AnastasiaR Skrevet 24. september 2011 #1 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg skal etterhvert på en lengre tur rundt i verden som backpacker. Sjekker derfor litt ang vaksiner jeg burde ta på forhånd. Men hvilke har jeg allerede fått? Sjekket litt rundt, men forskjellig fra et alderskull til et annet. Kun funnet for jenter født i 1997.. Noen som vet hvilke jeg burde ta igjen? Noen som må fornyes etter 10år. Setter pris på alle opplysende svar samt referanser til sider som opplyser om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 24. september 2011 #2 Del Skrevet 24. september 2011 Ta kontakt med et reisevaksinasjonskontor, de kan svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2011 #3 Del Skrevet 25. september 2011 Eller få tatt vaksinestatus hos legen. Men vært klar over at du muligens må krangle deg til det, de fleste leger virker som de heller hiver på en vaksine ekstra enn å se om den egentlig er nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #4 Del Skrevet 25. september 2011 Her er oversikt over barenvaksinasjonsprogrammet og hva du har fått når, og her klikker du i margen til venstre for finne oversikt over hvilke vaksiner som trengs i ulike deler av verden. Ta kontakt med reisevaksinasjonskontor eller fastlege for å få tatt vaksinene. Husk at mange steder i verden må du ha med dokumentasjon på gulfebervaksine for å slippe inn i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå