Gå til innhold

Sykelig sjalu?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvordan komme seg ut av dette, tips, tankemåter...veldig vondt å ha det sånn. Viser det ikke til typen min, han vet jeg er sjalu, men ikke hvor mye...

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør deg selv hva hjelper det meg at jeg tenker denne tanken? Og finn fram gode ting som du husker fra forholdet

Ja! Enig. Og låner litt fra... tror det var Dr Phil:

- er det sant?

- VET du at det er sant?

- HVIS det er sant, har det noen nytte for deg å vite det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjalusi er selvskading i mine øyne. Jobb med deg selv... Fordi hvis du har det bra med deg selv og ditt... Går du ikke rundt å tror att mannen/kvinnen i ditt liv skal finne noen bedre enn deg selv..

Lykke til!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de over. Dette er selvskading, og ikke sunt for deg i det heletatt. Ta deg selv i nakkeskinnet. Han er ilag med deg, ikke de andre jentene - og husk det hver gang du kjenner det stikker.

Dersom han da skulle gjøre noe, så vet du at han ikke er noe å samle på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når tankene kommer, prøver jeg å google tips på nettet. prøve å snu om tankene om at dette bare er tull. han ville ikke ha gjort noe, mer usikker på alle de andre jentene ;)

Jeg viser det ikke til han, men er helt dårlig når han er ute osv. Men samtidig stoler jeg fullt og helt på han.

vil så gjerne ikke være sånn, han blir lei seg når jeg sier det...at jeg ikke helt stoler på han. jeg stoler på han, men får denne ugne følelsen hele tida....

vanskelig i perioder å være ute sammen med han, for jeg føler meg så stygg..

vet jo at jeg sliter masse med meg selv og jobber med dette. har alltid fått høre det motsatte, vet jeg i bunn og grunn er helt ok. men følelsen forteller noe annet...sterke følelser

blabla

Takk for småtips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...