Gå til innhold

4. date


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gorgonzola

Dette på grunn av kvinners ambivalente natur. Kvinner ønsker at menn tenner på dem ved første øyekast og ta dem med storm, og samtidig at menn skal se etter hennes indre kvaliteter. Venter man, så blir man enten en venn eller en annen mann får henne. Kvinner er dårlige rådgivere når det gjelder tidlig-fase. Hvordan kan en kvinne som aldri har behøvd å skape attraksjon gi råd til menn?

Jeg tror menn tenker for mye. Det er bedre å følge Aune Sands tips:

"En kvinne må alltid finne den største vikingen. Og vikingen må vite å kunne bruke sverdet"

Jo, men for en kvinne handler det omtrent utelukkende å se bra ut. Dette er alt kvinner trenger å tenke på, mens menn må skape attraksjon via oppførsel. Så, hvem er det egentlig som er enkle? :)

Kvinner er enkle, og har det enkelt ;)

Menn må tilstrebe å være enkle i begynnelsen av et forhold.

Word Alfred!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner er enkle, og har det enkelt ;)

Menn må tilstrebe å være enkle i begynnelsen av et forhold.

Mer tøysete utsagn har jeg knapt hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer tøysete utsagn har jeg knapt hørt.

Kvinner er generelt mer opptatt av relasjoner og samliv, og i å lese og vurdere mennesker. Kvinner liker også å diskutere disse temaene med venninner. På grunn av dette blir det sagt at menn er enklere enn kvinner. Men at de er mer interesserte betyr jo ikke at de er flinkere.

Med tanke på alle trådene på kg som handler om hvor stor drittsekk ex-mannen var, kan det tyde på at kvinner ikke er særlig flinke innen disse områdene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...