pandabear Skrevet 22. september 2011 #1 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg har tenkt å kjøpe meg Spirulina, og lurer på om jeg skal gå for tabletter eller pulver. Ser for meg at pulveret smaker helt jævlig, men har hørt at det er så mye bedre enn tablettene.. Hmm.. Også lurer jeg på hvilk typer som er anbefalt? Tenker å bestille fra Iherb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mubba Skrevet 22. september 2011 #2 Del Skrevet 22. september 2011 Så lenge du kjøpet et kvalitetsmerke så spiller det ingen rolle om du kjøper tabletter eller pulver. Hvis du har tenkt å ta andre grønne tilskudd i pulverform ville jeg anbefalt spirulina i pulverform for da blander du det bare med annen greens, men om du ikke skal det så er tabletter praktisk, og man slipper den vonde smaken. Eplejuice gjør det lettere å drikke spirulinaen, men det smaker ikke godt uansett Jeg vil anbefale Pure Planet. Det er det merket jeg føler virker best og det er et veldig godt merke innen supermat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 22. september 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 22. september 2011 Okei takk Drikker ikke eplejuice så det tror jeg at jeg hopper over Men da kan jeg satse på at tabletter er ok da? Får man kjøpt Pue Planet på Iherb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mubba Skrevet 22. september 2011 #4 Del Skrevet 22. september 2011 Yes, det gjør de. Bare søk på "Pure planet spirulina caps". Jeg har brukt de kapslene lenge og jeg er veldig fornøyd. De er litt store, men jeg tror ikke det er noe problem for de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 22. september 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 22. september 2011 Yes, det gjør de. Bare søk på "Pure planet spirulina caps". Jeg har brukt de kapslene lenge og jeg er veldig fornøyd. De er litt store, men jeg tror ikke det er noe problem for de fleste. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #6 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg har tenkt å kjøpe meg Spirulina, og lurer på om jeg skal gå for tabletter eller pulver. Ser for meg at pulveret smaker helt jævlig, men har hørt at det er så mye bedre enn tablettene.. Hmm.. Også lurer jeg på hvilk typer som er anbefalt? Tenker å bestille fra Iherb. velg tabletter! pulver smaker pyton tablettene er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå