AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #1 Del Skrevet 23. september 2011 Hvor lenge blødde dere etter å ha trekt visdomsjekselen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #2 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg blødde ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svingen Skrevet 23. september 2011 #3 Del Skrevet 23. september 2011 Hm, en halvtime kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #4 Del Skrevet 23. september 2011 Hvor lenge blødde dere etter å ha trekt visdomsjekselen? Ikke lenge. De putter på noe koagulerende som stopper blodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #5 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg trakk min for ca tre timer siden, og blør enda. Prøver å bite på en sånn kompress som jeg fikk med, men det stopper ikke. Det fossblør ikke akkurat, og jeg ligger ikke å spytter blod, men det kommer litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 23. september 2011 #6 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg husker ikke hvor lenge det var, men tror nok det var i noen timer. Jeg hadde i alle fall ganske vondt etter det. Du har all min medfølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tann Skrevet 23. september 2011 #7 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg blødde også i noen timer, men jeg synes det var det ekleste så da det var over gikk det mye bedre med en gang. Legg deg nedpå og sov hvis du kan eller distraher deg selv med noe så skal du se at plutselig så har det gitt seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #8 Del Skrevet 23. september 2011 Takk dere! Beroligende å høre at flere har hatt det sånn. Hun tannlegen sa at jeg ikke kom til å blø noe særlig så ble litt småbekymra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #9 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg trakk en jeksel for noen dager siden, vil tro at det ikke ar så innmari stor forskjell med tanke på blødning. Ihvertfall blødde jeg ganske mye de første timene, og spyttet fortsatt litt blod dagen etter. Så jeg blødde omtrent et døgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå