Gå til innhold

Lite kosete kjæreste :(

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en veldig fin og god kjæreste som er jeg vet elsker meg veldig høyt. Alikevel synes jeg til tider at ting bare blir trist.

Jeg er mye mer kosete enn han. Når vi ser på tv sammen holder han ikke en gang rundt meg me mindre jeg tar intiativ til det. Jeg trenger masse kroppskontakt og ja, jeg har fortalt ham dette. På kvelden før vi legger oss får jeg ordentlige gode klemmer, men skulle ønske han ville kose mer med meg ellers. Jeg har spurt ham om han ville følt seg lite elsket om han ikke fikk noe særlig kroppskontakt, og han sier nei. Han trenger det tydeligvis ikke noe særlig.

Også blir han veldig varm. Det er varmt her vi bor, så han blir svett i hendene av å leie meg i hånda feks. og liker ikke det heller.

Jeg føler meg sutrete her inne, for han er verdens snilleste, det er bare at vi er forskjellige på dette området.

Han må også pendle til jobb hver dag og kommer hjem på kvelden etter jobb. Dette fører til at vi har mest sex i helgene. Føler at det alltid er jeg som tar intiativ til sex. Nå har jeg ikke orket å gjøre det de siste dagene, og det er 5 dager siden vi hadde sex. Tenkte jeg skulle se hvor lang tid det tar før han tar intiativ.

Må jeg bare leve med dette? Dette er mannen jeg vil ha, for alt annet er supert. Men, det gjør meg i blandt trist at han er så lite kosete :(

Vurderer å vise han boka de "fem kjærlighetsspråkene", men kan hende han synes det blir bare teit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver! Vi har vært sammen noen år, og etter hvert har jeg bare vendt meg til det. Jeg forstår at han elsker meg ikke mindre selv om han er like superkosete som jeg er.

Folk er forskjellig, og du vil ikke tvinge han til å kose med deg heller, det blir unaturlig og kleint.. Dere har jo snakket sammen om dette, så han vet hvordan du føler det. Respekter at dere er forskjellige på dette området, det er mitt tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har en veldig fin og god kjæreste som er jeg vet elsker meg veldig høyt. Alikevel synes jeg til tider at ting bare blir trist.

Jeg er mye mer kosete enn han. Når vi ser på tv sammen holder han ikke en gang rundt meg me mindre jeg tar intiativ til det. Jeg trenger masse kroppskontakt og ja, jeg har fortalt ham dette. På kvelden før vi legger oss får jeg ordentlige gode klemmer, men skulle ønske han ville kose mer med meg ellers. Jeg har spurt ham om han ville følt seg lite elsket om han ikke fikk noe særlig kroppskontakt, og han sier nei. Han trenger det tydeligvis ikke noe særlig.

Også blir han veldig varm. Det er varmt her vi bor, så han blir svett i hendene av å leie meg i hånda feks. og liker ikke det heller.

Jeg føler meg sutrete her inne, for han er verdens snilleste, det er bare at vi er forskjellige på dette området.

Han må også pendle til jobb hver dag og kommer hjem på kvelden etter jobb. Dette fører til at vi har mest sex i helgene. Føler at det alltid er jeg som tar intiativ til sex. Nå har jeg ikke orket å gjøre det de siste dagene, og det er 5 dager siden vi hadde sex. Tenkte jeg skulle se hvor lang tid det tar før han tar intiativ.

Må jeg bare leve med dette? Dette er mannen jeg vil ha, for alt annet er supert. Men, det gjør meg i blandt trist at han er så lite kosete :(

Vurderer å vise han boka de "fem kjærlighetsspråkene", men kan hende han synes det blir bare teit...

OT: Jeg skjønte ikke denne? Bor dere ikke i norge?

Men tenk etter hva du ellers liker med han da og om du kan leve uten all kosen. Dette er nok ikke noe du kan snakke med han om og få han til å forandre seg på, så du må ta stilling til om du kan leve med dette eller ikke? Hvor gammel er dere foresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min er også slik, vi har vært sammen i 11 mnd. jeg vurdere å gjøre det slutt fordi mangel på sex og kos dreper forholdet. alt annet er fint, som i ditt tilfelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 28 år gammel og nei, vi bor ikke i Norge.

Nå om han nettopp hjem og koste med meg på eget intiativ, la hodet sitt i fanget mitt.

Han koser med meg, mer etter at jeg sa at jeg trenger kos, og det er bra at han tenker på hvordan jeg føler det.

Ikke snakk om at jeg gjør det slutt, han er en drømmemann, nesten :rodmer:

Men, når vi uansett ser på det samme på tv, skulle jeg ønske at han ville kose med meg.

Nå er jeg veldig forelska, og trenger kanskje mer kos da, kanskje senere at jeg ikke vil synes at dette er så kjipt.

Noen flere som har erfaringer med dette? Takk til dere som har svart, det hjelper faktisk å høre hvordan dere har det/har hatt det, og hvordan det gikk videre i forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...