AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #1 Del Skrevet 22. september 2011 Typen min har lenge klaget på at han har vondt i "strengen" på penisen. Han får veldig vondt av å ha sex og klarer ikke ta bak forhuden uten at den får veldig vondt. Han sider at strengen føles stram og at den drar i hodet på en måte. Han har av typen "det skal gå over av selg selv", og nekter å gå til lege, selv om jeg prøver å tvinge han. Så det jeg lurer på er om dette er noe alvorlig, at han kanskje må oprerer, eller om det er noe som kan behandles med medisin eller krem? Hva kan dette være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 22. september 2011 #2 Del Skrevet 22. september 2011 Høres nesten ut som eksen min, strengen hans var litt for kort, slik at under sex og onani kunne han bli dritsår. Som medisinerstudent lette han etter løsninger og han kom frem til at han kunne enten fortsette sånn som det var, eller rett og slett omskjære seg. Men det er klart, det kan være mange årsaker til at han blir sår der. Legeskrekk eller ikke, om det ikke bedrer seg må du forsøke å dytte ham til legen med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå