Gå til innhold

Skal slå opp, er lei, men hun har bursdag snart.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg slo opp med eksen midt i mellom hans bursdag og julaften (han hadde bursdag rett før jul), fordi jeg mente det var best å avslutte løgnene. Bedre å ende det enn å føre henne bak lyset noe lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt dårlig gjort å slå opp på melding når dere faktisk har vært sammen så lenge. Er generelt ganske dårlig å slå opp over melding uansett syntes nå jeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg skjønner at jeg har driti meg ut. Men hun sier hun skal ta meg og sånn. Hun er seriøst skummel når hun er hissig og har et kjempe temperament, hvordan kommer jeg meg ut av dette? Vil ikke ha henne hevnlysten, vet hun er i stand til å finne på litt av hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk...

Du MÅ jo i min hjerne ha en eller annen form for respekt for en du har delt 1,5 år av livet ditt med. Og jeg syns du fortjener at hun gjør deg noe hvis du seriøst slo opp på sms "fordi det var det enkleste" som du sa. Da lærer du kanskje!

Hvor gammel er du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, om hun ikke hadde vaert saa utilnaermelig hadde vel ikke traadstarter valgt aa gjore det paa denne maaten. Og hennes psykopatiske oppforsel og mangel paa sinnekontroll gjor heller vel ikke det lettere for fremtidige partnere. Fortell henne at hennes egen oppforsel ligger til grunn for maaten du slo opp paa. En ting er at man har folelser, en annen ting er aa mentalt terrorisere noen med ukontrollert sinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, om hun ikke hadde vaert saa utilnaermelig hadde vel ikke traadstarter valgt aa gjore det paa denne maaten. Og hennes psykopatiske oppforsel og mangel paa sinnekontroll gjor heller vel ikke det lettere for fremtidige partnere. Fortell henne at hennes egen oppforsel ligger til grunn for maaten du slo opp paa. En ting er at man har folelser, en annen ting er aa mentalt terrorisere noen med ukontrollert sinne.

Etter hva jeg har plukket opp har han ikke sagt at hun har vært hverken utilnærmelig, psykopat eller har mangel på sinnekontroll? Men hat-meldinger kan være så mangt. Mentalt terrorisere vet vi vel ikke heller om hun gjør. Det høres ut som de ikke er så gamle da, for jeg er 18 og ville ikke sendt en hatmelding hvertfall, men kan jo være hun er umoden. Men da passer de jo godt for jeg syns at uansett er det umodent å slå opp på SMS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk...

Du MÅ jo i min hjerne ha en eller annen form for respekt for en du har delt 1,5 år av livet ditt med. Og jeg syns du fortjener at hun gjør deg noe hvis du seriøst slo opp på sms "fordi det var det enkleste" som du sa. Da lærer du kanskje!

Hvor gammel er du?

Jeg er 19. Nå har hun sluttet å sende meldinger tror jeg. Skal jeg svare eller holde kjeft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Jeg er 19. Nå har hun sluttet å sende meldinger tror jeg. Skal jeg svare eller holde kjeft?

Hold kjeft du, så tar du deg heller en prat med henne ansikt til ansikt i morgen slik at hun kan få noen reale svar på det hun lurer på. Jeg forstår at du slår opp når du ikke føler noe for hnne lenger, men etter 1 1/2 år er det dårlig gjort å ta det på sms.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19. Nå har hun sluttet å sende meldinger tror jeg. Skal jeg svare eller holde kjeft?

Okei, ikke svar.

Hvis hun vil snakke med deg ta det heller face to face eller i tlf hvis det er vanskelig.

Si at du er lei for at det ble på sms, men bare forklar hvorfor og si at det var unødvendig å sende

hatmeldinger da det ikke fører noen vei. Så forklarer du bare hvorfor og hvis hun klikker eller noe sånn så får du bare si dere får snakkes når hun kan snakke rolig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreslår at du sender en melding hvor det står "Når du tenker over det så er det egentlig ganske greit at du ble kvett en umoden, feig og ufølsom fyr som meg?"

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har gitt henne nøkler til din leilighet, og egen skapplass i leiligheten din, men du vil likevel slå opp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å gjøre slutt på et forhold er antakeligvis noe av den vanskeligste handlingen man foretar seg. Man vet at den andre vil få en krise, dog ikke hvor langvarig, men gjerne en sorgperiode som er av stor betydning. Jeg tror ikke det finnes noen gode løsninger å gjøre det på.

Skriver dette som anonym fordi jeg selv er av den "feige" som skulle ha slått opp for lenge siden. Har ingen følelser for min nåværende partner, og skulle ønske jeg hadde slått opp for lenge siden. Er på en måte kjip i form av å aldri gjøre noe særlig sammen i håp om at hun skal slå opp, men dessverre virker det å slå motsatt vei :-(

Snart må jeg gjøre den grusomme handlinga, og det kommer nok til å bli "face-to-face", men jeg har faktisk forståelse for at noen velger sms, selv om det er feigt. Med mindre man fullstendig har fravær av empati tror jeg det er nesten like ille å "dumpe" som å bli dumpa. Men om man ser at livet ikke er slik man ønsker med den man er sammen med, kan det vel umulig være riktig å holde sammen kun for ikke å gjøre den andre lei seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Premieidiot!

"det var det enkleste, orker ikke gråting" - du lurer på hva som er best av å slå opp før eller etter bursdag, men det slår deg ikke en gang at det kanskje er bedre å gjøre det slutt face to face enn på sms? Du virker utrolig selvopptatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høne Pøne

jeg mener nå at du kan ikke ha vært særlig glad i denne dama siden du gjorde det slutt på denne måten. du kan ikke være mye til mannfolk.

syns du skal snakke med henne jeg. hun fortjener det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...