Gå til innhold

Til menn

Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Ja.. Hvorfor er dere egentlig inne på kvinneguiden? Må da være et "manneforum" dere kan henge på istede for å sitte på kvinneguiden og kakle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha :P Synes det er koselig at det er menn her også - de kommer med mange gode råd til kvinnene her inne! Ofte så må de bare få "sannheten" slengt i trynet. Det som derimot irriterer meg er menn som troller her inne, lager tåpelige tråder om kvinnfolk - de eier ikke er liv!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :P Synes det er koselig at det er menn her også - de kommer med mange gode råd til kvinnene her inne! Ofte så må de bare få "sannheten" slengt i trynet. Det som derimot irriterer meg er menn som troller her inne, lager tåpelige tråder om kvinnfolk - de eier ikke er liv!

De som ikke lager tåpelige tråder gjør opp for det med å skrive mye tåpelige svar. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke lager tåpelige tråder gjør opp for det med å skrive mye tåpelige svar. :P

Jeg synes de fleste mennene som poster her inne (de som ikke er åpenbare troll) skriver gode, reflekterte innlegg. Noen av dem skriver nok innlegg for å provosere litt, men det synes jeg ikke gjør noe så lenge de ikke blir direkte frekke. Tror neppe jeg hadde likt KG så godt som jeg gjør, hvis ikke mange av de mannlige posterne var her. Synd at vi har mistet mange av favorittene mine.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Det er ingen gode "manneforum"

2. Jeg syns det er mange koselige damer her :takke:

3. Selve forumet her er ikke så veldig feminint.

4. Det er interessant, fascinerende og morsomt å lese om kvinners tanker og syn på ting.

5. Jeg liker damer :herremann:

Endret av Mr.Omg
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de fleste mennene som poster her inne (de som ikke er åpenbare troll) skriver gode, reflekterte innlegg. Noen av dem skriver nok innlegg for å provosere litt, men det synes jeg ikke gjør noe så lenge de ikke blir direkte frekke. Tror neppe jeg hadde likt KG så godt som jeg gjør, hvis ikke mange av de mannlige posterne var her. Synd at vi har mistet mange av favorittene mine.

ikke alle svar er tåpelige:) Er tåpelige svar av begge kjønn.

Er litt interessant å høre en manns mening iblant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

1. Det er ingen gode "manneforum"

2. Jeg syns det er mange koselige damer her :takke:

3. Selve forumet her er ikke så veldig feminint.

4. Det er interessant, fascinerende og morsomt å lese om kvinner tanker og syn på ting.

5. Jeg liker damer :herremann:

Agree!

ikke alle svar er tåpelige:) Er tåpelige svar av begge kjønn.

Er litt interessant å høre en manns mening iblant.

Bulls eye?? :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives som oftest bedre i selskab med kvinder end menn.

Forumet er godt moderert, og det er trivelig her.

Jeg er blitt veldig godt tatt imod, og det virker som de fleste setter pris på hva jeg skriver.

Det virker som om folk her er nokså oppegående, og selv om det av og til bliver noen lidt dumme persondebatter, er det deilig fritt (nesten) for håbløse besserwissere som "må" ha rett, selv om det indebærer usaklig og ufin argumentasjon.

Jeg trives på KG, så enkelt er det. Dessuden blev jeg oppfordret til å registrere meg (av en kvinde....)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier jo seg selv, kvinner skriver om sine problemer her. Les hva som skaper problemr, noter, aldri skap problemer. Eneste som kan overgå slike forum som dette er å være tankeleser.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke liker damer og ikke liker forumet her så kan du bare gå din vei. Så kan vi menn som trives her "passe på" damene :filer:

:Nikke::klappe:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke liker damer og ikke liker forumet her så kan du bare gå din vei. Så kan vi menn som trives her "passe på" damene :filer:

jeg liker at du slang på neglfileren :jepp:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, finnes ikke andre forum som innehar alle disse grenene som er her, det er greit å få kvinners syn på ting og prøve forstå hva dem legger bak sine ord og handlinger.

Min kone er her inne og har lest mye til meg og spurt fks; hva mener du om dette? osv. Da var det jo bare å registrere seg og se selv igrunn.

Å jeg liker å diskutere, hva som helst igrunn. Alle har godt av å diskutere å i flere tilfeller er det diskusjoner her inne som faktisk bare menn kan svare på igrunn da damer kun på tro og mene seg fra om da de kansje ikke vet rett og slett, vi er 2 slag av samme art men slett ikke like :biggrin:

Så alt i alt, et forum med temaer som berører mannen like mye som kvinner faktisk, relasjoner, sex, helse, politikk,dyr ++

Så hvorfor ikke være mann her inne??

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innom her sporadisk, det er en del interessante diskusjoner her, har ingenting imot at flertallet på forumet er kvinner...

Jeg har også profil på et militært forum som er dominert av menn, og med kun noen ytterst få kvinnelige brukere.

Jeg har aldri opplevd at noen av de kvinnelige brukerne på det forumet har blitt spurt hvorfor de er der, og om de ikke kan finne sitt "eget forum". I 2011 må vi vel ha kommet litt lengre enn at det skal være bastante skiller mellom kjønnene, til og med på ordinære diskusjonsforum.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...