Gå til innhold

narkose - når kan jeg forvente melding?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mamma er i narkose i dag, og hun skulle gi lyd fra seg så fort hun kunne.

Når kan man regne med å høre noe? Hvor lenge er man i narkose?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

man er i narkose like lenge som operasjonen varer ;)

enkelt og greit!

og hvor lang tid det tar, kommer helt ann på hva hun opererer!

da jeg tok blindtarmen tok det under en time, men da pappa måtte opperere og sy på fingern sin denne uken, så tok det 3 og en halv time!

jeg visste ikke at han var på sykehus engang. operasjonen startet i 12.30 tiden, og han ringte først mamma i 16 tiden. da var han forsatt rar og neddopet :ler: han sa mye rart!!!

etter operasjonen ligger man til observasjon, og før du kommer deg ut derifra så må man prate litt med legen først.

ha tolmoighet! ventetiden kan bli lang, men hun er nok i trygge hender skal du se ;)

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa at operasjonen skulle være over ca kl 12. Regner med at hun ikke klarer å sende melding allerede nå. Men jeg er så redd for at noe har gått galt, så vil gjerne ha livstegn! Hun skulle operere i nakken :S

Håper å høre fra henne snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvor mye narkose hun har fått. Jeg vært så lenge under at jeg ikke har vært våken før dagen etter.

Har også har små inngrep og da har jeg vært på beina bare et par timer etterpå.

Slapp av. Det er bare en time siden hun ble ferdig. Du kan jo ringe sykehuset å høre hvordan det har gått?

Siden du er datteren kan de si litt om hvordan hun har det nå og når de forventer at hun våkner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottiplott

Du kan sikkert ta en telefon til resepsjonen på dne avdelingen hun er, så kan de sikkert svare kjapt på når hun er våken nok til å svare deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanten min skal til henne i 17-tiden, og skal kontakte meg da. Føler at jeg virker litt vel bekymret om jeg ringer sykehuset. Men jeg vil jo gjerne vite nå om alt har gått bra :)

Jeg kan vente en time til kanskje :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma er i narkose i dag, og hun skulle gi lyd fra seg så fort hun kunne.

Når kan man regne med å høre noe? Hvor lenge er man i narkose?

Det tar nok en stund fra hun har komt ut av narkosen til hun er såpass stødig at hun kan holde telefonen.. Jeg mener.. Det er ikke så lenge siden jeg ble operert selv og fikk narkose. Etter det måtte jeg konsentrere meg mye for å sende meldinger til mannen min for å oppgi status.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om at man sjelden har mobil tilgjengelig på postoperativ.-- Den ligger gjerne igjen i et skap sammen med resten av sakene man hadde med som heller ikke får være med inn på operasjonsstuen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...