AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #62 Skrevet 24. september 2011 Jeg har kysset seks stykker og jeg er 22 år. Løssluppen er jeg i hvert fall ikke
Envy Skrevet 24. september 2011 #63 Skrevet 24. september 2011 Oi.. Kyssing var det fort gjoert at det ble litt av i mine single dager, både på venner, venninner og folk på byen. Har sikkert kysset rundt 50 stk, men har ikke noe tall.. aner ikke..
Gjest Katten. Skrevet 24. september 2011 #64 Skrevet 24. september 2011 Aner ikke hvor mange. Forsåvidt noen gutter involvert òg.
Gjest nupp Skrevet 25. september 2011 #65 Skrevet 25. september 2011 Aner ikke hvor mange. Forsåvidt noen gutter involvert òg. jeg tviler ikke. høhøhøøhøhøø :gjeiper:
Gjest Setareh Skrevet 25. september 2011 #66 Skrevet 25. september 2011 Jeg har kysset 3 gutter i mitt liv.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #67 Skrevet 25. september 2011 Rundt 10 stk. Og har ikke vært sammen med noen av dem. Har imidlertid klina flere ganger med et par av dem. Er 25.
MissStiles Skrevet 25. september 2011 #68 Skrevet 25. september 2011 Mange. Aner ikke hvor mange. 50? Kanskje....
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #69 Skrevet 25. september 2011 Jeg har kysset mange og ligget med få
Rainbow Skrevet 25. september 2011 #70 Skrevet 25. september 2011 (endret) Eh, vet ikke! Da må jeg telle veldig nøye etter, og jeg har sikkert glemt noen i farta, eller fordi jeg ver full i mange av tilfellene, haha! *tenke litt* 20-25? 30? Aner ikke, haha! Bare jenter, da! Gutter har jeg nussa to og blitt kyssa av en, da snudde jeg meg vekk fordi han kyssa så ekkelt, hehe! Endret 25. september 2011 av Rainbow81
Gjest Setareh Skrevet 25. september 2011 #72 Skrevet 25. september 2011 28 år og ukysset nå er du 28 år og kysset. 5
Gjest döderlein Skrevet 25. september 2011 #74 Skrevet 25. september 2011 Det aner jeg ikke, egentlig. Aldri prøvd å telle.
FantasDick Skrevet 25. september 2011 #75 Skrevet 25. september 2011 Aner ikke hvor mange. Forsåvidt noen gutter involvert òg. Du vet det nok fra før av, men.. --- Her var det mange som hadde kysset få personer! Jeg har kysset mange, både jenter og gutter - sikkert flere hundre!
Gjest Bloodless Skrevet 25. september 2011 #76 Skrevet 25. september 2011 Herregud, jeg aner virkelig ikke. Ikke at det er så forferdelig mange, men det blir jo fort litt festklining uten at det behøver å bety så mye. La oss si en plass mellom 20 og 40 da.
Gjest snoopy_93 Skrevet 25. september 2011 #77 Skrevet 25. september 2011 10 stykker +/-, 1 av de er kjæresten og resten er bare sånn "vennskaps suss" (Typen vet om det og synes det er greit siden dette alltid har skjedd på fest. Bedre å kysse med noen som vet at du er opptatt og som ikke mener noe med det enn å kysse en random som stalker deg i flere år etterpå)
dådyr Skrevet 26. september 2011 #78 Skrevet 26. september 2011 Blitt litt i ungdommen, men jeg aner ikke... Kommet ut av tellingen. Men nå er gift og kysser kun han ;-)
Sunchild Skrevet 26. september 2011 #79 Skrevet 26. september 2011 Fyller 30 neste år og er oppe i 7. Muligens 8, da jeg har et vagt minne om å være veldig full og at en kamerat "snek seg til" et kyss en gang da vi passerte hverandre i en døråpning.
Gjest Katten. Skrevet 26. september 2011 #80 Skrevet 26. september 2011 Du vet det nok fra før av, men.. Vel, jeg har sluttet med det. Skjeggstubber stikker så latterlig mye.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå