Trinny89 Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #41 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg er litt dårlig på å finne et sted å møtes, men hva med å kanskje bare møtes på National? Så finner vi alltids et sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 12. oktober 2011 #42 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg er jente på 20 år som bor i Skedsmo i Akershus og har det akkurat på samme måten. Synes det er så vanskelig å bli kjent med folk! Går på skole med folk som er mye yngre så jeg får meg ikke venner der, og man kan jo ikke bare gå bort til folk og spørre om man skal være venner! Hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med noen gjennom her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinny89 Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #43 Del Skrevet 18. oktober 2011 ...eller ikke. La oss fortsette å være alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullskje Skrevet 18. oktober 2011 #44 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har allerede meldt meg, kan ikke alle som forsatt har lyst sette opp en helg/dag det passer for dem så kan jeg godt påta meg ansvaret å finne sted og klokkeslett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå