Gå til innhold

.


Gjest Jorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du mener det er kiloene dine som gjør at du ikke får deg dame på "normalt" vis, ville jeg heller begynt der. Trene, kosthold, vær sosial. Hvis du er sånn nogelunde sympatisk og oppegående, får du deg dame på ett eller annet tidspunkt. Uten at det må være en prostituert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får garantert masse dritt her, ja. Vær forbredt på det. :P

Jeg tror ikke han får så mye dritt her, faktisk.

Måten han skriver på gjør at man forstår dilemmaet hans og man får sympati for ham.

Jeg har ikke noe svar til deg ts, men du høres ut til å være en skikkelig all right person. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med Anonymbruker. Hvorfor ikke heller gjøre noe med deg selv? Hvis du er så gira på å finne deg noen, burde du heller bruke motivasjonen din på å gjøre deg selv fornøyd, uten at du trenger å betale 2000 kr for det.. Tren, og endre kostholdet ditt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo begynne å gå turer? for å begynne i det små. (med treninga) og etterhvert prøve å kutte ut brus og godteri? =)

Hvis du vil ned i vekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke han får så mye dritt her, faktisk.

Måten han skriver på gjør at man forstår dilemmaet hans og man får sympati for ham.

Jeg har ikke noe svar til deg ts, men du høres ut til å være en skikkelig all right person. :)

Enig! =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes masse smålubne damer, som ønsker seg en ditto mann. :) Vær deg selv, utvikle deg selv, bli kjent med folk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten si meg enig med de andre her. Ikke fordi jeg synes det er noe galt i å kjøpe sex fra jenter som gjør det 100% frivillig, men fordi jeg ikke tror en runde i senga til 2000,- vil kunne gjøre deg noe lykkeligere. Som en annen skriver, man får sympati med deg, og jeg tror at alternativene dine absolutt ikke bare er de to du lister opp i trådtittelen... det finnes nok en, muligens mange der ute som ikke vil avvise deg pga. vekt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ihvertfall heldig som er mann, og har muligheten til å betale for en stund med noe ungt og vakkert som lydig utfører hva du ønsker - det har ikke en kvinne i samme situasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsette å jobbe med kosthold og trening, og selvtillit. Finn deg arenaer hvor du treffer likesinnede. Du har i hvertfall rettskrivingen på din side. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Må innrømme at tittelen kanskje er litt drøy, det er kanskje ikke så ille.

Men føles selvsagt sånn noen ganger.

Er ikke for å bli så mye mer lykkelig, det er jo også en spennende tanke å møte ei totalt ukjent jente hvor man møtes for sex.

Samt det også er for å få dekket noen behov i en travel hverdag.

Ok. Men ønsker du et forhold? For hvis du innerst inne ønsker en kjæreste, tror jeg du er tjent med (bokstavelig talt :P) å jobbe etter det og dekke behovene dine selv.

Hvis du ikke er ute etter noe kjærlighetsforhold - kjør på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående verv.....

Håper virkelig ikke det er et sentralt verv innen FrP, synes de har nok å stri med for tiden.

Endret av Schotten–Baumann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så har jeg sett flere mennn på de nettsidene, flere har nok en fettprosent som man kan drømme om:)

Har forresten lest at i Japan er det mange bordeller for kvinner.

Ikke spor av da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...