Gå til innhold

Tips om tilbud på julegaver!:)


Gjest Chevy

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg er ikke styrtrik, ei litt rik.. Derfor kjøpes julegavene gjennom hele året, gjerne ting jeg har lyst til og gi til folk- som er på tilbud bare i en begrenset periode. Når jeg kjøper gavene slik må jeg jo være ganske sikker på at den jeg kjøper til ikke kommer til og bytte den- på den måten er det ganske gøy og finne gavene jevnt og trutt gjennom hele året- finner somregel noe som er perfekt til den jeg vil gi det til.

Derfor tenkte jeg at kanskjr vi kunne ha en tråd på dette, hvor vi deler spesielle tilbud eller kanskje noen butikker har salg på en serie i en spesiell periode osv!

Mine tips:

- ebay til forskjellige smykker og andre småting- du finner mye fint til under halve prisen på hva det ville kostet i norge (dette ble visst et litt generelt tips)

-evans.com har salg nå og MYE fint!

- ellos har 40% på valgfri vare , jeg kjøpte noe til jul til sambo der igår, og fikk nesten halv pris!!!:)

- kid har et flott teppe til 199 (ønsker meg det selv) de har forøvrig det hvert år, men er alltid utsolgt- så hvis man er utd i god tid...:D de har også kubbelys på tilbud nå!

-obs hypermarked har noen billige babytepper,helsetepper,babyhåndklær på tilbud denne uka som jeg benyttet meg av til en som er 4 mnd i jula! 49 kr for et kjempetøft lyseblått fleeceteppe som skreddersydd til en liten gutt!

-hvis du er medlem av cdon har du kanskje fått en mAil der du kan kjøpe film for 9 kr:D kjøpte en selv der idag som jeg skal gi i julegave, ny film- komedie:D

- iherb.com har også mye på salg til enhver tid, billig når dollaren er så lav:D mye spennende der:D

(jeg jobber ikke for noen av disse forresten, det kunne jo Se ut som reklame også dette her:p)

Dette var ukas tilbud fra meg:D jeg eeeeeeelsker og finne flotte gaver- og samtidig spare penger! Gavene trenger jo ikke være kjipe selvom man vil bruke lite penger!

-

Endret av Chevy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bokklubben gir deg 1000 kr i gavekort hvis du blir medlem i bokklubben. Det er et års bindingstid, men du behøver ikke å kjøpe noe.

For gavekortet må du kjøpe tre bøker, og du har kun noen bøker å velge mellom her. Når du har valgt bøkene kan du bruke resten på lydbøker film eller interiørting og stasj. Jeg fikk i allefall kjøpt en del julegaver for dette gavekortet.

Endret av nuvel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er medlem på Studenttorget, så får man 100kr gavekort på Bokkilden :)

Tilbudet med pleddene på Kid er tilbake igjen! *hamstre*

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til det nevnt over så har jeg kjøpt kuponger gjennom groupon.no, sweetdeal.no og letsdeal.no. Jeg har kjøpt kuponger slik at jeg kan gi fotobøker og bilder på lerret i julegaver.

Anbefaler også å bruke kickback.no, da får man igjen visse prosenter på alt man handler, blant annet på groupon.no, og det hender også at kickback.no har tilbudskoder på ulike nettsider. Cdon.com gir f.eks 2% i kickback, hvilket betyr at 2% av kjøpssummen får jeg tilbake. Jeg gjorde hotellbestilling via expedia og fikk 9% kickback. 1=1 kr, dvs at når jeg bestilte hotell fikk jeg 769 kr i kickback.(..) Jeg sparte egentlig altså 769 kr på hotellbestillingen (og den var utgangspunktet også billigere enn hva jeg hadde fått til via andre utenlandske eller norske søkesider. Selv får jeg snart 1500 kr i gavekort pga kickback. Helt genialt!

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Play.com har veldig billige filmer/dvd'er, leverer fraktfritt, sender hver film i egen pakke så så lenge du ikke går over 200,- pr film/tv-serie så slipper du toll og mva.

Ganske bra priser på spekemat på pølsemannen.no

Glass/serviser til mellom 20-40 % billigere enn i butikk hos alnyglass.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feel Unique har ofte gode tilbud. Også er det jo relativt billig mye av det de har uansett, siden pundet ikke er så voldsomt høyt. Har ofte kjøpt lipbalmer der for 25 kr fks :) De har mye organisk, og produkter som ikke er testet på dyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Forever :)' timestamp='1317577632' post='9806217]

Ark har denne uken 50% på alle brettspill.

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy at noen skriver her :D akkuratt sånn som det med brettspill på 50% på ark, er sånne ting jeg ikke hadde fått med meg selv :D takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanum bokklubb gir deg 1500 kr i gavekort i innmeldingspremie. Et års bindingstid, men ikke noe kjøpetvang. Av gavekortet, må det kjøpes tre bøker her også, men Tanumhadde litt bedre utvalg en bokklubben syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanum bokklubb gir deg 1500 kr i gavekort i innmeldingspremie. Et års bindingstid, men ikke noe kjøpetvang. Av gavekortet, må det kjøpes tre bøker her også, men Tanumhadde litt bedre utvalg en bokklubben syns jeg.

Hva koster det i mnd da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva koster det i mnd da?

Det er gratis så lenge du husker på å avbestille hovedboka hver måned.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Forever :)' timestamp='1317577632' post='9806217]

Ark har denne uken 50% på alle brettspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Forever :)' timestamp='1317577632' post='9806217]

Ark har denne uken 50% på alle brettspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tanum bokklubb gir deg 1500 kr i gavekort i innmeldingspremie. Et års bindingstid, men ikke noe kjøpetvang. Av gavekortet, må det kjøpes tre bøker her også, men Tanumhadde litt bedre utvalg en bokklubben syns jeg.

Takk for tips, har nå bestilt fire julegaver jeg er strålende fornøyd med! Er litt spent om jeg får pakken uten problemer, jeg ville nemlig bare ha to bøker, så jeg la inn en som sto til null kroner og fikk utnyttet de pengene til noe annet :fnise: Tenker at hvis det var ein feil fra deres side at boka faktisk sto som gratis, skal ikke det bli mitt problem. I så fall er det slett kundeservice!

Endret av Thorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...