Eske Skrevet 22. september 2011 #1 Del Skrevet 22. september 2011 Hei! Jeg har siden i går hatt utrolig vondt i underkroppen, og i hovedsak i leddene. Det gjør vondt å gå, å reise seg og å sette seg, og jeg føler meg meg nesten som gammel og med leddgikt. Smertene er lokalisert i lårene, hoftene, leggene og nederst i ryggen, og jeg er generelt ordentlig stiv og fæl. Den eneste naturlige forklaringen jeg kan se er at jeg gikk en times tid i min nye sko for to dager siden. Jeg går stort sett aldri i annet enn lave sko, men hadde for anledningen kjøpt meg (veldig) lave pumps. Disse gikk jeg altså i i en time i strekk, og selv om jeg regner med at det er det som er problemet synes jeg det virker så vanvittig rart... De fins jo ikke høye! Er det flere som har vært plaget med det samme? Blir kroppen vant til det etterhvert? Jeg er lettere handicappet nå, føler jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #2 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg bruker stort sett kun lave sko, jeg også. Men når jeg pynter meg ordentlig, som er veldig sjeldent, og bruker høyhelte sko så blir jeg helt ødelagt i noen dager etterpå. Føles som jeg har hatt en veldig hard treningsøkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-AlfaBeta- Skrevet 22. september 2011 #3 Del Skrevet 22. september 2011 Er du plattfot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 22. september 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 22. september 2011 Er ikke plattfot, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå