AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #1 Del Skrevet 21. september 2011 Etter atter en tur hos legen fikk jeg samme svaret: "Du er bare sliten" Jeg føler meg ikke sliten, men deprimert, har tidligere hatt spiseforstyrrelser og slet med kraftig fødselsdepresjon når jeg fikk barn. Er så lei av å gå rundt i min egen lille verden og ikke føle meg bra. Tårene triller for ingenting, jeg kan tilbringe hele dagen i sengen hvis jeg har muligheten og matinntaket er minimalt. Virkelig miss sunshine, men deilig å bare få det ut! Hvem skal ta meg seriøst når legen ikke engang gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiMax Skrevet 21. september 2011 #2 Del Skrevet 21. september 2011 Da ville jeg bestilt meg time hos en annen lege og forklart problemet slik at du får hjelp! Ingen skal jo gå å ha det sånn. Spesielt viktig å ta tak i det da du har historie med slike problemer fra før så dette ikke får utvikle seg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #3 Del Skrevet 21. september 2011 Takk Har generelt ikke noen bra erfaring med leger, men skal kontakte en annen og se hva utfallet blir. Når jeg fikk fødselsdepresjon maste jeg meg til å bli henvist til psykolog. Da var det gått så langt at hvis jeg skal ha flere barn må jeg bli fulgt opp med psykolog fra 2. trimester. Bare det burde jo være grunn nok til å kunne gjøre noe med saken nå. Livet skal ikke være enkelt......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2011 #4 Del Skrevet 22. september 2011 Desverre er dette ofte "normalen" i det offentlige helsenorge (ut fra min og flere av mine venners erfaring) Prøv en ny lege. Det kan du gjøre uten først å bytte lege. (Hadde det vært meg hadde jeg byttet lege uansett.) Aller helst gå til en privat lege. Selv om det koster ekstra så kan det være værd det. Jeg fikk ikke hjelp før jeg gikk privat, men da fikk jeg hjelp raskt også (Hadde et annet problem helsemessig en deg) Angrer bare på at jeg ikke gjorde det MYE tidligere. En må hvirkelig være frisk for å være syk, for å ha energi til å nå frem i helsenorge. Skulle ikke tro vi engentlig bor i et veldferdsland...! Stå på og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mubba Skrevet 22. september 2011 #5 Del Skrevet 22. september 2011 Kan ikke si annet enn at tipsene over høres veldig fornuftige ut. Du skal ikke ha det slik, prøv å bytt lege. Ville egentlig bare gi deg en god klem jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inger88 Skrevet 22. september 2011 #6 Del Skrevet 22. september 2011 Håper det ordner seg for deg! Det er du som kjenner deg selv best, så ikke gi deg. God bedring:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #7 Del Skrevet 22. september 2011 Få sjekket stoffskiftet ditt! Jeg har en venn som jobber på et psykiatrisk sykehus og der sjekker de alltid stoffskiftet til pasientene ved innleggelse. Mange av dem har lavt stoffskifte som de ikke har fått behandling for. Jeg trodde også jeg var deprimert før jeg fant ut at jeg har lavt stoffskifte og fikk medisiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #8 Del Skrevet 22. september 2011 Takk for svar :D og ikke minst klemmer Har sjekket stoffskiftet og det er helt fint. Er blitt stukket alle veier, men de finner ingenting, annet enn at jeg er sliten. Idag har dagen vært ganske bra, har vært ute og ledd med venner, og er rimelig klar for en helg med venninner. Så livet smiler av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chr1989 Skrevet 22. september 2011 #9 Del Skrevet 22. september 2011 Bytt lege!!! Helt useriøst av en lege å ikke ta deg på alvor! Stor klem fra meg, og håper du finner en som hører på hva du sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå