Gå til innhold

Jeg har "mistet meg selv" seksuelt..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skriver dette under "Samliv og relasjoner" for det handler mer om kommunikasjonen og relasjonen mellom meg og typen min enn om sex. Eller, handler om begge deler, men det er hvordan jeg skal kommunisere med han jeg trenger hjelp til.

Ingen av oss vil vite så mye om hverandres tidligere erfaringer, så istedet for "liker du ditt og datt?" er begge forsiktige og vil utforske ting fra scratch sammen på en måte.

I lang tid drev jeg og hadde sex med en fyr som var veldig ego i senga. Jeg prøvde å vise/si hva jeg likte, men han bare kjørte på som han selv ville. Nesten aldri noe forspill. Mest klining og kyssing nedover halsen min.

Jeg var våt "hele tiden" og jeg fikk fort lyst da han tok initiativ. Det var jo godt, men jeg fikk aldri orgasme. Jeg tok nesten aldri initiativ... Siden han gjorde det så ofte, rakk jeg det ikke. Hadde ikke alltid så lyst heller, men syntes det var godt med kyss nedover halsen osv.

Nå har jeg fått meg type. Han ser ut til å ville gjøre ting best mulig for meg. Men jeg har sperrer etter han siste. Vet ikke hvordan jeg skal gå frem for å vise hvordan jeg vil ha det, vet ikke hvordan jeg skal si at jeg ønsker ordentlige forspill (han har også en tendens til å kjøre på fort, for han merker jo at jeg er våt. men for meg er ikke våt=kåt) Selv om jeg fort blir litt kåt, skal det mye forspill til for at jeg skal ha sjangs til å få orgasme.

Og så aner jeg ikke hva jeg skal gjøre for å forføre han/ta initiativ. Jeg er litt redd for å bli avvist, vet ikke helt hvorfor...

Husker ikke hvordan jeg var med andre gutter før jeg møtte den første jeg skriver om her. Husker mye god sex, jeg tok gjerne initiativ som gutta likte... Men husker ikke hva.

Jeg har spurt kjæresten om hva han ønsker, bedt han vise meg osv... Men han sier bare at alt er supert som det er. Virker som at han kanskje med tidligere damer har fått trøbbel med å si for mye om hva han liker og at han er konfliktsky nærmest... Redd for å såre meg/få meg til å tro at jeg ikke er bra nok.

Men uansett hvor bra noe er, så kan det jo bli bedre? Forstår ikke annet enn at han må da synes det.... Jeg har ikke akkurat vært en initiativrik villkatt så langt desverre....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er greit nok at dere ikke vil vite så mye om hverandres tidligere erfaringer, men begge forstår da at den andre har hatt sex før..?

Ikke vær så forsiktig. Du trenger ikke å utbrodere om det du har opplevd med andre. Istedet for å si "Jeg liker ikke analsex, for det gikk i dass da jeg og eksen prøvde det", du kan bare si at du ikke tror analsex er noe for deg.

Begge har prøvd ting før, så ikke lat som at dere er jomfruer som må utforske alt på nytt. Dere vet da vel endel om hva dere liker. Vis det istedet for å kaste bort tid!

Hvis du ikke er i humør for sex, synes jeg ikke du skal la deg rive med. Det kan faktisk være veldig ødeleggende. Dere kan snakke litt om det, at ingen skal føle at de må ha sex når de ikke har lyst, og ingen trenger å føle seg avvist når de har lyst og den andre ikke har.

-Bare si til kjæresten at du trenger mye forspill. Det vil ikke komme som noen stor overraskelse for han og du kan vedde på at han ønsker det beste for deg!

-Etter en dusj kan du gå på soverommet, legge deg naken og rope på han... Du kan massere han, kysse på han, ta på han... Kneppe opp buksa hans og suge... Finn på litt overraskende ting...

Tro på det han sier når han synes alt er bra som det er. Du kan overraske han din måte. Gi han noe han ikke engang visste at han ønsket! Ikke mas om at du synes at selv det som er bra kan bli bedre, da kan han tvile på sine egne prestasjoner og tro at du ikke er like fornøyd som han.

Ikke noe press, sex skal være gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...