Gjest Anonym Skrevet 21. september 2011 #1 Del Skrevet 21. september 2011 Var hos min nye lege i forige uke for en sjekk.. har slitt med bulimi i 15 år så vi kom naturligvis inmå temaet.. han spør hvordan det går osv, så sier han "men det ser ikke ut som du har bulimi" Kjente jeg ble pittelitt frustrert over den kommentaren,som om jeg er for feit for å ha spiseforstyrrelse. (jeg er normalvektig) Han bør kanskje lese leksa si litt mer. Bulimi kan man ikke se utenpå,både overvektige,normalvektige og undervektige kan ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 21. september 2011 #2 Del Skrevet 21. september 2011 For en idiotlege! o_O Dessverre er det flere av dem; var med søsteren min, som hadde bulimi, til legevakten en gang etter at hun hadde fått seriøse magesmerter og blodig oppkast og var livredd. Legen presterte å si "du er jo ikke akkurat syltynn da" og sendte henne hjem... Kom deg til en lege som vet hva h*n driver med, det er enkelt å bytte fastlege på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå