AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #21 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg lyver ikke. Kan gjerne fortelle nære venner om en enkeltsak(eks; han/jeg må jobbe mye for tiden, blir litt uromantisk etc) - men i den perioden det gikk skikkelig skeis klarte jeg ikke snakke om det til noen. Jeg visste ikke hvor jeg skulle begynne, og jeg visste ikke hva jeg ville selv. Hadde ikke tatt det skikkelig opp med samboer(orket ikke, var redd for konsekvensene) - og da ville jeg ikke fortelle til venner - synes det var feil. Men etterhvert fortalte jeg alt, og da la jeg alle korta på bordet for de aller nærmeste vennene. Jeg ønsker ikke utlevere samboeren, og jeg ønsker å ha klart for meg hvor landet ligge rpå godt og vondt før jeg eventuelt deler det med andre. Men en ting jeg la merke til var at når andre spurte hvordan det gikk mellom oss, så svarte jeg "greit/fint" når jeg egentlig mente dårlig. Ikke for å lyve, men fordi folk jo ikke alltid spør for å få et ærlig svar. De spør av høflighet - ikke for å få forholdet brettet ut. Når vi har det bra svarer jeg bra eller veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå