Gå til innhold

elsker

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har hatt en elsker i flere år som jeg har sterke følelser for. Vi er begge to gift men holder kontakten. Jeg ønsker nå å gå ut av mitt ekteskap. Han har aldri sagt at han ønsker det. Det jeg lurer på er hvorfor menn bedre klarer å ha både kone og elsker enn hva vi jenter klarer. Jeg har spurt om vi skal avslutte og en gang ble det slutt etter hans ønske men så tok han kontakt igjen. Hva er det som får en mann til å ha en annen mens han fremdeles er gift?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det som har fått deg til å ha en elsker i flere år mens du har vært gift?

Flere årsaker til det. Elskeren er en gammel ex fra studie tiden som jeg aldri ble helt sammen med men aldri hadde glemt. Da han tok kontakt med meg var vi begge gifte. Jeg har alltid hatt sterk tiltrekning til han og har det ennå mer nå. Vi har veldig god kjemi og dras mot hverandre. Mitt eget forhold har vært strevsomt i mange år og jeg har ønsket å gå ut flere ganger men holdt igjen av feighet og at han jeg er gift med ønsker å fortsette da vi samarbeider godt. Men sammlivet blir som mellom to venner og der kommer årsak nr 2. Jeg har det veldig godt seksuelt med den andre, noe jeg mangler totalt i det forholdet jeg lever i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så dumt at jeg ikke svarer ordentlig. Menn er like forskjellige som kvinner. Håper du får perspektiv i livet og lærer deg til å vite hva du vil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han knuller deg kun for sexens skyld, du vil noe mer. Sånn blir det alltid. Lykke til ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har altså hatt en elsker på siden av ekteskapet - i flere år - og du lurer på hvordan menn kan ha en elsker og kone samtidig?

Waitwhat?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har altså hatt en elsker på siden av ekteskapet - i flere år - og du lurer på hvordan menn kan ha en elsker og kone samtidig?

Waitwhat?

Signerer den!!

Du sitter med fasiten selv. :filer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...