Gå til innhold

4. date


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg skal møte mannen jeg er så utrolig betatt av i kveld. Han har vært hos meg, nå skal jeg til ham. Se film og snakke/bli bedre kjent.

Tingen er den, at jeg blir usikker når det til denne tid ikke har vært noen form for fysisk kontakt, bortsett fra klem når vi møtes/skiller lag. Ingen berøring eller kyssing f.eks. Og nå har vi jo kjent hverandre en god stund, og møttes flere ganger.

Jeg er redd for at vi skal havne i "vennesonen", men samtidig føler jeg begge er litt sjenerte på dette området.

Hvordan bør jeg gå frem her? Og bør jeg ta det som et hint i negativ retning hvis det ikke blir noe mer enn en klem i dag også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her, venter spent på svar i denne tråden.

Vi har vel hatt 5 dater og enda ikke gitt klem :sjenert:

Vi er også sjenerte, jeg er vant med gutter som er mer "rett på sak og vil ha sex første kvelden". Han her er mer seriøs og skal liksom respektere meg så veldig:p

Ser mye film sammen, men steget derfra er stort. Skal møtes i kveld også, men har mine tvil om noe skjer.

Du får oppdatere hva som skjer i kveld, trenger noen tips selv for hvordan gå fram :jepp:

Føler ofte steget tas når man overnatter første gangen. Verken han eller jeg bor for oss selv, og vi jobber ukedagene, så kan jo ta sin tid før det skjer :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se skrekkfilm sammen, lat som om du blir livredd, og be pent om å få krype opp i armkroken hans! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, venter spent på svar i denne tråden.

Vi har vel hatt 5 dater og enda ikke gitt klem :sjenert:

Vi er også sjenerte, jeg er vant med gutter som er mer "rett på sak og vil ha sex første kvelden". Han her er mer seriøs og skal liksom respektere meg så veldig:p

Gratulerer, høres ut som du har funnet deg en voksen mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, høres ut som du har funnet deg en voksen mann :)

Ja, men det gjør meg ekstremt usikker på hvordan jeg skal oppføre meg :sjenert: Vant med unge, useriøse gutter... Som det aldri funker i lengden med, men som det er lettere med i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men det gjør meg ekstremt usikker på hvordan jeg skal oppføre meg :sjenert: Vant med unge, useriøse gutter... Som det aldri funker i lengden med, men som det er lettere med i starten.

Jeg kom fra jenta mi nå. Føler jeg er akkurat i din situasjon. Jeg blir litt usikker på hun. Skulle kysse, men hun trakk seg bort. Vet ikke om det var bevisst eller ei.

Selv er jeg ute etter noe veldig seriøst. Da kan jeg for min del date i måneder uten at noe skjer. Jeg vil bli virkelig kjent. Men det hjelper om jenten viser tydelig hva hun vil og ikke spiller the game i disse tilfellene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er også sjenerte, jeg er vant med gutter som er mer "rett på sak og vil ha sex første kvelden". Han her er mer seriøs og skal liksom respektere meg så veldig:p

Han tar deg ikke med storm med andre ord.

Jeg tror at nøling kommer av at han respekterer kvinner litt for mye. Og du vil jo sikkert ikke kysse ham først, for det stemmer ikke med dine oppfatninger av romantikk.

At han ikke tar initiativ kan også skyldes at han ikke er sikker på om han liker deg, og at han vil bruke litt tid for å finne ut av dette. Eller det kan være at du er en type som er vanskelig å lese. Er du sikker på at du har gitt noen hint? Om han ikke har noen formening om dette, vil han kanskje tro at du bare vil le av ham om han prøver seg, og trekker deg unna. Eventuelt at han får et velrettet ballespark ;)

Endret av Alfred
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det gjør meg ekstremt usikker på hvordan jeg skal oppføre meg :sjenert: Vant med unge, useriøse gutter... Som det aldri funker i lengden med, men som det er lettere med i starten.

Ja, det er kjipt å måtte jobbe for noe selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal møte mannen jeg er så utrolig betatt av i kveld. Han har vært hos meg, nå skal jeg til ham. Se film og snakke/bli bedre kjent.

Tingen er den, at jeg blir usikker når det til denne tid ikke har vært noen form for fysisk kontakt, bortsett fra klem når vi møtes/skiller lag. Ingen berøring eller kyssing f.eks. Og nå har vi jo kjent hverandre en god stund, og møttes flere ganger.

Jeg er redd for at vi skal havne i "vennesonen", men samtidig føler jeg begge er litt sjenerte på dette området.

Hvordan bør jeg gå frem her? Og bør jeg ta det som et hint i negativ retning hvis det ikke blir noe mer enn en klem i dag også?

4 date=pulings. Husk kondomer og kos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Det var en veldig kjekk kveld, snakket og lo mye. Var litt mer rolige stunder enn det har vært før, men det var en behagelig stillhet.

Han var veldig opptatt av at jeg hadde det greit, stilte som vanlig mange spørsmål osv.

Når han var ute av rommet passet jeg på å sette meg litt nermere hans plass i sofaen, og når han da kom tilbake la ha først armen på rygglenet, før han etter litt la hånda på nakken min og koste på meg en god stund. Ellers tok han på meg et par ganger, på en spøkefull måte, og det ble en lang klem når jeg skulle gå.

Så alt i alt, selv om det ikke ble noe kyssing (jeg tør ikke ta intiativ, livredd for at han ikke er like interessert i meg som jeg er i ham!), ble det da litt mer fysisk kontakt enn det har vært til denne tid!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alt i alt, selv om det ikke ble noe kyssing (jeg tør ikke ta intiativ, livredd for at han ikke er like interessert i meg som jeg er i ham!), ble det da litt mer fysisk kontakt enn det har vært til denne tid!

Feiging :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg ute etter noe veldig seriøst. Da kan jeg for min del date i måneder uten at noe skjer. Jeg vil bli virkelig kjent. Men det hjelper om jenten viser tydelig hva hun vil og ikke spiller the game i disse tilfellene

Da vil det nesten aldri skje noe heller, noensinne. Man må eskalere før det er for seint.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn er veldig enkelt satt sammen. De lar seg lure av kvinner veldig lett, men det krever at kvinnen byr på seg selv. Gjerne bruk klær som viser dine linjer og kvinnelige attributter. Om du er en moderne kvinne så har du lov å fange ham. Er du mer som meg så vil en mann som ikke fanger deg på eget initiativ være for lite mann rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil det nesten aldri skje noe heller, noensinne. Man må eskalere før det er for seint.

Dette på grunn av kvinners ambivalente natur. Kvinner ønsker at menn tenner på dem ved første øyekast og ta dem med storm, og samtidig at menn skal se etter hennes indre kvaliteter. Venter man, så blir man enten en venn eller en annen mann får henne. Kvinner er dårlige rådgivere når det gjelder tidlig-fase. Hvordan kan en kvinne som aldri har behøvd å skape attraksjon gi råd til menn?

Jeg tror menn tenker for mye. Det er bedre å følge Aune Sands tips:

"En kvinne må alltid finne den største vikingen. Og vikingen må vite å kunne bruke sverdet"

Endret av Alfred
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er veldig enkelt satt sammen. De lar seg lure av kvinner veldig lett, men det krever at kvinnen byr på seg selv. Gjerne bruk klær som viser dine linjer og kvinnelige attributter. Om du er en moderne kvinne så har du lov å fange ham. Er du mer som meg så vil en mann som ikke fanger deg på eget initiativ være for lite mann rett og slett.

Jo, men for en kvinne handler det omtrent utelukkende å se bra ut. Dette er alt kvinner trenger å tenke på, mens menn må skape attraksjon via oppførsel. Så, hvem er det egentlig som er enkle? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo, men for en kvinne handler det omtrent utelukkende å se bra ut. Dette er alt kvinner trenger å tenke på, mens menn må skape attraksjon via oppførsel. Så, hvem er det egentlig som er enkle? :)

Menn er enkle, kvinner har det enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tar deg ikke med storm med andre ord.

Jeg tror at nøling kommer av at han respekterer kvinner litt for mye. Og du vil jo sikkert ikke kysse ham først, for det stemmer ikke med dine oppfatninger av romantikk.

At han ikke tar initiativ kan også skyldes at han ikke er sikker på om han liker deg, og at han vil bruke litt tid for å finne ut av dette. Eller det kan være at du er en type som er vanskelig å lese. Er du sikker på at du har gitt noen hint? Om han ikke har noen formening om dette, vil han kanskje tro at du bare vil le av ham om han prøver seg, og trekker deg unna. Eventuelt at han får et velrettet ballespark ;)

Det løste seg i går :sjenert:

Han kysset meg plutselig! Siden jeg suger i å ta intiativ selv passer jeg hvertfall på å gjengjelde hans intiativ maks! Smilte og kysset igjen. Og sånn holdt vi på i 3 timer :fnise:

Overnattet hos hverandre og hadde nesten sex :sjenert:

Faktisk var det utrolig bra at han tok det så langsomt. Har aldri følt meg mer trygg og klar før :)

Så nå er jeg superhappy :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det løste seg i går :sjenert:

Han kysset meg plutselig! Siden jeg suger i å ta intiativ selv passer jeg hvertfall på å gjengjelde hans intiativ maks! Smilte og kysset igjen. Og sånn holdt vi på i 3 timer :fnise:

Overnattet hos hverandre og hadde nesten sex :sjenert:

Faktisk var det utrolig bra at han tok det så langsomt. Har aldri følt meg mer trygg og klar før :)

Så nå er jeg superhappy :jepp:

Skrev du ikke før i dag at han ikke kysset deg? Eller er du en annen enn TS?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...