Gjest Jorn Skrevet 25. september 2011 #21 Skrevet 25. september 2011 (endret) . Endret 6. mai 2024 av Jorn
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #22 Skrevet 25. september 2011 Kan jeg spørre hvor høy du er og hvor mye du veier?
Cuckold Skrevet 25. september 2011 #23 Skrevet 25. september 2011 Hei dere, Jeg er en gutt (mann) på 30 år, har lenge vurdert å kjøpe sex, men av flere årsaker har jeg ikke kommet dit. Er jo ikke akkurat noe glansbilde med mine kilo, derfor har det ikke blitt så mye intimitet. Har vært på flere slike annonseside, de fleste annonser er jenter fra utlandet. Men hvis jeg skal gjøre dette må det være ei som er norsk, i hvert fall prater norsk så jeg er sikker på at dette er noe hun gjør frivillig. Er av og til i Oslo på jobb, så det er nødt å bli i forbindelse med det, tar ikke sjansen i min egen by. Det som holder meg igjen er: Moral, at det er forbudt, at det kanskje forandrer meg og mitt kvinnesyn, at jentene gjør det av desperasjon. Samt en del flere ting, men dette er de viktigste årsakene. Tenkte dette var rette plassen for råd, skal jeg kaste meg ut i det eller skal jeg gjøre flere forsøk på datingsider og på byen? Må nevnes at jeg har snakket med 2 jenter som er norske, de 2 jeg fant med mailadresse. De skal ha 2000 for en time og de virker veldig oppegående, hun ene studerer og hun andre har fast jobb siden av. De sier de gjør det for sexens skyld, samt spe på inntekten. Får håpe jeg får noen svar uten for mye drittslenging. Jørn Jeg vil ikke fordømme deg om du betaler for sex. Men det er en ting jeg tviler på, og det er at disse jentene gjør det for sexens skyld. Jeg ville i hvert fall aldri greid å tro på det. Men hvis du kan tro på det eller i det minste kan leve med at de bare gjør det for pengene kan det være en grei deal for begge parter. Du har imidlertid to kjønnsmarkeder (hvis man ser bort fra kjøpemarkedet), nemlig sexrelasjonsmarkedet og partnermarkedet. Sexrelasjonsmarkedet er mye mye tøffere for menn enn partnermarkedet. Gutter er jevnt over mye ivrigrere på sex for sexens skyld enn jenter, og det betyr i praksis at jenter kan velge blant de kjekkeste guttene på byen. Jenter som bare er ute etter sex kan stort sett velge gutter fra de øverste hyller. Men det er et marked til, nemlig parnermarkedet. Og som 30-åring er det vel ikke for tidlig å finne seg en jente og slå seg til ro? Det som er bra for deg som gutt er at på partnermarkedet stiller de to kjønn ganske likt. Mens jentens overtak på sexrelasjonsmarkedet skyldes en skjevhet i tilbud og etterspørsel er det ingen tilsvarende skjevhet på partnermarkedet. Mye mulig du er klar over det og at du bare ikke er klar for et forhold. Men det er altså en alternativ mulighet til å komme ut av sølibatet: Gå på partnerjakt.
Gjest Jorn Skrevet 25. september 2011 #24 Skrevet 25. september 2011 (endret) . Endret 6. mai 2024 av Jorn
Gjest Jorn Skrevet 25. september 2011 #25 Skrevet 25. september 2011 (endret) . Endret 6. mai 2024 av Jorn
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #26 Skrevet 25. september 2011 Jeg vil ikke fordømme deg om du betaler for sex. Men det er en ting jeg tviler på, og det er at disse jentene gjør det for sexens skyld. Jeg ville i hvert fall aldri greid å tro på det. Men hvis du kan tro på det eller i det minste kan leve med at de bare gjør det for pengene kan det være en grei deal for begge parter. Du har imidlertid to kjønnsmarkeder (hvis man ser bort fra kjøpemarkedet), nemlig sexrelasjonsmarkedet og partnermarkedet. Sexrelasjonsmarkedet er mye mye tøffere for menn enn partnermarkedet. Gutter er jevnt over mye ivrigrere på sex for sexens skyld enn jenter, og det betyr i praksis at jenter kan velge blant de kjekkeste guttene på byen. Jenter som bare er ute etter sex kan stort sett velge gutter fra de øverste hyller. Men det er et marked til, nemlig parnermarkedet. Og som 30-åring er det vel ikke for tidlig å finne seg en jente og slå seg til ro? Det som er bra for deg som gutt er at på partnermarkedet stiller de to kjønn ganske likt. Mens jentens overtak på sexrelasjonsmarkedet skyldes en skjevhet i tilbud og etterspørsel er det ingen tilsvarende skjevhet på partnermarkedet. Mye mulig du er klar over det og at du bare ikke er klar for et forhold. Men det er altså en alternativ mulighet til å komme ut av sølibatet: Gå på partnerjakt. Når jeg leser slikt, føler jeg at jeg bor på en helt annen planet- er dette et fenomen som forekommer på svært små tettsteder?
Cuckold Skrevet 25. september 2011 #27 Skrevet 25. september 2011 Når jeg leser slikt, føler jeg at jeg bor på en helt annen planet- er dette et fenomen som forekommer på svært små tettsteder? Det er slik overalt, fra de største storbyer til de minste tettsteder. Selv bor jeg i Oslo. Overalt i verden, selv i det hjørne der kvinnene er mest frigjort og mest lik guttene er guttene enda ivrigere når det gjelder rene sexeventyr. Og dette gjør noe med markedet for rene sexrelasjoner. Gutter er mindre kresne når det gjelder sex for sexens skyld, og de mest populære 20-30 % kan derfor godt stå for så mye som 70-80 % av den tilfeldige sexen.
Cuckold Skrevet 25. september 2011 #28 Skrevet 25. september 2011 Når jeg leser slikt, føler jeg at jeg bor på en helt annen planet- er dette et fenomen som forekommer på svært små tettsteder? Her er forresten en tråd om emnet og en link til forskning som viser at kvinner er kresnere enn menn når det bare er snakk om tilfeldig sex: http://www.kk.no/820327/den-stygge-sanneten-om-tilfeldig-sex Kvinner på byen - kun de kjekkeste mennene er bra nok for tilfeldig sex http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=459450
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #29 Skrevet 25. september 2011 Det er slik overalt, fra de største storbyer til de minste tettsteder. Selv bor jeg i Oslo. Overalt i verden, selv i det hjørne der kvinnene er mest frigjort og mest lik guttene er guttene enda ivrigere når det gjelder rene sexeventyr. Og dette gjør noe med markedet for rene sexrelasjoner. Gutter er mindre kresne når det gjelder sex for sexens skyld, og de mest populære 20-30 % kan derfor godt stå for så mye som 70-80 % av den tilfeldige sexen. Snodig at jeg aldri har fått oppleve dette- bor i en rimelig stor by og har ikke et utseende som skremmer fanden på flat mark; men det jeg har klart å hanke med meg hjem har stort sett vært det som ligger igjen etter at gribbene har tatt sitt- det må nok være noe jeg mangler...!
Gjest badeand1 Skrevet 25. september 2011 #30 Skrevet 25. september 2011 Hvorfor spore av helt i en tråd? Tviler på at ts bryr seg om det over her.. 1
Cuckold Skrevet 25. september 2011 #31 Skrevet 25. september 2011 Snodig at jeg aldri har fått oppleve dette- bor i en rimelig stor by og har ikke et utseende som skremmer fanden på flat mark; men det jeg har klart å hanke med meg hjem har stort sett vært det som ligger igjen etter at gribbene har tatt sitt- det må nok være noe jeg mangler...! Ja, det hørtes unektelig litt kjipt ut. :gjeiper:
Cuckold Skrevet 25. september 2011 #32 Skrevet 25. september 2011 De jeg snakket med sier de liker sex mer en normalt og at de før hadde ganske ofte one night stands, men hovedgrunnen er nok økonomi. Jeg tror nok at det som ville fått meg til å nøle er akkurat det der. Men så er jo spørsmålet hvor viktig det er for deg at det skal være gjensidig kåthet. Men hva med det andre jeg skrev? 1
Gjest Jorn Skrevet 25. september 2011 #33 Skrevet 25. september 2011 (endret) . Endret 6. mai 2024 av Jorn
Gjest Jorn Skrevet 25. september 2011 #34 Skrevet 25. september 2011 (endret) . Endret 6. mai 2024 av Jorn
Cuckold Skrevet 25. september 2011 #35 Skrevet 25. september 2011 Hun ene er 24 og hun andre 32, de virker veldig oppegånde på hvordan de skriver og de burde være voksen nok til et slikt valg. Ja, jeg forstod at det var normalt oppegående jenter så jeg mente ikke at du skulle ha moralske skrupler. Jeg tenkte mer på om det ville være like tilfredsstillende selv om du antagelig ikke kan stole på at kåtheten deres er ekte. Prostitusjon handler tross alt om penger, og en del av pakken er å selge en opplevelse, en illusjon. Nærmest et slags teater. Hvis du er innforstått med det og ikke synes det gjør det mindre interessant så ser jeg ikke noen grunn til ikke å hoppe i det. Bare pass på at det ikke er TV-kameraer i nærheten. Se mitt andre innlegg om min erfaring fra å se kjente og kompiser. Men partnermarkedet er tidkrevende og passer meg dårlig for tiden Ja, nettopp, der fikk jeg jo svar på det.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #36 Skrevet 25. september 2011 Tja, har faktisk ikke fungerende vekt. Men er 182 høy og sist jeg veide meg var jeg nok en 110. Ok, jeg regnet BMI-en din til å være 33,2 .. Det er jo litt mye, ja, om du da ikke har masse muskler? Men du er da ikke så forferdelig stor? Ut fra innlegget ditt trodde jeg du var ENORM! Men det er da mange med flere kg på kroppen som får seg noe, og som også får seg dame? Du bør iallfall gå ned 30 kg før det blir bra. Uansett, så burde du klare det? Hva med fremtiden din? Du er jo fortsatt ung, og du burde satse fult og helt på kosthold. Ta med sunn og god matpakke på jobb og velg å drikke vann eller farris fremfor brus. Jeg gikk ned 15 kg på 3 mnd fordi jeg kuttet ut alt som hadde sukker og hvetmel i seg og valgte heller å drikke vann, farris og spise mat med mye protein og sunt fett i, samt frukt og grønt, så du burde klare å gå ned 30 kg på et halvt år. Jeg bare skriver dette fordi OM du skulle møte drømmedama om et halvt år, så vil du IKKE ha hatt deg med en prostituert ...
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #38 Skrevet 25. september 2011 Du har noen kilo for mye, men du kan ikke være så stor som jeg og fikk inntrykk av i det første innlegget ditt. Du framstilte deg selv nærmest som en hvalross. Og det er du jo ikke! Hvis du vet at du senere vil innlede et forhold, at du ønsker deg en kjæreste, så ikke gjør noe med en prostituert. Jeg kjenner en som var i en liknende situasjon som din, og han angrer på at han gjorde det, og skulle gjerne hatt det ugjort. Man får ikke gjort det man har gjort ugjort, men man kan 'advare' andre.
Gjest Jorn Skrevet 25. september 2011 #39 Skrevet 25. september 2011 (endret) . Endret 6. mai 2024 av Jorn
Gjest Jorn Skrevet 25. september 2011 #40 Skrevet 25. september 2011 (endret) . Endret 6. mai 2024 av Jorn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå