Gå til innhold

Den store te tråden:)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor ligger tebutikken trulta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ligger en annen te-tråd her inne et sted også :)

Men jeg spør her også, er det noen som vet hvor jeg får tak i kjærlighets te med hjerter i, i butikk? :kaffekopp:

Skrevet

Åh jg fant ikke den andre tråden:(. Aww kjærlighets te:). Kjøpte en igår som het lovers dream. Har ikke prøvd den enda. Men luktet så godt:).

Skrevet

Åhh, dette høres godt ut.

Selv er jeg en pose butikk drikker, men kunne tenkt meg å prøve annet.

Men gidder ikke bestille på nett eller reise så langt for te :fnise:

Litt på siden : Eldste min hadde en leselekse om lakris her om dagen. Lakrisroten ble brukt som medisin bla. tidligere.

Aner ikke hvor i verden, men det var gull verdt.

(dette visste ikke jeg. Lærer mye i bøkene til ungene)

Skrevet

Lakriste er veldig godt. Drikker det mye. :) Ellers er den store favoritten eplemyntete. Har vel det meste av te, stort sett sort te da. Alt fra phu-ehr til rooibush til diverse Earl Grey. Får meg ikke til å drikke te fra pose da, til nød går Earl Grey og Fire Røde Frukter, men det er mer frokost-te enn koseseg-te. Har vel en 20-30 forskjellige slag dandert i fine små krukker. :)

Skrevet (endret)

Grønn te med mint er min favoritt :kaffekopp:

Har kjøpt inn litt variert utvalg av Yogi te som skal prøves utover høsten, gleder meg! :)

Endret av Rumle
Skrevet

Hvor ligger tebutikken trulta?

I Molde. Den gode smak heter butikken.

Det ligger en annen te-tråd her inne et sted også :)

Men jeg spør her også, er det noen som vet hvor jeg får tak i kjærlighets te med hjerter i, i butikk? :kaffekopp:

Jeg kjøpte den på Søstrene Greene i Trondheim. Den er veldig god.

Gjest Loveheartx
Skrevet

Drikker helst krydderte eller peppermyntete. Liker godt teene fra Pukka, de har masse smak!

Om sommeren pleier jeg å bruke ferske peppermynteblader fra hagen. Friskt, sunt og godt :happy:

• 1 måned senere...
Skrevet

Nå er jeg på leting etter en ny te. Det har gått mye i chai og roibush med vaniljesmak. Har lyst på noe helt nytt og godt. Noe å anbefale ? :jepp:

Skrevet

Nå er jeg på leting etter en ny te. Det har gått mye i chai og roibush med vaniljesmak. Har lyst på noe helt nytt og godt. Noe å anbefale ? :jepp:

Sunset - jeg kjøper den i min lokale tebutikk. Tror den bare finnes i løsvekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...