Gå til innhold

Fyren jeg var gal etter(som dumpa meg for en annen)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å en annen ting. Er det ikke en god ide å fortelle om at man holder på med andre jenter å? Må si jeg føler meg lurt siden han tydeligvis rotet med dama mens han rotet med meg. Dette sa han ingen ting om selv om man lovet meg gull og grønne skoger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

han må nok ha det inn med tskje. si hva du føler og be han la være å komme med sånne meldinger igjen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han lovet meg halve kongeriket og alt som går ann å love. Han sa vi skulle bli sammen og han hadde følelser for meg. Han sa mange fine ting til meg. Dette var ikke kun sex. Eller i hvert fall ikke fra min side.

Det var vel på grunn av at han sa alt dette at du ble foresket og ville ha sex med ham? De fleste gutter må si slike ting for at dama skal bli villig. Synes det er dårlig gjort av deg å ikke holden hans nye flamme i hendene mens han tar henne bakfra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel på grunn av at han sa alt dette at du ble foresket og ville ha sex med ham? De fleste gutter må si slike ting for at dama skal bli villig. Synes det er dårlig gjort av deg å ikke holden hans nye flamme i hendene mens han tar henne bakfra ;)

Eh javel? Var dette ironi eller er du seriøs nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg hadde skrevet at jeg ikke er interessert i å ha sex med deg en gang til. Du var liksom bare en FB for meg, du. Ikke så bra i senga, men i nøden spiser fanden fluer. Nå er jeg ikke nøden lenger, så da trenger jeg deg ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes i hvert fall man bør si i fra med en gang hvis man ikke er intressert i noe forhold. Så man ikke holder noen for narr. Det er dårlig gjort.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han høres ut som en idiot. Ikke nok med at han dumper for en annen, men nå vil han ha trekant med deg og henne? Ingen med sosiale antenner ville spurt en som man har knust hjerte til om den personen ville ha trekant med han og sin nye dame som han tilfeldigvis dumpet deg for. Så toppen av det hele kaller han deg for sær og prippen fordi du ikke vil. :daane: Jeg synes det er frekt rett og slett at han i det hele tatt spør om noe sånt. Hvor dum er han?

Nei vet du hva. Han ville ikke jeg brukt mere tid på for å si det sånn. Slike idioter har ikke jeg bruk for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar følgende:

"Er du helt idiot?!! For å si det tydelig: jeg er ikke interessert i å ha sex med deg, hverken med eller uten dama di. Mulig dama di er hot, men du er faktisk ikke så fantastisk at jeg gidder flere ganger."

Han leker med deg fordi han vet du har vært helt oppslukt av ham. Og han prøver å utnytte det for å få seg en trekant. Her må du ha litt ryggrad, jente. SÅNN lar du ikke noen behandle deg. Også SPØR du faktisk om du er prippen?!! Nei, du er ikke det!!!!

Fyren er en idiot.

Finn deg noen som setter pris på deg.

Men om du ikke forventer å bli behandla med respekt, så blir du ikke det heller. Om du prøver å stå for det du mener, og sette grenser for hvordan folk får behandle deg, så vil du faktisk oppdage at du ikke blir venneløs av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...