Gå til innhold

Korttidsleie av leilighet


Salamandra

Anbefalte innlegg

Vi har nettopp solgt leiligheten vår med overtagelse 15 januar, da vi trodde vi hadde en leilighet vi kunne leie i mellomtiden.

Nå kan det se ut som det ikke blir noe av likevel; er det noen som har noen gode forslag til hvordan vi skal bo/leie fra januar til april/mai? :o

Huset vårt er ikke innflyttningsklart før til våren, og jeg er ikke så veeeldig hissig på å bo på madrass på gulvet hos svigers; to voksne, en 5-åring + en i magen.. :-?

Vanlige leiligheter til leie krever ofte en minimumsperiode for leie gjør de ikke? De fleste vil vel leie ut for lenger enn 3-4 mnd vil jeg tro..

Kjenner panikken begynner å bre seg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det kan være mulig å få en "god" pris på hoteller eller moteller. Du kan også ringe på vanlig utleie: det er ikke bare lett å få tak i leieboere nå, og kanskje en utleier er villig til en korttidskontrakt, for dermed å få nye leieboere når markedet kanskje er noe bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du kan jo sette inn en annonse i avisen hvor du søker bolig for en periode.

Jeg leide ut min leilighet et halvt år. Jeg skulle flytte inn til kjæresten min, men hadde ikke lyst til å selge leiligheten i tilfelle forholdet ikke fungerte. Da fikk jeg leid ut til en som ventet på at jenta hans skulle bli ferdig på skolen et annet sted før de skulle ut på boligmarkedet. Men dette gikk via kjente.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...