Gå til innhold

Hvilken KG-er ville du hatt sex med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Bare fordi jeg sitter i fosterstilling og griner, betyr ikke det at jeg syns det var en negativ opplevelse :nigo:

Det har hendt meg også at jeg har hatt det så deilig at jeg gråter :hjerter: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det har hendt meg også at jeg har hatt det så deilig at jeg gråter :hjerter: .

Jeg tenkte mer på skammen og rumpesmerten høhøhø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilia L

Om Lutetium 71 konverterer til Chrome så skal jeg vurdere sex med ham og pisken hans :lur:

Yme er ung og passe sær og rar for en MILF-ish snåling som meg. Mulig det ikke hadde endt i penetrering, men kos med fjær og eksistensiell prat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Lutetium 71 konverterer til Chrome så skal jeg vurdere sex med ham og pisken hans :lur:

Yme er ung og passe sær og rar for en MILF-ish snåling som meg. Mulig det ikke hadde endt i penetrering, men kos med fjær og eksistensiell prat ;)

Hehehe, MILF-ish? Sånn at du har barn-ish? Hvordan fungerer det? ;-P

Du skulle ha sagt ifra at buttpluggen var for stor da vet du, vennen :troest: .

Det finnes bare buttplugger som er for store! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes bare buttplugger som er for store! Hehe

Selv etter trekanten med Katten og Steinar? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilia L

Hehehe, MILF-ish? Sånn at du har barn-ish? Hvordan fungerer det? ;-P

Jeg er ingen ekte MILF, siden det ikke er barn-ish med i bildet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Lutetium 71 konverterer til Chrome så skal jeg vurdere sex med ham og pisken hans :lur:

Hvorfor føler jeg ett umenneskelig press nå? :klo:

(Firefoxen min får du aldri!!)

:pisk: en min er dog billig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen ekte MILF, siden det ikke er barn-ish med i bildet ;)

M'en i MILF kan udmerket godt bety "Mature", så ikke føl deg for trygg! :lur:

(:pisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Men det er jo sant :gjeiper:

Selv etter trekanten med Katten og Steinar? :fnise:

De må ha noen bittesmå tissemenn, for jeg var ikke klar over den trekanten før jeg leste om den her på KG... Det er jeg ganske glad for, merker jeg :fnise:

Jeg er ingen ekte MILF, siden det ikke er barn-ish med i bildet ;)

Jeg tror sånn eeeegentlig at MILF betyr "knullbar dame som er gammel nok til å være morra mi", så om du vil, og du er knullbar, kan du godt være en ekte milf! :jepp:

Uavhengig av hvor deilig man måtte være, er jeg uansett alltid interessert i eksistensiell prat, så om du har noe greie på hva meningen med livet er, er det bare å si ifra :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ingen, jeg vil kun ha kjæresten min og hun er ikke på KG..;)

Hvis du måtte velge, står det i overskriften.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilia L

Hvorfor føler jeg ett umenneskelig press nå? :klo:

(Firefoxen min får du aldri!!)

:pisk: en min er dog billig..

M'en i MILF kan udmerket godt bety "Mature", så ikke føl deg for trygg! :lur:

(:pisk:)

Ok, jeg er herved en MILF. Uten barn. Men det duger, ser det ut til. Med pisk, men jeg må visst fortsatt dra på den FF... ;)

Jeg tror sånn eeeegentlig at MILF betyr "knullbar dame som er gammel nok til å være morra mi", så om du vil, og du er knullbar, kan du godt være en ekte milf! :jepp:

Uavhengig av hvor deilig man måtte være, er jeg uansett alltid interessert i eksistensiell prat, så om du har noe greie på hva meningen med livet er, er det bare å si ifra :nigo:

Den dagen jeg finner meningen med livet, er jeg å finne under noen meter torv. Men jeg har en hjerne som stadig lurer med abstrakte og eksistensielle monologer. Og litt fjærstryking er alltid en kilde til å åpne opp og få noen til å føle seg trygg :) Knullbar er jeg nok. Som kvinner flest. Jeg har puls og tennene mine i behold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok, jeg er herved en MILF. Uten barn. Men det duger, ser det ut til. Med pisk, men jeg må visst fortsatt dra på den FF... ;)

Alle EKTE kvinner (og menn) drar på en nettleser fra Mozilla Corporation, det er jo noe alle vet! :regler:

(Og man låner heller ikke noen andre sin personaliserte FF, det er :nei:. At den ekle cromtoppen er off-limits, sier seg selv)

Den dagen jeg finner meningen med livet, er jeg å finne under noen meter torv. Men jeg har en hjerne som stadig lurer med abstrakte og eksistensielle monologer. Og litt fjærstryking er alltid en kilde til å åpne opp og få noen til å føle seg trygg :) Knullbar er jeg nok. Som kvinner flest. Jeg har puls og tennene mine i behold.

Pleier du å ta ut tennene, og legge dem i ett glass, eller har du dem med deg i senga? Trenger litt avklaring. :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle EKTE kvinner (og menn) drar på en nettleser fra Mozilla Corporation, det er jo noe alle vet! :regler:

Nei, nå får du slutte å tulle. Crome er den eneste nettleseren som duger. Veit du ikke det, veit du heller ikke hvordan man håndterer en pisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå får du slutte å tulle. Crome er den eneste nettleseren som duger. Veit du ikke det, veit du heller ikke hvordan man håndterer en pisk.

Crom suger eselhalehår!

Trenger heller ikke beherske en pisk, når jeg behersker ett tastatur, og vet hvor : befinner seg!

:pisk: :pisk: :pisk: :pisk:

(Jeg vet også hvor 'Ctrl' og 'C' og 'V' befinner seg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...