Gå til innhold

Til menn

Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Jeg syns at 99% av de mennene som har registrert seg her inne er fantastiske å ha, og de tilfører forumet veldig mye, både i form av ideer, tanker og gode diskusjoner.

Noen nevner trollene ovenfor, og de opplever jeg og, men da nesten bare som uregistrerte som er inne bare for å krangle. I løpet av de snart 9 årene jeg har vært her inne er det faktisk bare tre mannlige profiler jeg har trykket ignorer på pga åpenbar trolling.

Jeg digger de aller, aller fleste mannfolkene vår :)

Fortjener :dagens-rose::kul:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes kvinner har de fineste og vakreste navnene de har fått og at vi menn blir fort "in love" av det.

Det må vi menn takke for at vi har kvinner i dag.

You are so damn Beautiful! :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kvinner har de fineste og vakreste navnene de har fått og at vi menn blir fort "in love" av det.

Det må vi menn takke for at vi har kvinner i dag.

You are so damn Beautiful! :rodmer:

Greit at du elsker kvinner, men nå begynner jeg å lure på om du er rusa (no offense!) :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at du elsker kvinner, men nå begynner jeg å lure på om du er rusa (no offense!) :ler:

Er du sjalu eller? fordi jeg har mine meninger om kvinner som du ikke kan få frem. Jeg tør hvertfall så mine meninger.

Jeg er ikke noe rusa som du tror. Please be "care"

"Noen må bare ødelegge" :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koseklumpen

:fnise:

Jeg er glad for at der er menn her inne. Det er veldig greit å få inspill fra motsatt kjønn på ting og tang. :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Jeg er glad for at der er menn her inne. Det er veldig greit å få inspill fra motsatt kjønn på ting og tang. :jepp:

jeg tror jeg har blitt "in love" :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun ikke vært betatt av deg før så blir hun garantert betatt nå. :hjertesmil:

Har hun bruker her på Kg? Nysgjerrig jeg nå. ;)

Det kunne jeg svart på, men det er privat.

Holdt på å si at denn tråden her sporte noe så grådig av fra tema til å bli en "Jeg eeelsker kvinner så intenst- tråd"...

Men det kan jo være noens motivering for å henge på forum det også.

(Selvom de kanskje ikke klarte å uttrykke det så veldig konsist og forståelig,uten å begynne å smiske, de som visst er her av den grunn. ;) )

Men jeg har hengt rundt her av andre grunner også.

En av dem var å kunne si til kvinner avogtil når de er så fastkjørt i stereotypier om "hvem menn er" at de kanskje må ta inn over seg at de har feil oppfatninger, og begynne å tenke litt nytt.

Fordi jeg syns noen av dem kunne trenge å høre det.

Likestilling mellom kjønn feks, skal ikke bare gå en vei, fra kvinner og over menn...

Pluss at jeg har hengt litt rundt på aktuelle saker og krangla.

(Jeg har agenda mot islamofobe idioter.)

Det er vel strengt tatt derfor jeg var her.

Jeg ramla innpå her for å spørre om én ting, og googla meg fram til et sted der man kunne spørre kvinner. Så da kom KG opp. Fortsatte å bli her for å øve meg i å skrive, noe som funka veldig bra. Og jeg ble her siden jeg fikk så nok av det islamfiendtlige ekkokammeret inne på aktuelle saker.

( Og AHVH,- til deg vil jeg si at du kan tenke på det at de som kritiserer skrivingen til folk, de ønsker bare å ødelegge for noen, siden de selv trenger å føle seg bra. Så de går løs på noen som 1) ikke har hatt samme forutsetninger som demselv og 2) kan bli veldig flink når de bare får tid på seg. Og at 3)de ble ikke født med perfekt grammatikk og setningsbygging, de heller.Og at det de driver med er ikke konstruktiv kritikk men mobbing.

Og når vi snakker om mobbing av de som gjør ting litt annnerledes:Flere folk utenom den mainstream de prøver på å tvinge deg å tilpasse deg til når de kritiserer, som var her da jeg først ramla innpå her, har jeg vært vitner til at ble mobbet vekk. Ikke la det bli deg- syns det var kult å diskutere med deg om feks hunder i sofa ;) )

Registrere meg?

Nei takk. Ting funker bra som de er.

Ok, have a nice day, ladies ( and gents) :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være sagt at det ikke er så vanskelig å forstå kvinner. Som mann må man bare tenke med følelser istedet for logikk.

Problemet er bare å vite hvilken følelse man skal tenke med.

Heihei der - det finnes de av oss som faktisk har både følelser og en rasjonell tankegang samtidig. Og vet du hva slags kvinnelig egenskap det er? Multitasking :D

Ikke rent sjeldent kamerater/bror(hetero alle som en) forteller om følelser, forelskelse og "hva mener hun med det tror du" - så her er det jeg, kvinnen, som må forklare dem forskjellen på rasjonalitet og følelser.

Dere er like forvirra som oss hele gjengen ;)

Og Mr. Omg; hadde jeg vært ti år yngre og singel skulle jeg tatt deg med hjem! Du scorer så mye poeng i boka mi gjennom enhver tråd at det faktisk er usunt for en 30 år gammel dame som meg :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ramlet inn her jeg fordi jeg ville prøve å skjønne litt av mine egne samlivsproblemer.. Og så fant jeg ut at dette var et veldig hyggelig sted med masse hyggelige og spennende personer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...