Gå til innhold

Hvor mange har DU kysset?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

hvordan skal jeg vite det? i andre land er det normalt å kysse hverandre på kinnet. når man møtes. 400??? hehehe

Endret av nupp
Videoannonse
Annonse
Skrevet

30-40 sikkert har egentlig aldri telt.. :klo:

Skrevet

3-400, om ikke flere. Aldri brydd meg om å telle.

Har vært seksuell aktiv i 23-24 år, har en 8-10 ONS i året (med få unntak kysset alle), og har også flørtet og kysset med jenter både før jeg ble seksuelt aktiv og nå i ettertid som ikke inngår i disse ONS fordi det aldri ble noe mer enn klining på en nattklubb e.l.

So?

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Ser man bort fra alle "kjærestene" på barneskolen + familie; 1.

• Liker 1
Skrevet

Så du skal bli kjæreste med en mann du ikke engang har kysset? Jøss, det var sprekt! :)

tror jeg kommer til å bruke noe tid på å bli godt kjent med han i noen måneder, og hvis jeg liker han og ønkser å bli kjæresten hans da bestemmer jeg meg for om vi skal bli kjærester etter 1. kyss. :rodmer: har siden 1. gang jeg møtte han følt han har vært en flott, respektfull gutt jeg gjerne ville bli sammen med, men kjenner han desverre ikke godt nok til å stole på at han er så bra som det jeg har fått sett. ingenting er så romantisk som respekt synes jeg, og han har til nå vært utrolig romantisk!!! :rodmer:

siste forhold venta jeg desverre til forholdet var offesielt med kysset, å merket da desverre at det ikke var noe kjemi der, så det tør jeg ikke gjøre igjenn. :tristbla:

men ei tidligere venninne ventet til presten sa de kunne kysse på bryllupsdagen og det funket for henne. :fnise:

Skrevet

Veldig mange. Har overhode ikke holdt telling. Kanskje 40? Noen jenter, men flest gutter

Gjest Koseklumpen
Skrevet

Det aner jeg ikke... Det har blitt en gooood del kyss opp igjennom årene.

Skrevet

Jeg har kysset en mann i mitt liv og den mannen har jeg fortsatt! Han var gutt den gang da.

Skrevet

0!

I'm unkissed!

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg er absolutt ikke sikker, men jeg finner vel ut av det hvis jeg begynner å telle. Regner med det er rundt 20 stykker.

Skrevet

Det er nok en del. Jeg tar ikke kyssing så veldig seriøst, må jeg innrømme.

Skrevet

Jeg aaner ikke. Begynte å telle, men da jeg passerte 20 gav jeg opp. :fnise:

Skrevet

Jeg har kysset 5 stk.

2 jenter i fylla.

2 dater.

1 kjæreste, min nåværende kjæreste :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Det får da holde lenge med håndhilsing? :klo:

Skrevet

Oi, overrasket over mange lave tall!:gjeiper:

Var vel ikke spesielt gniten på kyssene da jeg var yngre, og kunne fint finne på å kysse både venninner og fremmede kjekkaser på gaten bare for gøy!:fnise:

Kanskje 100?:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...