Gå til innhold

Til menn


Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Takk og lov for at det er menn her!!

Vi kvinner trenger noe å bryne oss på. Jeg liker mange av de mannlige brukerne her :takke:

Som mann ville jeg svart dette om det var et manneforum.

Videre er det lærerikt og se hvordan damer tenker i en del saker.

Det er en del ekstreme holdninger blant noen damer som er ganske utbredt, dette har fått gjennomslag i norske lover, forskrifter angående barn og samlivdbrudd der det meste går i favør mor.

Mange oppgående kvinner ser også dette er feil i dagens samfunn der menn har deltatt i oppfostringen mye mer enn tidligere år.

Men like fullt er lover og regler gamledagse fordi noen damer ikke vil gi slipp på sine rettigheter. Ja sine rettighete og ikke barnas.En kan si mannen skal betale bidrag og ikke noe mer, resten bestemmer mor og der kan far få lov å ha barna på nåde. Slike situasjoner opplever jeg daglig, og der mor ikke vil jobbe og bare gå hjemme. Der mor flger med på de goder som kan gå i hennes favør ang sosiale bidrag i forskjellige former.

Det finnes og så fedre som gjør som de ikke burde, en skal ikke glemme dette, men er det rart det blir flere når de møter mostand fra mor angående sammarbeid om felles barn etter samvlivsbrudd. Videre føler utrettferdigheten der lover arbeider i mors favør hele tiden. Da skaper en en et slags hat mot alt og alle som er der for gjøre sammarebidet om barn lettere.

Derfor er nå jeg innom her av og til.

Hilsen "mann".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.. Hvorfor er dere egentlig inne på kvinneguiden? Må da være et "manneforum" dere kan henge på istede for å sitte på kvinneguiden og kakle :P

Jeg er her fordi det er mange kloke damer og menn her, og mange litt interessante.

Kanskje dere burde ha ett lukket underforum, som bare er for kvinner?

Jeg henger mye på samliv og relasjoner, og forstår at mange jenter her kan dra nytte av innspilll sett fra en manns side.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Let's face it: hvis det fantes et manneforum der menn skrev om sine innerste tanker om kvinner og om sex så ville nok veldig mange av oss kvinner også vært der ;)

Hvordan kvinner er innerst inne er faktisk interessant, i dobbel forstand. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneguiden er min form for interaktiv såpeopera.

Det er veldig spennende å høre hva som skjer med de som legger fram sine vanskeligheter. Får de det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er gøy å lese innlegg fra irrasjonelle hjerner med "kvinnfolklogikk" :D Om alle menn/gutter fra diskusjon.no kom hit og begynte å diskutere med dere, så ville dere bli eid noe så inn i helvette =)

"Ville dere bli eid"... Er ikke det sånn ungene i 5-klasse sier?

Mange av brukerne på kg er også brukere på diskusjon.no, og vet at det er veldig mange 14-15-åringer der inne, noe som ofte gjenspeiler seg i debattene. Antar du er for ung til å skjønne det, men det å delta i diskusjoner handler ikke om å "eie" andre, og skape mistrivsel for de som deltar. Det handler om at folk "snakker" sammen og drøfter saker de er opptatt av på en mest mulig sivilisert måte. Da kan faktisk selv den som "alltid har rett" kanskje lære noe...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk spurt damene om hjelp og råd, og fått det.

Det er ikke dumt å høre hva en dame ville tenkt når hun skriver rett fram, uten å ta hensyn til å se deg i øynene og ikke ville såre med å si noe hun tror du kanskje ikke ville likt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er gøy å lese innlegg fra irrasjonelle hjerner med "kvinnfolklogikk" :D Om alle menn/gutter fra diskusjon.no kom hit og begynte å diskutere med dere, så ville dere bli eid noe så inn i helvette =)

Hei.

Hvis respekt for kvinner vi menn aldri kan motstå. Å diskusjoner handler ikke om å "eie eller bli "eid". Diskusjoner er å få fram en resultat det man vil lære av. Her på KG lærer menn av kvinner og kvinner av menn.

Kvinner er helt fantastiske. Jeg vet ikke hvordan jeg hadde klart meg om ikke kvinner fantes.

Jeg er enig med deg AB. :jepp:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er gøy å lese innlegg fra irrasjonelle hjerner med "kvinnfolklogikk"

Jeg syns ikke de er irrasjonelle.

Men de kan noen ganger være vanskelig å forstå, sånn på tomannshånd, hva de tenker, hva de vil, og hva som motiverer deres følelser.

Og da kan det være fint å lese mange damers reaksjoner til et spørsmål i en tråd, så man kan forstå seg litt bedre på dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at det bare er utrolig hyggelig med menn her- de kan gi gode innspill når vi blir for "navlebeskuende" og samtidig er det hyggelig at noen av dem faktisk er interessert i hvordan vi tenker og kan ta en diskusjon!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at det bare er utrolig hyggelig med menn her- de kan gi gode innspill når vi blir for "navlebeskuende" og samtidig er det hyggelig at noen av dem faktisk er interessert i hvordan vi tenker og kan ta en diskusjon!

Jeg vet mye om jenter egentlig. Siden jeg var 14år tiden så har jeg bare hengt oftest med bare jenter.

Det var faktisk en jente på videregående som sa at jeg var Ladies Man og det ble jeg glad for. Kvinner er fantastiske, men du må vite hvordan du skal gå deg fram og du kan ikke bare gå instant, du må ha en god begynnelse og en god avslutning. Fordi kvinner har følelser de også og når man snakker til kvinner da ser man sannheten på hva er livet.

Elsker kvinner! :rodmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man gjøre noe annet da? De er jo så gooooooode! :strix:

Ja, noe annet. man kan tenke på kvinner før man sover, tro meg, du vil sove godt!

Kvinner :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noe annet. man kan tenke på kvinner før man sover, tro meg, du vil sove godt!

Kvinner :rodmer:

Sant mann, så sant! Kvinner.... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan man gjøre noe annet da? De er jo så gooooooode! :strix:

Må jo si at du er blitt en, av flere, av mine favorittmenn her inne, Mr. Omg. :hjerter:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo si at du er blitt en, av flere, av mine favorittmenn her inne, Mr. Omg. :hjerter:

Nå ble jeg rørt! :rodmer:

Nå kommer jeg hvertfall til å sove godt. Takk, du skjønne :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man gjøre noe annet da? De er jo så gooooooode! :strix:

Joda, men de kan være ett helvete innimellom og-.

Noen av dem.

Trenger dette lizm å bli en skryt av kvinner tråd? :sjenert:

Jeg syns ikke det.

Jeg syns også at damer er flotte, og ville gått under uten noen av dem.

Men andre kan jeg styre min begeistring for.

Jeg har en dyp respekt for kvinner, og det er blant annet de gangene det skinner gjennom når jeg skriver her, at andre menn slenger til deg at du er homofil.

Men min respekt er ikke ubetinget. Selv om jeg kunne tilbedt bakken damer går på :rodmer: , så er det ikke det samme som at jeg ville latt dem tråkke over meg eller vist respekt for hvasomhelst.

Noen av dem har utnyttet meg også.

De er ikke engler alle.

Men noen av dem er englete, i min verden iallefall.

Og en av dem ville jeg kastet meg i avgrunnen for.

R, du vet det er deg... :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...