Perelandra Skrevet 5. oktober 2011 #82 Skrevet 5. oktober 2011 Bare 4 Min nåværende kjæreste, min tidligere kjæreste og to studiekamerater.
Gjest white tiger Skrevet 5. oktober 2011 #83 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg måtte jo fosøke å telle da.. Kom til 15, men det er godt mulig jeg har glemt noen. Da teller jeg ikke med sånne flasketuten-peker-på-kyss på barneskolen
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #86 Skrevet 5. oktober 2011 Det har blitt laget flere tråder om hvor mange man har hatt sex med etc. Men hvor mange har dere egentlig kysset? Har dere tellinga på det? Jeg har kysset fem stykker. 3 av de har jeg møtt på byen! Jeg tenker man må være veldig ung når for å stille det spørsmålet. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #90 Skrevet 6. oktober 2011 Aner ikke. Driver ikke å skriver opp alle jeg har kysset liksom Sånt holder jeg ikke styr på for å si det sånn,
Gjest imli Skrevet 6. oktober 2011 #91 Skrevet 6. oktober 2011 I familien vår er det vanleg å kysse kvarandre både på kinnet og munnen, så sånn sett har eg kyssa ein heil haug Men det er jo berre "nussing" då. Når det gjeld skikkeleg kyssing/klining - fem stykk, trur eg!
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #92 Skrevet 6. oktober 2011 Hmm, la oss se, må ramse opp her for å huske: ONS Klining på dansegulvet med tilfeldig Klining på nash Jente Klining på dansegulvet med tilfeldig Kjæreste Klining på dansegulvet med tilfeldig Jente ONS Pulevenn Kjæreste Homofil kompis Kjæreste Kjæreste 14 ble det, pluss noen tvilstilfeller som jeg ikke husker helt
Gjest Raindrops Skrevet 7. oktober 2011 #93 Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Jeg er absolutt ikke sikker, men jeg finner vel ut av det hvis jeg begynner å telle. Regner med det er rundt 20 stykker. Der overdrev jeg, jeg satte meg ned å telte nå, og det er bare 14 stykker :gjeiper: 4 kjærester 5 flørter 3 jenter 2 pulevenner Har visst oversikten ja Edit: 16! Glemte to tilfeldige som jeg har klint med i fylla. Endret 7. oktober 2011 av Raindrops
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #94 Skrevet 7. oktober 2011 Er det ille når jeg er 23 og ikke har en anelse om hvor mange jeg har kysset?! (Gjelder bare kyssing altså! antall sex partnere har jeg full kontroll over )
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #95 Skrevet 7. oktober 2011 Er det ille når jeg er 23 og ikke har en anelse om hvor mange jeg har kysset?! (Gjelder bare kyssing altså! antall sex partnere har jeg full kontroll over ) Synes jeg absolutt ikke. Selv er jeg mye eldre enn deg og jeg har ingen mulighet for å kunne komme opp med et tall over hvor mange jeg har kysset.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #96 Skrevet 7. oktober 2011 8 stk tror jeg. Skulle ønske tallet var 1 jeg!
Gjest Linaria Skrevet 7. oktober 2011 #97 Skrevet 7. oktober 2011 ca 62 menn og 2 damer... Tenk at jeg har telling på det også
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #98 Skrevet 7. oktober 2011 3. Men bare 1 frivillig.. Hvordan kan du kysse folk ufrivillig? Voldtekt?
Gjest Raindrops Skrevet 7. oktober 2011 #99 Skrevet 7. oktober 2011 Hvordan kan du kysse folk ufrivillig? Voldtekt? Det er fult mulig å kysse noen som ikke er forbredt på det, og som derfor ikke nødvendigvis har lyst. Litt problematisk å få til full klining, men å stjele et kyss er vel ikke så vanskelig.
Mrs. Morgan Skrevet 7. oktober 2011 #100 Skrevet 7. oktober 2011 Har kysset alle jeg har sett. Neida... Det hadde vært drøyt altså. Men før jeg fikk kjæreste som 16 åring, kysset jeg vel så å si alle på fest osv. Var alltid litt "midtpunktet" og fikk skryt av å være en god kysser. Uh... Kjenner jeg savner det når jeg snakker om det! Men... Tjah, vil si over 20 stk. ihvertfall. Kanskje 30.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå