lindgrens vidunderlige verden til unga, og nå er den da såpass rimelig at det muligens blir en julegave ;)

Tusen takk for tipset. Nå får kjæresten Star Wars på Blu-ray til bursdag eller jul (har ikke helt bestemt meg enda).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi, gjelder det kaffen også eller maskinen?? Gjelder det kaffen skal det hamstres... ;)

Bare maskinen så vidt jeg vet - den kommer til 395 eller 399, husker ikke helt. MEN; hvis du bytter strømleverandør får du jo gavekort på 500 kr (det er ingen bindingstid) og det er jo 10 pakker GRATIS det!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbords har "ukes tilbud", dvs tors-lørdag i den aktuelle uken.

Uke 44: 4 Rosendahl kaffeglass til 99,- (normalt 219,-)

Uke 45: Victorinox kokkekniv, 22cm til 249,- (normalt 539,-)

Uke 46: Glass (6 stk) i Klara serien til 198,- (normalt 564,-)

Har visstnok nytt tilbud hver uke frem til jul, men de andre er ikke lagt ut ennå. Er dessuten andre gode tilbud der.

Her er iallefall planen å kjøpe inn kokkekniver både til oss selv og andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(åååååå hvor det plager meg at jeg har skrevet tilbuT i overskriften!!!)

Ellers gøy å se alle tilbudene:D

Du kan jo forandre ect etc, også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes nettstedene feelunique.com og hqhair.com er fantastiske. Håndkremer og lipglosser er kjempebillige og perfekte venninnegaver.

Hvordan gjør man det for å "følge" et innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes nettstedene feelunique.com og hqhair.com er fantastiske. Håndkremer og lipglosser er kjempebillige og perfekte venninnegaver.

Hvordan gjør man det for å "følge" et innlegg?

Du skriver et innlegg i tråden, og da finner du den i Mine Innlegg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...