Missi89 Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Jeg var på Black tea på byporten og jg gikk amok hehe. Jeg elsker indisk chai men nå skal jeg prøve litt andre typer:). Kjøpte også en kopp som rommer mer enn en halv liter så her sitter jeg og koser meg:). Er det noen andre te elskere her inne? og hva er favoritten deres:)?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 Grønn te med noen dråper sitron
MissLibellula Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 Jeg er veldig glad i te og drikker ganske mye te nå på høsten. Koser meg nå med en kopp eplete Er ikke helt sikker på hva favoritten min er, men er veldig glad i å prøve nye typer te.
Gjest navnelapp Skrevet 22. september 2011 #4 Skrevet 22. september 2011 Earl grey med litt sitron, det er det beste eg får. Liptons er god, men den beste er frå Mariage Fréres i Paris. Den frå Perchs thehandel i København er også god. Stockfleths har ein dansk earl grey som er ganske god.
Gjest Survival Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Jeg drikker vanlig pose te med smak av kamille Det er min favoritt. Jeg liker også kanel/eple, indisk chai som du nevner og vanlig grønn te.
Missi89 Skrevet 22. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2011 Mmm eplete høres helt himmelsk ut:). Drakk enda en mugge som kjærsten min kalte koppen min Hehe. Roibush cream het den. Helt fantastisk:). Jeg gikk ut av byporten svevende på en sky istad. Gledet meg til å prøve de og de stod opp til forventning:)
palle Skrevet 22. september 2011 #8 Skrevet 22. september 2011 prøv lakriste fra søstrene grene! ellers er frukt- og rooibush favoritter. uten sukker, kanskje litt honning. sitron, ingefær, honning og cayennepepper er også en favoritt! og litt cointreau i te funker alltid
Missi89 Skrevet 22. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 22. september 2011 Da har jeg notert meg lakriste og skal teste ut det:).
Purple Basil Skrevet 22. september 2011 #10 Skrevet 22. september 2011 (endret) Lakriste høres godt ut, det må prøves! Favoritten her akkurat nå er mint, namnam :D Endret 22. september 2011 av josefin88
Missi89 Skrevet 22. september 2011 Forfatter #11 Skrevet 22. september 2011 Det er en mintte som heter dimah marocco tror jeg. Det er min favoritt mint te. Men mammas hjemmelagde smaker best:).
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #12 Skrevet 23. september 2011 Jeg ELSKER te fra Pukka : http://www.pukkaherbs.com/tea-room/all-our-teas.html Anbefales!
Missi89 Skrevet 23. september 2011 Forfatter #13 Skrevet 23. september 2011 Mmm eplete høres helt himmelsk ut. Med litt kanel:). Nå sitter jg med kopp Nr to her:). Hvit roibush med vanilje og fersken. Den lukter vidunderlig:). Kjærsten min bare åh det fikk jeg også lyst på og han er skikkelig kaffe menneske hehe.
Gjest Aria. Skrevet 23. september 2011 #14 Skrevet 23. september 2011 Er veldig glad i grønn te, den fra twinnings, ikke lipton sin. Bytter på litt, noen ganger med sitron eller tranebær eller bare helt vanlig grønn te
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #15 Skrevet 23. september 2011 Noen som vet om sånn typisk tyrkisk eplete er å få tak i her i landet?
Missi89 Skrevet 23. september 2011 Forfatter #16 Skrevet 23. september 2011 Du kan sjekke innvandrerbutikker, de har det helt sikkert =).
Missi89 Skrevet 23. september 2011 Forfatter #17 Skrevet 23. september 2011 (endret) Er veldig glad i grønn te, den fra twinnings, ikke lipton sin. Bytter på litt, noen ganger med sitron eller tranebær eller bare helt vanlig grønn te Fikk en litt morsom te av en vennine som hadde vært på tur i kina. Det var type en ball, også la jeg det i varmt vann også åpnet den seg ettersom den trakk. Det var vist grønn te sa hun =). Anbefales=). Du finner det sikkert på nett=) Ballen ble til en nydelig blomst oppi koppen min forresten =). Var så fint å se på =). Endret 23. september 2011 av Missi89
Gjest Apophis Skrevet 23. september 2011 #18 Skrevet 23. september 2011 Åååh, te er herlig Eg drikker vel minst ein kopp for dagen. Varierer på smakene, men alle er vanlig pose-te fra butikk. Sitron, grønn te, grønn te med sitron, four red fruits - det er nok de eg drikker mest av Eg har ikkje prøvd så veldig mange typer og har planer om å kjøpe forskjellig te over nettet til både meg selv og far min
Missi89 Skrevet 23. september 2011 Forfatter #19 Skrevet 23. september 2011 Åååh, te er herlig Eg drikker vel minst ein kopp for dagen. Varierer på smakene, men alle er vanlig pose-te fra butikk. Sitron, grønn te, grønn te med sitron, four red fruits - det er nok de eg drikker mest av Eg har ikkje prøvd så veldig mange typer og har planer om å kjøpe forskjellig te over nettet til både meg selv og far min Gled deg =). Det er en stor te-verden for alle oss som kanskje ikke er så kaffe mennesker.=). Ble helt lykkelig av å kjøpe noe annet enn pose te igår jeg =).
trulta_ Skrevet 23. september 2011 #20 Skrevet 23. september 2011 Mine to favoritter er Sunset og mangoteen fra Kremmerhuset. Den første kjøper jeg på tebutikken. Der selger dem også tyrkisk eplete, men bedre den søte varianten fra Tyrkia.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå