Gå til innhold

Jeg dumpet han


Larry Croft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du slår opp på FACEBOOK? Slo det deg ikke at han ikke ville snakke om viktige ting på telefonen? Stakkars fyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde ikke på den måten som at jeg bare satte statusen min til singel uten forvarsel bare så du vet det. Chatten på facebook var det eneste stedet han ville prate, for han ville jo ikke komme hit så. Da måtte det bare skje sånn. Når jeg tenker hardt var forholdet dødsdømt tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde ikke på den måten som at jeg bare satte statusen min til singel uten forvarsel bare så du vet det. Chatten på facebook var det eneste stedet han ville prate, for han ville jo ikke komme hit så. Da måtte det bare skje sånn. Når jeg tenker hardt var forholdet dødsdømt tidlig.

Man slår opp face to face, ikke på en chatt uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man slår opp face to face, ikke på en chatt uansett.

Det ble jo litt vanskelig for henne å slå opp face to face når han ikke ville snakke på andre steder enn på facebook-chatten da :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble jo litt vanskelig for henne å slå opp face to face når han ikke ville snakke på andre steder enn på facebook-chatten da :lete:

Da får hun ta det opp en annen dag da kanskje. Kanskje han var veldig opptatt med noe annet? Men neida... vi tar å flår opp med en fyr på facebook. Syntes faktisk du kan trå litt mere varsomt med tanke på sykdommen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...