Gå til innhold

5 år sammen - gave?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen og jeg har vært et par i snart 5 år :rodmer: , og jeg tenker at det bør markeres. Jeg har også lyst til å gi en liten gave, men aner ikke hva. Han har det han trenger, og siden økonomien er litt trang for tiden har jeg ikke mulighet til å bruke store summer.

Hva gjorde dere på 5-årsdagen for deres forhold?

Hva ga dere hverandre?

Ev. hva kunne dere tenke dere å gi og gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Weee.. Vi har 5 års dag i dag :rodmer: Aner hverken hva jeg skal kjøpe eller finne på.

Blir alltid en bukett med røde roser da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee.. Vi har 5 års dag i dag :rodmer: Aner hverken hva jeg skal kjøpe eller finne på.

Blir alltid en bukett med røde roser da :)

Gratulerer!

Roser er alltid hyggelig å få, men tror kanskje jeg setter større pris på dem enn det mannen gjør. :)

Hvordan har dere markert tidligere? Hva har dere gitt hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Tidligere har vi gitt hverandre klokker, få kjøpe hva jeg ønsker meg(bestemme selv), fikk ghd rettetang av han i fjord! Eller bare gått ut å spist - enkelt og greit. Kjøpt inn en film og laget god mat med dessert!

Syns menn er generelt vanskelig å kjøpe til.

Klær blir kanskje for kjedelig? En kul t-shirt eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Tidligere har vi gitt hverandre klokker, få kjøpe hva jeg ønsker meg(bestemme selv), fikk ghd rettetang av han i fjord! Eller bare gått ut å spist - enkelt og greit. Kjøpt inn en film og laget god mat med dessert!

Syns menn er generelt vanskelig å kjøpe til.

Klær blir kanskje for kjedelig? En kul t-shirt eller noe?

Jeg har gitt klær tidligere til bursdag og jul, men har lyst til å gi noe annet akkurat til 5-årsdagen vår. Jeg hadde egentlig planer om å gi en ordentlig klokke, men det kjøpte til seg selv i fjor, så da falt det alternativet litt bort... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

på vår 5 årsdag hadde vi en stor gave - vi giftet oss.

Å så koselig! :rodmer:

Giftemål på 5-årsdagen hadde vært flott, men det blir nok ikke aktuelt for vår del. Vi får heller gifte oss på 6-årsdagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss vi og, egentlig skulle vi gifte oss på 5 års dagen vår, men vi bestemte oss for å vente en mnd for å få litt varmere vær.

Vi pleier vanligvis å spise ute og gjerne gå på kino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss vi og, egentlig skulle vi gifte oss på 5 års dagen vår, men vi bestemte oss for å vente en mnd for å få litt varmere vær.

Vi pleier vanligvis å spise ute og gjerne gå på kino.

Gir dere hverandre gaver i tillegg? i Så fall hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag en helt spesiell kveld! Begynn med å pynte dere og gå ut på middag, så deretter leie film og kjøpe inn snacks, vin etc. og dra hjem. Ta på dere noe pysj eller noe. Du med sexy undertøy kanskje? hehe. Så se på film, kos dere. Etter filmen kan dere ha litt kos i senga, stua, eller dusjen?? hehe. Badekar hvis dere har! Tenn litt stearinlys osv. Erklær kjærligheten til hverandre og fortell hverandre hva dere setter mest pris på hos hverandre. Gratuler hverandre med 5 årsdag og gled hverandre med 5 flotte år til! Rett og slett ha en veldig romantisk kveld sammen! ^^

Et forslag :)

Eller andre forslag da:

- Gjør rent huset skikkelig, bytt på senga, ta på deg sexy undertøy og vær klar med middag til han kommer hjem.

- dra og bowle, spille squash. Gjør ting sammen som dere aldri har gjort før.

Vanskelig å kjøpe ting når man ikke kan kjøpe så dyre ting da.. Det jeg kommer på er alltid dyrt. Sånn som hjemmekinoannlegg, mobil, ipad, en reise osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjorde ingenting, jeg kom ikke på det for flere dager etterpå. Vi var i USA da, så det veier kanskje opp for at vi glemte av hele dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk spillkonsoll og kaffemaskin, jeg fikk ipad 2 :-) Ja, og så forlovet vi oss (ikke akkurat på 5-årsdagen, men ikke langt unna) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir dere hverandre gaver i tillegg? i Så fall hva?

Er som oftest bare småting som blomster, en film eller sånne ting. Vi fokuserer på å kose oss sammen istedenfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann har fått det samme av meg hvert år på jubileumsdagen vår... En fotobok med tekst og bilder fra det siste året... Han blir veldig glad for det, vet at det kommer hvert år - og gleder seg... Blir nesten som en minnebok for oss - og nå har vi et lite bibliotek med slike bøker! Kjempe koselig å lage, sitter å mimrer litt... Snart tid for ny bok her!:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På femårsdagen vår overnattet vi på et fantastisk hotell i Bangkok. Vi spiste også en meget bedre middag på takrestauranten under åpen himmel. Det var den mest romantiske kvelden jeg har opplevd!

Jeg fikk også en nydelig ring i hvitt gull med ni diamanter på (forøvrig ikke en forlovelsesring).

Tror derfor ikke at vår femårsdag er noe standard, men det passet så fint inn med resten av planene for akkurat den perioden av sommeren. Og når jeg leser det nå høres jeg veldig bortskjemt ut, hehe! Men det var et minne for livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På femårsdagen vår overnattet vi på et fantastisk hotell i Bangkok. Vi spiste også en meget bedre middag på takrestauranten under åpen himmel. Det var den mest romantiske kvelden jeg har opplevd!

Jeg fikk også en nydelig ring i hvitt gull med ni diamanter på (forøvrig ikke en forlovelsesring).

Tror derfor ikke at vår femårsdag er noe standard, men det passet så fint inn med resten av planene for akkurat den perioden av sommeren. Og når jeg leser det nå høres jeg veldig bortskjemt ut, hehe! Men det var et minne for livet.

Det høres ut som en fantastisk kveld, najki! Og husk, det er lov å skjemmes bort innimellom. Skulle ønske jeg også var så heldig :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh så mange fine 5 års dager her!

Vi har det selv snart, men har ikke lagt noen planer.

Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe i gave eller hva vi skal gjøre...

Hørtes helt fantastisk ut med både forlovelse, giftemål og diamanter. Det er det eneste jeg vet ikke komme til å skje her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...