AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #21 Del Skrevet 25. september 2011 Det verste du kan si til en sånn person er at han må ta seg sammen. De som ikke har hatt et skikkelig angstanfall aner ikke hva dette er , og det er faktisk noe av det mest skremmende et mennesker kan oppleve. Tror du har misforstått hva folk mener med å "ta seg sammen". Har man barn, er man forelder, så må man, ikke kun for sin egen del men for andre menneskers skyld, forstå at man trenger hjelp. Ikke nekte å prøve å fikse på problemet. Det går ikke bare utover deg selv lenger. Er man 18 år og drar på sydentur er det noe annet, jeg tipper du ikke har barn og familie? Da er det lettere siden man egentlig kan være ganske egoistisk og det ikke trenger å ha innflytelse på andre menneskers livskvalitet. Når derimot en tobarnsfar ikke tar noen skritt eller viser villighet til å forsøke i det minste å møte problemet: jo, han må faktisk ta seg sammen. Det å ta seg sammen mener jeg ikke at han plutselig skal tørre å gå langt utenfor hjemmet. Jeg mener ta seg sammen som i å ta skrittet til å søke hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå