Gå til innhold

Hvor mange har DU kysset?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi.. Kyssing var det fort gjoert at det ble litt av i mine single dager, både på venner, venninner og folk på byen. Har sikkert kysset rundt 50 stk, men har ikke noe tall.. aner ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rundt 10 stk. Og har ikke vært sammen med noen av dem. Har imidlertid klina flere ganger med et par av dem. Er 25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, vet ikke! Da må jeg telle veldig nøye etter, og jeg har sikkert glemt noen i farta, eller fordi jeg ver full i mange av tilfellene, haha! *tenke litt* 20-25? 30? Aner ikke, haha! Bare jenter, da!

Gutter har jeg nussa to og blitt kyssa av en, da snudde jeg meg vekk fordi han kyssa så ekkelt, hehe!

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke hvor mange. Forsåvidt noen gutter involvert òg.

Du vet det nok fra før av, men.. :hjerter:

---

Her var det mange som hadde kysset få personer! Jeg har kysset mange, både jenter og gutter - sikkert flere hundre! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg aner virkelig ikke. Ikke at det er så forferdelig mange, men det blir jo fort litt festklining uten at det behøver å bety så mye. La oss si en plass mellom 20 og 40 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest snoopy_93

10 stykker +/-, 1 av de er kjæresten og resten er bare sånn "vennskaps suss" :sjenert: (Typen vet om det og synes det er greit siden dette alltid har skjedd på fest. Bedre å kysse med noen som vet at du er opptatt og som ikke mener noe med det enn å kysse en random som stalker deg i flere år etterpå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyller 30 neste år og er oppe i 7. Muligens 8, da jeg har et vagt minne om å være veldig full og at en kamerat "snek seg til" et kyss en gang da vi passerte hverandre i en døråpning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...