Gå til innhold

Kløe!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Både igår og idag har det klødd noe sykt på hele kroppen, men mest på leggene og føttene.

Jeg var hos legen igår pga jeg er syk og fant ut at jeg har bronkitt. Så jeg fikk Solvipect comp, hostesaft. Kan det være den jeg klør av? For jeg tok samme hostesaft dagen før også, men det var reseptfri.. Kanskje det er noe i hostesaften jeg ikke tåler eller noe sånt? for har ikke hatt så irriterende kløe så lenge jeg kan huske! Jeg er også sånn rødflammete/prikkete i huden der det klør.

Noen som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vet ikke hva det kommer av egentlig..men jeg har hørt om fler som har fått det i sammenheng med influensa, bronkitt, forkjølelse og sånn. Ring legen og hør? Er vel også mulig det er en allergisk reaksjon på hostesaften, og ikke elveblest.

Prøv en annen hostesaft og se om det gir seg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte legekontoret. Hun jeg snakka med skulle sjekke det opp og ringe tilbake :)

Håper det ornder seg. For det er helt forferdelig kløe. Akkuratt leggene er to store myggestikk, slutter aldri å klø, selvom jeg ikke klør heller. Også klør det på ryggen der jeg ikke klarer å klø selv..

Har prøvd å smøre meg med krem, men funker ikke det heller.. :o

Men tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...