Gjest Gjest Skrevet 22. september 2011 #1 Del Skrevet 22. september 2011 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
womenwomen Skrevet 22. september 2011 #2 Del Skrevet 22. september 2011 ? Han har GLEMT meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nettvenninnen Skrevet 22. september 2011 #3 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg vl tenke at det er et PUA-triks og da miste litt respekt for han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
womenwomen Skrevet 22. september 2011 #4 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg vl tenke at det er et PUA-triks og da miste litt respekt for han. Han er sjenert... Han LIKER MEG , derfor overser han meg .....he he Eller han spiller kostbar kanskje. Har jeg gjordt noe galt ? Hva feiler det han ? Er han irritert og deprimert ? 1000 årsaker til at folk ignorerer og ikke hilser lengre.Hvis de alltid har hilst på deg før, men plutselig sluttet å hilse. Da er det litt merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babylon Skrevet 22. september 2011 #5 Del Skrevet 22. september 2011 At han er usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 22. september 2011 #6 Del Skrevet 22. september 2011 At han er usikker. Usikker på hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chr1989 Skrevet 22. september 2011 #7 Del Skrevet 22. september 2011 Gode og dårlige dager? Men det virker jo litt useriøst da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rorodinbåt Skrevet 22. september 2011 #8 Del Skrevet 22. september 2011 Kanskje han ikke så deg? Kanskje han hadde tankene et helt anna sted? kanskje han venta på at du skulle hilse først? Kanskje er han sjenert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #9 Del Skrevet 22. september 2011 At han er usikker. Haha... Menn har aldri lov til å endre oppfatning når det gjelder damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #10 Del Skrevet 22. september 2011 Kanskje er han sjenert? Da hadde han vel ikke hilst den første gangen. Jeg tror han driter i henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
womenwomen Skrevet 22. september 2011 #11 Del Skrevet 22. september 2011 Usikker på hva? For å si det rett ut. Han er sosialt klønete.Kanskje han lider av en form for sosial -angst ? Folk som er nervevrak tør ofte ikke hilse eller se folk inn i øynene.Og oppfører seg derfor sosialt klossete og klønete mot andre. Folk som unngår øyenkontakt og føler ubehag ved øyenkontakt og hilse kan gjøre det pga psykisk svakhet,feighet,nervøsitet eller en form for sosial angst ) Selvsikre,mentalt friske mennesker som har det bra med seg selv og sin egen psyke...er vennlige,hilser,smiler,unngår ikke øyenkontakt osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babylon Skrevet 22. september 2011 #12 Del Skrevet 22. september 2011 Haha... Menn har aldri lov til å endre oppfatning når det gjelder damer. Altså, hvis en mann hadde sagt hei, men ikke sier noe neste dag, så er han virkelig usikker på seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koseklumpen Skrevet 22. september 2011 #13 Del Skrevet 22. september 2011 At han ikke så meg... Jeg er slik. Jeg har tunellsyn når jeg er ute og går og legger ikke merke til folk rundt meg før de enten står helt opp i ansiktet mitt eller roper på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2011 #14 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg er slik. Jeg har tunellsyn når jeg er ute og går og legger ikke merke til folk rundt meg før de enten står helt opp i ansiktet mitt eller roper på meg. Har du sjekket synet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #15 Del Skrevet 22. september 2011 Altså, hvis en mann hadde sagt hei, men ikke sier noe neste dag, så er han virkelig usikker på seg selv. Helt enig.En feig liten dritt er han da.Bare å heve seg over slike svake mennesker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CrazyCatlady Skrevet 22. september 2011 #16 Del Skrevet 22. september 2011 Har du sjekket synet? Må ikke være at man har dårlig syn.Er sånn selv og jeg ser godt,men går ofte i egne tanker og da er det ofte at jeg ikke har sett folk i det hele tatt. Eventuelt kan det være at fyren har skiftet mening og prøver å unngå meg på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koseklumpen Skrevet 22. september 2011 #17 Del Skrevet 22. september 2011 Har du sjekket synet? Må ikke være at man har dårlig syn.Er sånn selv og jeg ser godt,men går ofte i egne tanker og da er det ofte at jeg ikke har sett folk i det hele tatt. What she said Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #18 Del Skrevet 22. september 2011 Må ikke være at man har dårlig syn.Er sånn selv og jeg ser godt,men går ofte i egne tanker og da er det ofte at jeg ikke har sett folk i det hele tatt. Eventuelt kan det være at fyren har skiftet mening og prøver å unngå meg på den måten. Vell,jeg hilser alltid på beilere jeg overhodet ikke er interesert i selv.Av høflighet og respekt for andre mennesker.Vil jeg ikke finne på å ignorere folk jeg kjenner med vilje eller som jeg vet er interesert i meg,men jeg ikke i dem .Det er jo bare feigt og uhøflig.Jeg later som ingenting,smiler og sier hei. Disse beilerne har jeg allerede avvist på en veldig klar,åpen, direkte,ÆRLIG måte, men hyggelig og vennlig er jeg alltid mot dem.Noen av de forblir bekjente /venner jeg prater med iblant.Men jeg hilser alltid.Folk som er feige og svake.Tør ikke dette,nemlig å avvise folk vennlig.De velger den letteste utvei,nemlig ignorering.Ja ja, alle er ikke like sosialt kompetente eller oppegående. Men JEG prøver å være det.Mine beilere elsker meg for evig,liker meg,forde jeg kan kunsten å behandle de vennskapelig og hyggelig istede.Og hvem vet. Kanskje kommer jeg til å møte på dem 10 år senere og plutselig like dem. Godt å vite at man har behandlet andre folk alltid bra.No bad fellings : ) Samme gjelder alle jeg kjenner.Gamle ONS,x kjærester,gamle beilere osv.Selvfølgelig hilser jeg og gjerne snakker noen ord med dem om de har lyst.Jeg vil jo ha et ok og godt forhold til folk jeg vet jeg kommer til å møte på dann og vann i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apophis Skrevet 22. september 2011 #19 Del Skrevet 22. september 2011 Hvem er denne fyren for meg? Ein venn, bekjent, kollega, kunde, potensiell kjæreste, date, ons/pv? Uten å vite overnevnte vil eg si at eg hadde tenkt at han enten ikkje såg meg, gikk i egne tanker, var veldig opptatt/stresset eller muligens det samme som Nettvenninnen skreiv litt lengre oppe her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
palle Skrevet 22. september 2011 #20 Del Skrevet 22. september 2011 Vell,jeg hilser alltid på beilere jeg overhodet ikke er interesert i selv.Av høflighet og respekt for andre mennesker.Vil jeg ikke finne på å ignorere folk jeg kjenner med vilje eller som jeg vet er interesert i meg,men jeg ikke i dem .Det er jo bare feigt og uhøflig.Jeg later som ingenting,smiler og sier hei. Disse beilerne har jeg allerede avvist på en veldig klar,åpen, direkte,ÆRLIG måte, men hyggelig og vennlig er jeg alltid mot dem.Noen av de forblir bekjente /venner jeg prater med iblant.Men jeg hilser alltid.Folk som er feige og svake.Tør ikke dette,nemlig å avvise folk vennlig.De velger den letteste utvei,nemlig ignorering.Ja ja, alle er ikke like sosialt kompetente eller oppegående. Men JEG prøver å være det.Mine beilere elsker meg for evig,liker meg,forde jeg kan kunsten å behandle de vennskapelig og hyggelig istede.Og hvem vet. Kanskje kommer jeg til å møte på dem 10 år senere og plutselig like dem. Godt å vite at man har behandlet andre folk alltid bra.No bad fellings : ) Samme gjelder alle jeg kjenner.Gamle ONS,x kjærester,gamle beilere osv.Selvfølgelig hilser jeg og gjerne snakker noen ord med dem om de har lyst.Jeg vil jo ha et ok og godt forhold til folk jeg vet jeg kommer til å møte på dann og vann i fremtiden. hei womenwomen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå