Gå til innhold

Fyren jeg var gal etter(som dumpa meg for en annen)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I hele sommer rotet jeg med en fyr jeg falt pladask for. I slutten av august, så dumper han meg for en annen jente og de blir sammen en uke etter. Så det er jo tydelig han rota med henne bak min rygg. tviler på han plutselig bare møte henne og de ble sammen en uke etterpå. Vel jeg ble helt heartbroken og jeg prøver enda å komme over han. Det har jeg nesten gjort, men så fikk jeg en sms av han nå da og alt kommer alle minnene opp igjen. Han spør meg om jeg er keen på å ha trekant med dama og han! Altså..hva faen? Snakk om å strø salt i såret da. Jeg hatt sex med han før da vi rotet, men jeg vil da virkelig ikke dele han med en annen jente i sengen(som er kjæresten hans) og ha sex med han igjen. Jeg synes nesten det er litt frekt av han jeg? Å spørre om det.

Jeg takket pent nei, men da fikk jeg bare et svar om at jeg var sær og prippen. Men er det så rart at jeg ikke vil møte han og ha sex med han og dama? Han burde kanskje sette seg en i min situsjon og tenke på hvis jeg dumpet han for en annen fyr. Så plutselig en dag spør om han vil ha trekant med oss. I vår seng i vår nye leilighet. Jaja kanskje jeg er sær, men jeg har ikke lyst. Har ikke en gang lyst til å se hans nye kjæreste.

Så jeg bare lurer på åssen dere hadde reagert? Er jeg sær eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så jeg bare lurer på åssen dere hadde reagert? Er jeg sær eller?

Nei, du er ikke sær. Faktisk ville jeg vært glad for å ha sluppet unna akkurat han der.

:klemmer:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Nei, du er da virkelig ikke sær. Jeg hadde heller ikke villet ha trekant med en som dumpa meg for en annen jente og denne jenta han dumpa meg for :nei: Det hadde bare blitt kleint synes jeg. Med mindre jeg er sørpa full da :fnise:

Nei jeg hadde ikke gjort det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde han at du skulle bli glad for å få en sjanse til å ha sex med han igjen? Å ha sex med en du prøver å komme over, er aldri lurt. Jeg ville ha holdt meg langt unna han. Å ha sex med han vil bare gjøre ting verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeez. Du er da ikke sær eller prippen, hadde vel reagert likedan jeg. Ikke nok med at han roter med følelsene dine, men nå vil han ha trekant også? Han høres litt tullerusk ut spør du meg. :filer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du svarte ham altfor pent, du kunne fint svart som du tenker:

"hva tenker du på egentlig når du spør meg om dette? Du vet vel at du såret meg når du dumpet meg, og jeg jobber fremdeles med å få deg på avstand etter det. Dersom du noen gang brydde deg det minst eom meg, burde du skjønne at du ikke kommer og spør om det du gjør nå!! Man går rett og slett ikke til ei man har gitt kjærlighetssorg, og spør om ho vil ha sex med deg og DEN NYE DAMA!!! Hun du dumpet meg for!! Ærlig talt, ta deg sammen og oppfør deg som folk!"

Og på hans svar om at du er sær og prippen...

Jeg ville glatt føyset av gårde ett svar om at han må mangle empati og forståelse for normale reaksjoner big time, når han i tillegg klarer å svare deg med det!!

Nei, du er ikke sær og prippen!

Han er en idiot, som antagelig aldri brydde seg om annet en sexen dere hadde! Hadde han brydd seg mer en det, og vært nogenlunde oppegående samtidig, så hadde han visst at han ikke skulle spør om det.

Gå videre og tenk på at du ikke gikk glipp av NOE når han dumpet deg!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at ikke det bare er jeg som hadde reagert slik :)

Jeg har fortsatt følelser for han, men som en sa her så blir det vel bare verre hvis vi skal ha sex nå. Jeg står over, men synes det var teit av han å kalle meg for sær og prippen da. Tror de heller får finne seg en annen å ha sex med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh dette var da ikke bare litt frekt av han. Herregud hva er det han tror egentlig? Hadde han vært litt oppegående, så ville han fort ha skjønt hvorfor du ikke er intressert i å ha sex med han og jenta han ditcha deg for :filer: Det sier seg jo egentlig litt selv da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager vil hans nåværende kjæreste ha trekant med han og du som er forelska i han?

Kanskje hun tror ts kun er en venninne eller noe og at hun ikke vet noe om de sin fortid? Tipper hun å trodde hun var den eneste han rotet med :filer:

Endret av Lillemeg22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest green lady

For en tosk. Du er ikke sær eller prippen. :klemmer: Jeg forstår godt du reagerer som du gjør. Men jeg hadde nok sendt han en sms og sagt at han er en stor idiot hvis han virkelig tror du vil ha trekant med han og hans nye dame etter han ga deg kjærlighetssorg :klaske: Også på toppen av det hele de sin nye leilighet.

Jeg tror du bare må glemme han og komme deg videre. Ikke bry deg om han mener du er sær og prippen. Det han som er en tosk. Makan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk nettopp en meld av han nå. " Hvis du ombestemmer deg, så har du nr mitt ;) Du kan komme hjem til oss så blir det middag og masse kos. Håper du blir med. Dama mi er hot"

Ikke gidder jeg å svare på den meldinga! For en idiot! Jeg gir vel faen i om dama de er hot. Jeeez :roll:

Ts-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp en meld av han nå. " Hvis du ombestemmer deg, så har du nr mitt ;) Du kan komme hjem til oss så blir det middag og masse kos. Håper du blir med. Dama mi er hot"

Ikke gidder jeg å svare på den meldinga! For en idiot! Jeg gir vel faen i om dama de er hot. Jeeez :roll:

Ts-

Tror jeg hadde blitt så irritert at jeg hadde tatt bilde av mobilen, lagt det ut på facebook, tagget ham, og tatt en TV2.. "se hva som skjer"

Slike apekatter kan bare jekkes ned på en måte, og det er ved full utdriting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Okei han høres jo helt retarded ut :skratte: :skratte:

Selvsagt har du lyst til å hjem til de å spise middag og kose masse liksom :ironi:

Endret av Linda sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts-

Kjære TS, jeg beklager virkelig denne reaksjonen til den meldingen hans, men...

:skratte:

Herligheten, bare vær glad for at du ikke ble sammen med han. Han er litt av en klovn egentlig. Skjønner godt det er vanskelig når en har følelser for en, men.. Se det på denne måten, han gjør det lett for deg å komme deg videre. :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente1990:)

Jeg kan ikke gjøre annet enn å :skratte:

Nei du har ikke brukt for slike fjols. Hver glad det ikke ble dere ;) Slike klovner er ikke mye å samle på altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent litt. Dere rota sammen og hadde litt sex i sommer, også "dumpet" han deg? Må dere ikke ha noe mer seriøst enn det for å bli dumpet? Hadde dere pratet om en framtid i lag, eller var det egentlig bare sex?

For om han ikke hadde lovet halve kongerike og din evige tilgang til snoppen hans, så avsluttet han jo egentlig bare et sex-forhold.

Sett deg i hans situasjon: han hadde en, av sikkert noen fler, FBs gjennom sommeren. Kanskje så han på deg som ei kul jente, eksperimentell i senga og alt - og dermed trodde han at du hadde vært gira på en trekant.

Hele tråden er selvfølgelig bare spekulasjoner, da du ikke har gitt noe mye informasjon.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent litt. Dere rota sammen og hadde litt sex i sommer, også "dumpet" han deg? Må dere ikke ha noe mer seriøst enn det for å bli dumpet? Hadde dere pratet om en framtid i lag, eller var det egentlig bare sex?

For om han ikke hadde lovet halve kongerike og din evige tilgang til snoppen hans, så avsluttet han jo egentlig bare et sex-forhold.

Sett deg i hans situasjon: han hadde en, av sikkert noen fler, FBs gjennom sommeren. Kanskje så han på deg som ei kul jente, eksperimentell i senga og alt - og dermed trodde han at du hadde vært gira på en trekant.

Hele tråden er selvfølgelig bare spekulasjoner, da du ikke har gitt noe mye informasjon.

Ja han lovet meg halve kongeriket og alt som går ann å love. Han sa vi skulle bli sammen og han hadde følelser for meg. Han sa mange fine ting til meg. Dette var ikke kun sex. Eller i hvert fall ikke fra min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...