Gjest mann Skrevet 24. september 2011 #41 Del Skrevet 24. september 2011 PS:Det fins ikke noe som heter litt voldelig. Enten er fyren voldelig, eller så er han det ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 24. september 2011 #42 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg hadde definitivt revurdert en fyr om jeg på forhånd visste at han hadde voldelige tendenser. Det hadde jeg nok ikke satset på, for èn dag! Da smeller det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 24. september 2011 #43 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg antar at vedkommende ikke utøver vold av ren ondskap eller tilfeldig, men at det er noe som trigger det. Føler man seg da f.eks trengt opp i et hjørne, at man ikke blir hørt og samtidig kanskje blir verbalt eller fysisk angrepet så kan veien til vold være kort. Noen har dette som et veldig svakt punkt, og når man da er i en opphetet krangel så går motparten etter de svake punktene. Resultatet kan da være å få juling. Det er én forklaring. Hva som ligger bak i dette tilfeller er bare spekulasjoner. Jeg kan forstå at vold brukes i enkelte situasjoner, men jeg ville da aldri vært sammen med en som slår hver gang det blir en krangel eller ikke føler seg hørt. En sånn mann ville jeg ikke følt meg trygg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #44 Del Skrevet 24. september 2011 En mann som slår en kvinne er utilregnelig. Siden det heller ikke er lenge siden, ville jeg tatt beina på nakken og løpt. Finn deg noe bedre, fremfor å starte ett forhold til en sånn mann. Du vet virkelig ikke hva som skal til for att han en dag slår deg. Og da, ja da er det forsent. Har selv vært sammen med en mann for mange år siden som ofte havnet i trøbbel med andre mannfolk, og etter to år sammen var det jeg og min eldste datter som ble offer. Unner ingen dette, han ble anmeldt og sonet en dom på 4 mnd for dette. 4 mnd føltes som ingenting, mot hva jeg og min datter opplevde. Datteren min er nå 21 år, og har fortsatt ett anstrengt forhold til menn pga dette. Nei kom deg vekk, snakker av erfaring. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 24. september 2011 #45 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg kunne aldri vært sammen med en som er "litt voldelig". Sliter nok med at typen slår i sofaen når han ser tv... Jeg sliter nok med litt volds-angst av noe slag... Tiltrekkes heller ikke av voldelige menn. Han kan godt se tøff å barsk ut, men han skal være myk og fin inni. Også ser jeg ikke poenget/meningen med vold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 24. september 2011 #46 Del Skrevet 24. september 2011 Vel... Han har banket en kvinne for ikke lenge siden sier du? Idioten bør forbli singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 24. september 2011 #47 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg kan forstå at vold brukes i enkelte situasjoner, men jeg ville da aldri vært sammen med en som slår hver gang det blir en krangel eller ikke føler seg hørt. En sånn mann ville jeg ikke følt meg trygg på. Selvsagt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #48 Del Skrevet 24. september 2011 Kommer an på hva det menes med "litt" voldelig. Eksen min hadde en tendens til å havne i bråk med andre menn på fylla, både fordi han kunne være stygg i munnen og provosere,og fordi han hadde en litt macho tone i vennegjengen. Men det er jo ikke noe som går utover dama, utover at han trengte litt omsorg når han kom hjem med blåveis, og han hadde aldri noen voldelige tendenser ovenfor meg, så det var jo greit nok. (Han hadde også selvironi på dette, så det var lov å le av han, og han tillot det aldri å bli sånn når jeg var med.) Men en fyr som har vært voldelig mot kvinner ville jeg aldri sett mellom fingrene med. Jeg har opplevd vold i parforhold før, og sett hvor fort det kan eskalere til å bli fatalt, så det er ikke en risiko jeg ønsker å ta. Gjentatte tilfeller og så grov vold at det ender på legevakta er bare skjerpende i forhold til å kutte kontakten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå