Missi89 Skrevet 23. september 2011 Forfatter #21 Skrevet 23. september 2011 Hvor ligger tebutikken trulta?
sequin Skrevet 23. september 2011 #22 Skrevet 23. september 2011 Det ligger en annen te-tråd her inne et sted også Men jeg spør her også, er det noen som vet hvor jeg får tak i kjærlighets te med hjerter i, i butikk?
Missi89 Skrevet 23. september 2011 Forfatter #23 Skrevet 23. september 2011 Åh jg fant ikke den andre tråden:(. Aww kjærlighets te:). Kjøpte en igår som het lovers dream. Har ikke prøvd den enda. Men luktet så godt:).
Janis Skrevet 23. september 2011 #24 Skrevet 23. september 2011 Åhh, dette høres godt ut. Selv er jeg en pose butikk drikker, men kunne tenkt meg å prøve annet. Men gidder ikke bestille på nett eller reise så langt for te Litt på siden : Eldste min hadde en leselekse om lakris her om dagen. Lakrisroten ble brukt som medisin bla. tidligere. Aner ikke hvor i verden, men det var gull verdt. (dette visste ikke jeg. Lærer mye i bøkene til ungene)
Havtorn Skrevet 23. september 2011 #25 Skrevet 23. september 2011 Lakriste er veldig godt. Drikker det mye. Ellers er den store favoritten eplemyntete. Har vel det meste av te, stort sett sort te da. Alt fra phu-ehr til rooibush til diverse Earl Grey. Får meg ikke til å drikke te fra pose da, til nød går Earl Grey og Fire Røde Frukter, men det er mer frokost-te enn koseseg-te. Har vel en 20-30 forskjellige slag dandert i fine små krukker.
Rumle Skrevet 24. september 2011 #26 Skrevet 24. september 2011 (endret) Grønn te med mint er min favoritt Har kjøpt inn litt variert utvalg av Yogi te som skal prøves utover høsten, gleder meg! Endret 24. september 2011 av Rumle
trulta_ Skrevet 24. september 2011 #27 Skrevet 24. september 2011 Hvor ligger tebutikken trulta? I Molde. Den gode smak heter butikken. Det ligger en annen te-tråd her inne et sted også Men jeg spør her også, er det noen som vet hvor jeg får tak i kjærlighets te med hjerter i, i butikk? Jeg kjøpte den på Søstrene Greene i Trondheim. Den er veldig god.
Gjest Loveheartx Skrevet 24. september 2011 #28 Skrevet 24. september 2011 Drikker helst krydderte eller peppermyntete. Liker godt teene fra Pukka, de har masse smak! Om sommeren pleier jeg å bruke ferske peppermynteblader fra hagen. Friskt, sunt og godt :happy:
Missi89 Skrevet 10. november 2011 Forfatter #29 Skrevet 10. november 2011 Nå er jeg på leting etter en ny te. Det har gått mye i chai og roibush med vaniljesmak. Har lyst på noe helt nytt og godt. Noe å anbefale ?
trulta_ Skrevet 10. november 2011 #30 Skrevet 10. november 2011 Nå er jeg på leting etter en ny te. Det har gått mye i chai og roibush med vaniljesmak. Har lyst på noe helt nytt og godt. Noe å anbefale ? Sunset - jeg kjøper den i min lokale tebutikk. Tror den bare finnes i løsvekt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå